Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживачі товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Примак, Тетяна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу).
    Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
моніторинги -- метод моніторингу -- метод мониторинга -- контент-аналіз -- рекламні зверненя -- рекламоносії -- споживачі товарів -- соціально-комунікативні технології -- мониторинг -- контент-анализ -- рекламные обращения -- рекламоносители -- потребители товаров -- социально-коммуникативные технологии -- товарные категории -- товарні категорії -- технологія міфологізації -- технология мифологизации -- міфологеми -- мифологомемы -- контрреклама
Анотація: Про презентацію результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами, та тієї, що подається на українських рекламоносіях іноземними компаніями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Тарасенко, О.
    Процес вибору атрибутів позиціонування товару [Текст] / О. Тарасенко, О. Черненко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 34-43 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- продуктово-ринкові стратегії -- продуктово-рыночные стратегии -- маркетингові підприємства -- маркетинговые предприятия -- споживачі товарів -- потребители товаров -- позиціонування товару -- позиционирование товара -- атрибути позиціонування -- атрибуты позиционирования -- етапи процесу вибору атрибутів позиціонування -- этапы процесса выбора атрибутов позиционирования
Анотація: Розглядається алгоритм вибору атрибуту позиціонування товару.


Дод.точки доступу:
Черненко, О.

Знайти схожі

3.


    Бухалова, Наталия.
    Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм
Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)