Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=суспільні інституції<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Косінов, С.
(кандидат юридичних наук; доцент; начальник Державної фінансової інспекції в Харківській області).
Народ як первинний суб'єкт здійснення контролю над публічною владою / С. Косінов> // Право України : Юридичний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 178-184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК
67.400г
Рубрики:
Право
Конституционное право
Конституційне право
Кл.слова (ненормовані):
государственная власть
--
державна влада
--
гражданское общество
--
громадянське суспільство
--
международное сообщество
--
міжнародна спільнота
--
народовластие
--
народовладдя
--
непосредственная демократия
--
безпосередня демократія
--
общественные институты
--
суспільні
інституції
--
первичные субъекты контроля
--
первинні суб’єкти контролю
--
представительские органы
--
представницькі органи
--
публичная власть
--
публічна влада
--
социальное управление
--
соцальне управління
--
управленческая двоякость
--
управлінська двоїстість
Анотація:
Контроль розглядається як елемент соціального управління, що забезпечує зворотній зв’язок між суб’єктом і об’єктом управління, в результаті чого публічна влада одночасно виступає суб’єктом контролю над суспільством та його об’єктом. Обґрунтовується необхідність відмови від розуміння контролю як діяльності, суб’єктом якої виступає виключно держава в особі уповноважених органів і посадових осіб. Об’єктом виступає публічна влада, а суб’єктом — не тільки державні
інституції
, а й громадянське суспільство і міжнародна спільнота. Визначено, що первинним суб’єктом контролю над здійсненням державної влади є народ, який може здійснювати контроль як безпосередньо (через інститути прямої демократії та різноманітні форми участі інститутів громадянського суспільства в суспільнополітичному житті), так і опосередковано (через представницькі органи публічної влади).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Лобанова, А.
Суспільні
кризи: гальмо чи рушій розбудови соціальних інституцій? / А. Лобанова, О. Славіна> // Громадське суспільство та проблеми становлення особистості : зб. наук. пр. / Криворіз. держ. пед. ун-т, Сілезька політехніка у Глівіцях. - Кривий Ріг ; Забже : Видавничий дім , 2009. -
Вип. 4
. - С. 18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
308
Рубрики:
Суспільні
відносини
Общественные отношения
Кл.слова (ненормовані):
суспільні
відносини
--
общественные отношения
--
суспільні
кризи
--
общественные кризисы
--
суспільні
інституції
--
общественные институты
--
кризові періоди
--
кризисные периоды
Дод.точки доступу:
Славіна, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Косінов, С.
(кандидат юридичних наук; доцент; начальник Державної фінансової інспекції в Харківській області).
Функції і принципи державного контролю [Текст] / С. Косінов> // Право України : Юридичний журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 179-184. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК
67.400г
Рубрики:
Право
Конституционное право
Конституційне право
Анотація:
На основі визначення цілей і завдань державного контролю проаналізовано його загальні та спеціальні функції. До загальних функцій віднесено регулятивну й охоронну функції, до спеціальних — стабілізаційну й інформаційну. Підкреслено зв'язок контролю із забезпеченням прав людини та підтвердженням легітимності державної влади. Зроблено висновок, що контроль як одна з юридичних форм діяльності має здійснюватися на основі трьох груп принципів: вимог, що ґрунтуються на системі принципів права (основоположних, загальних, галузевих принципах тощо); вимог, що діють у сфері державного управління (демократизм, соціальна спрямованість, публічність, гласність тощо); вимог власне контрольної діяльності (об'єктивність, поєднання плановості та систематичності, економічність, оперативність тощо). Наприкінці проведено відмежування принципів контролю від його гарантій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Чорнодід, І. С.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки, підприємництва та менеджменту Академії праці, соціальних відносин та туризму ).
Інституційні чинники соціальної конкурентоспроможності країни [Текст] / І. С. Чорнодід> // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 6
. - С. 111-116. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
330.101
ББК
60.56(0)в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Социология экономики
Соціологія економіки
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
бизнес среда
--
бізнес середовище
--
бюрократия
--
бюрократія
--
институционализм
--
інституціоналізм
--
институциональная среда
--
інституційне середовище
--
институциональный инструментарий
--
інституційний інструментарій
--
конкуренция
--
конкуренція
--
международная конкурентоспособность
--
міжнародна конкурентоспроможність
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
национальные экономические системы
--
національні економічні системи
--
общественные институты
--
суспільні
інституції
--
политические отношения
--
політичні відносини
--
системные взаимоотношения
--
системні взаємовідносини
--
социальная безопасность
--
соціальна безпека
--
социальная конкурентоспособность экономики
--
соціальна конкурентоспроможність економіки
--
трансформационные общества
--
трансформаційні суспільства
Анотація:
Розкрито інституційні чинники соціальної конкурентоспроможності країни. Проведений аналіз теоретичних підвалин теорії інституціоналізму. Розкрито інституційні фактори впливу на економічний розвиток: загально-цивілізаційні, політично-правові, соціально-економічні, соціально-психологічні. Доведено, що відносини власності, серед найважливіших інституціональних чинників функціонування національної економіки, відіграють ключову роль в економічній системі. Запропоновано інституційний механізм країни котрий формується у процесі інституціоналізації соціально-економічних відносин. Доведено, що для сучасних взаємовідносин в суспільстві характерним є зрощування бізнесу, політики та бюрократії, недовіра суспільства до своїх лідерів, корупція, несправедливий механізм приватизації, втрата моральних цінностей.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)