Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=способи викладання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Іванків, І. (керівник проектів у сфері верховенства права та прав людини Координатора проектів ОБСЄ в Україні).
    Зміна підходів до викладання у юридичній освіті як основна передумова формування професійного правника / І. Іванків // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 73-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
андрагоника -- андрагогіка -- верховенство права -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- компетентостный поход -- компетентнісний підхід -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правнича освіта -- правовое образование -- практическая направленность -- практична спрямованість -- профессиональная готовность -- професійна готовність -- публичнополитическая деятельность -- публічнополітична діяльність -- юридическое образование -- юридична освіта -- методика викладання -- методика преподавания -- способи викладання -- способы преподавания -- принципы преподавания -- принципи викладання
Анотація: Проаналізовано різні підходи до викладання у юридичній освіті, що формувалися протягом останніх десятиліть, необхідність переходу від педагогіки до андрагогіки в університетському викладанні. Принципи андрагогіки дають змогу наділити студента більшою відповідальністю за процес і результати навчання, що сприяє ефективності освіти. Також увага звертається на затребуваність міждисциплінарності освітніх програм для майбутніх правників. Для підготовки майбутнього правника в сучасних українських умовах надзвичайно шкідливим є просте передавання знань, адже змінюється не тільки законодавство, а й більш глобальні підходи до розуміння права, тому основою вищої юридичної освіти має бути розвиток компетенцій та вміння навчатися. Дослідження трендів розвитку вищої освіті доводить важливість практичної спрямованості навчання шляхом розвитку компетенцій. Саме тому зроблено акцент на необхідності використання компетентнісного підходу та широкого підходу, спрямованого на розвиток готовності до публічнополітичної діяльності, що відповідає особливій ролі правника у державі, яка заснована на верховенстві права.

Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)