Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=текст підручника<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Габідулліна, А. Р.
    Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А. Р. Габідулліна // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 6. - С. 70-78. - Бібліографія посторінкова : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактический текст -- дидактичний текст -- дискурс -- категории дискурса -- категорії дискурсу -- креолизованный текст -- креолізований текст -- мовленнєві жанри -- навчальний текст -- навчально-педагогічна комунікація -- навчально-педагогічний дискурс -- парафрастичність -- парафрастичность -- речевые жанры -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- українська мова -- учебно-педагогическая коммуникация -- учебно-педагогический дискурс -- учебный текст
Анотація: У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу. Досліджуються такі його ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, парафрасти чність, полісеміотичність, дискретність, гіпертекстуальність, креолізованість тощо. Аналізуються мовленнєві жанри.


Знайти схожі

2.


    Дорошко, Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- школы национальных меньшинств -- начальные классы -- підручник української мови -- початкові класи -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.


Знайти схожі

3.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 49-52. - Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
литературно-языковой материал -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- школы национальных меньшинств -- міжпредметна інтеграція -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- мовно-літературний матеріал -- підручник української мови -- речевая деятельность учащихся -- речевые умения -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)