Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=споживацька впевненість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Роубал, Онджей (заступник декана факультету суспільних наук Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (соціологія)).
    Індивідуалізація, незахищеність і впевненість у контексті соціальних наслідків маркетингових комунікацій / О. Роубал, К. Хавлічек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 439-449 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
кризис организованной современности -- криза організованої сучасності -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- общественная деинституализация -- суспільна деінституціалізація -- общественная дестратификация -- суспільна дестратифікація -- общественное доверие -- суспільна довіра -- потребительская незащищенность -- споживацька незахищеність -- потребительская уверенность -- споживацька впевненість -- потребительский гедонизм -- споживацький гедонізм -- потребительское общество -- споживацьке суспільство -- социальная индивидуализация -- соціальна індивідуалізація -- социальные последствия -- соціальні наслідки
Анотація: Продемонстровано, як сучасне суспільство характеризується все більшою індивідуалізацією і як цей процес посилюється у зв'язку з кризою організованої сучасності. Криза організованої сучасності виявляється у вигляді деінституалізації і дестратифікації суспільства, які є джерелами нестабільності і зниження довіри в суспільстві. Індивідуалізація, незахищеність і вимога упевненості можуть бути ідентифіковані з точки зору суспільства споживання. Характер суспільства споживання визначається загальною кількістю навмисних і ненавмисних соціальних наслідків маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хавлічек, Карел (декан економічного факультету Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (маркетинг); МВА)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)