Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=творческая одаренность<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Килівник, Наталія
(вчитель математики ліцею; спеціаліст першої категорії; заступник директора ліцею з науково-методичної роботи).
Ліцейське наукове товариство - шлях у велику науку / Н. Килівник, Ю. Губіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 33-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
творча обдарованість
--
науково-дослідна діяльність
--
ліцейське наукове товариство
--
творчі об'єднання старшокласників
--
навчальний процес
--
творческая
одаренность
--
научно-исследовательская деятельность
--
лицейское научное общество
--
творческие объединения старшеклассников
--
образовательный процесс
Анотація:
Розглядаються питання розвитку творчої обдарованості учнів засобами науково-дослідницької діяльності. Наукове керівництво є однією з ефективних моделей збагачення змісту освіти.
Дод.точки доступу:
Губіна, Юлія (вчитель математики ліцею; спеціаліст першої категорії); Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Давиденко, А. А.
Творчість як процес гармонізації системи / А. А. Давиденко> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 4
. - С. 78-85. - Література : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гармонизация
--
детское творчество
--
дитяча творчість
--
здібності
--
одаренность
личности
--
способности и
одаренность
--
творча обдарованість
--
творческая
одаренность
--
творческое развитие личности
--
творчество детей
--
творчий розвиток особистості
--
творчість дитей
Анотація:
Розглядаючи проблематику розвитку обдарованості дитини до творчості, автор доводить, що творчість є процесом гармонізації системи й це слід класти в основу розвитку творчих здібностей дитини.
Знайти схожі
>
3.
Чумаченко, О. П.
(аспірантка Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв).
Аналіз трансформації теоретичних основ поняття творчої діяльності у філософських напрямках ХІХ - ХХ сторіччя / О. П. Чумаченко> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 85-89. - Література : С.89 : 7 назв
УДК
130.2
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
всемирная история философии
--
всесвітня історія філософії
--
креативність
--
креативность
--
творческие способности
--
суб'єкт творчості
--
субъект творчества
--
творча діяльність
--
творча здатність
--
творческая
деятельность
--
творческая
одаренность
--
творчі здібності
Анотація:
Стаття присвячена аналізу процесу трансформації теоретичних основ поняття творчої діяльності у філософських напрямках 19 - 20 ст.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Мисовська, Галина
(науковий співробітник інституту обдарованої дитини НАПН України).
Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
обдарована дитина
--
одаренный ребенок
--
типи обдарованості дитини
--
типы одаренности ребенка
--
розумова обдарованість
--
умственная
одаренность
--
творча обдарованість
--
творческая
одаренность
--
види обдарованості
--
виды одаренности
--
класифікація обдарованості
--
классификация одаренности
--
інформаційна підготовка
--
информационная подготовка
--
інформаційні технології навчання
--
информационные технологии обучения
--
наукові погляди
--
научные взгляды
Анотація:
Аналізуються особливості інформаційної підготовки обдарованої дитини,, що є процесом засвоєння засвоєння особистістю ключових знань, умінь і навичок зі створення, обробки й обміну інформацією із застосуванням комп'ютерної техніки та інших електронно-обчислювальних приладів. Розглянуто питання про залежність потреби в інформаційній підготовці від типу обдарованості дитини.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.9.pdf
Знайти схожі
>
5.
Левченко, О. О.
Абнотивність як складова комплексу професійних компететностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 23-30. - Література : С.29-30 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
абнотивность
--
викладачі вузів
--
викладачі вищих навчальних закладів
--
вища освіта
--
высшее образование
--
гуманитарии
--
гуманитарное образование
--
педагогика высшей школы
--
педагогическая деятельность
--
педагогіка вищої школи
--
педагогічна діяльність
--
преподаватели высшей школы
--
преподаватели высших учебных заведений
--
професійна компетентність
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная компетенция
--
психология высшей школы
--
психологія вищої школи
--
студенти-гуманітарії
--
студенты-гуманитарии
--
творча здатність
--
творча обдарованість
--
творческая
деятельность
--
творческая
одаренность
--
творческие взаимоотношения
--
творческие методы обучения
--
творческие способности
--
творчі здібності
--
творчі методи навчання
--
творчість студентів
Анотація:
Розкривається процес формування особистості студентів-гуманітаріїв на основі розвитку абнотивності як складової комплексу професійних компетентностей викладача сучасної вищої школи. Автор статті підкреслює, що в педагогіці феномен абнотивності поки що не досліджений, але його сутність можна звести до дослідження й створення умов для творчого розвитку студентів (учнів) на засадах виховання творчого викладача. Абнотивність - це комплексна здібність педагога до осмислення й розуміння творчого учня, здатність надати потрібну психолого-педагогічну підтримку.
Знайти схожі
>
6.
Ліпатникова, С. В.
(учитель-методист світової літератури Миколаївської СЗОШ № 22).
Творча діяльність учнів у навчальному процесі - шлях до розкриття обдарованості / С. В. Ліпатникова> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. -
№ 2
. - С. 21-27. - Література : С.24 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
активизация творческого мышления
--
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
обдарованість
--
одаренность
--
развитие творческих способностей
--
развитие творческой одаренности
--
раскрытие творческого потенциала учеников
--
розвиток творчих здібностей
--
творча діяльність
--
творческая
деятельность учащихся на уроке
--
творческая
одаренность
--
творческие методы обучения
--
творчий розвиток особистості
--
творчі здібності
--
творчі методи навчання
Анотація:
Досліджуються проблеми розвитку і розкриття обдарованості учнів шляхом стимулювання творчої діяльності у процесі вивчення світової літератури.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)