Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=текст підручника<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Габідулліна, А. Р.
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А. Р. Габідулліна> // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. -
№ 6
. - С. 70-78. - Бібліографія посторінкова : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
дидактический
текст
--
дидактичний
текст
--
дискурс
--
категории дискурса
--
категорії дискурсу
--
креолизованный
текст
--
креолізований
текст
--
мовленнєві жанри
--
навчальний
текст
--
навчально-педагогічна комунікація
--
навчально-педагогічний дискурс
--
парафрастичність
--
парафрастичность
--
речевые жанры
--
текст
підручника
--
текст
учебника
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебно-педагогическая коммуникация
--
учебно-педагогический дискурс
--
учебный
текст
Анотація:
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу. Досліджуються такі його ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, парафрасти чність, полісеміотичність, дискретність, гіпер
текст
уальність, креолізованість тощо. Аналізуються мовленнєві жанри.
Знайти схожі
>
2.
Дорошко, Лідія
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Інтеграція як концептуальний принцип конструювання
підручника
з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
межпредметная интеграция
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови в початковій школі
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка
--
міжпредметна інтеграція
--
школы национальных меньшинств
--
начальные классы
--
підручник української мови
--
початкові класи
--
текст
підручника
--
текст
учебника
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник украинского языка
Анотація:
У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання
підручника
з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.
Знайти схожі
>
3.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
Текст
як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 49-52. - Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
литературно-языковой материал
--
межпредметная интеграция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка
--
школы национальных меньшинств
--
міжпредметна інтеграція
--
мовленнєва діяльність учнів
--
мовленнєві уміння
--
мовні уміння учнів
--
мовно-літературний матеріал
--
підручник української мови
--
речевая деятельность учащихся
--
речевые умения
--
текст
підручника
--
текст
учебника
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник украинского языка
Анотація:
У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)