Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальні медіа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


   
    ESOMAR : керівництво з досліджень у соціальних медиа // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 57-68 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринкові дослідження -- соціальні дослідження -- соціальні медіа -- міжнародний кодекс -- рыночные исследования -- социальные исследования -- социальные медиа -- руководство -- международный кодекс
Анотація: ICC/ESOMAR міжнародний кодекс ринкових та соціальних досліджень.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Дод.точки доступу:
Кодекс ICC/ESOMAR \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Мар'їна, О..
    Бібліотка та соціальні медіа: технологія взаємодії / О. Мар'їна // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 8. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Бібліотекознавство

   Бібліотеки

   Інтернет

   Библиотечное дело

   Библиотековедение

   Библиотеки

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- бібліотекарі -- соціальні медіа -- комунікації -- соціальні мережі -- библиотечное дело -- библиотекари -- социальные медиа -- коммуникации -- социальные сети


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

3.


    Герасимов, Артур (генеральный директор холдинга).
    Что день грядущий нам готовит? / А. Герасимов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 7-10 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
будущее маркетинга -- новые технологии -- маркетинговые исследования -- принятие решений -- текстовый анализ -- социальные медиа -- роботизация -- майбутнє маркетинга -- новітні технології -- маркетингові дослідження -- прийняття рішень -- текстовий аналіз -- соціальні медіа -- роботизація
Анотація: Представлен взгляд на будущее маркетинговых исследований с учетом появления новых технологий.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ласковські, Мачей (молодший доцент Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща; магістр-інженер).
    Короткий огляд плюсів і мінусів гейміфікації / М. Ласковські // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 373-377 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
геймификация -- гейміфікація -- игровая методология -- ігрова методологія -- информационные технологии -- інформацйні технології -- коммуникационные тренды -- комунікаційні тренди -- компьютерные программы -- комп'ютерні програми -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- ПО -- ПЗ -- социальные медиа -- соціальні медіа
Анотація: Показано, що разом зі збільшенням ролі різних соціальних медіа з'явився новий тренд в області розробки програмного забезпечення — гейміфікація, головною метою якої є підвищення активності користувачів при роботі з програмним забезпеченням. Зроблено спробу проаналізувати це явище, зокрема його позитивні і негативні сторони.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ласковськи Мацей

Знайти схожі

5.


    Янченко, А. О. (Маріупольський державний університет; Маріуполь).
    Слактивізм - проблема політичної участі в Інтернеті чи "невизначене поняття"? / А. О. Янченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 56-60. - Література : С.59-60 : 10 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
интернет и политика -- Інтернет і політика -- политическая активность -- политическая деятельность -- политическое участие -- політична активність -- політична діяльність -- політична участь -- слактивизм -- слактивізм -- социальные медиа -- социальные сети -- соціальні медіа -- соціальні мережі
Анотація: В останні роки в політологічному дискурсі досить поширеним стало узагальнення низки практик в Інтернеті під поняттям "слактивізм", або "активізм для лінивих". У статті автор намагається показати, що через недостатню розробленість категоріальнго апарат у політичної активності в онлайні під терміном "слактивізм" розуміють дуже різні за цілями, змістом і потенційними результатами дії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Хрустальов, Ф. С. (Класичний приватний університет; Запоріжжя).
    Особливості медіаспоживання різних соціальних груп / Ф. С. Хрустальов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 132-137. - Література : С.136-137 : 10 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ і молодь -- киберпространство -- кіберпростір -- медиапотребление -- медіаспоживання -- нові медіа -- новые медиа -- общественные СМИ и частные СМИ -- символическое потребление -- символічне споживання -- СМИ и молодежь -- социальные медиа -- социология потребления -- социология СМИ -- соціальні медіа -- соціологія ЗМІ -- соціологія споживання
Анотація: Розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов'язані з розвитком нових медіа, появою кібер-простору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Найдьонова, Л. А. (доктор психологічних наук; заступник директора з наукової роботи).
    Суспільна місія соціальних медіа: проблеми мобілізації і політичної участі / Л. А. Найдьонова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 67-69. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Кремень Т. В. Політична мобілізація в соціально-медійному вимірі : монографія / Т. В. Кремень. - К. : Грамота, 2013. – 256 с.
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
рецензії на монографії -- рецензии на монографии -- рецензії на книги -- рецензии на книги -- соціальні медіа -- социальные медиа -- суспільні місії соціальних медіа -- общественные миссии социальных медиа -- політична мобілізація -- политическая мобилизация

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\13.pdf

Знайти схожі

8.


    Піпченко, Н. О. (кандидат політичних наук; доцент кафедри міжнародної інформації ).
    Імідж України у блогосфері / Н. О. Піпченко // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 7-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Економіка
   Економічний аналіз

   Экономика

   Экономический анализ

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- соціальні медіа -- зовнішньополітичні комунікації -- зарубіжна блогосфера -- інформаційні технології в політиці -- блоги -- зарубіжний досвід -- имидж страны -- социальные медиа -- внешнеполитические коммуникации -- зарубежная блогосфера -- информационные технологии в политике -- блоги -- зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано імідж України в іноземній блогосфері та визначено основні тенденції використання соціальних медіа для ефективної зовнішньополітичної комунікації держави. З’ясовано, що в зарубіжній блогосфері переважає інформація про поточні політичні й економічні події в Україні, які привертають увагу світової громадськості, тоді як повідомлення про інші аспекти життєдіяльності держави майже відсутні. На основі авторського дослідження доведено, що розміщення в соціальних медіа різнобічної інформації про Україну сприятиме формуванню її позитивного іміджу в міжнародному інформаційному просторі. Запропоновано розробку єдиного вузлового веб-сайту зовнішньополітичного відомства для інформування в соціальних медіа з актуальних питань зовнішньої і внутрішньої політики, проведення інтерактивних семінарів та використання прикладних додатків у сфері міжнародних відносин.


Знайти схожі

9.


    Шваб, М. А.
    Соціальні медіа як інструмент позиціонування діяльності молодіжних неурядових організацій / М. А. Шваб // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 86-90. - Література : С.89-90 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 76.0
Рубрики: Засоби масової інформації
   Средства массовой информации

Кл.слова (ненормовані):
Facebook -- Twitter -- Youtube -- блоги -- блогинг -- ВКонтакне -- засоби масової інформації -- ЗМІ -- коммуникация -- комунікація -- микроблоги -- мікроблоги -- молодёжные неправительственные организации -- молодежные организации -- молодіжні неурядові організації -- молодіжні організації -- неправительственные организации -- неурядові організації -- СМИ -- социальные медиа -- социальные сети -- соціальні медіа -- соціальні мережі -- средства массовой информации
Анотація: У статті йдеться про особливу популярність соціальних медіа серед молоді в умовах стрімкого розвитку інформ аційних технологій. Автор наголошує, що сьогодні соціальні медіа є основним онлайн-каналом комунікації серед молодого покоління, про що слід враховувати при створенні зовнішніх комунікацій молодіжними неурядовими організаціями. Автор аналізує різні інструменти соціальних медіа, серед яких блоги, мікроблоги (Twitter), соціальні мережі (Facebook, ВКонтакте), відеохостинги (Youtube) тощо.


Знайти схожі

10.


    Михайлова, О. Ю.
    Блогосфера як історичне джерело: до постановки проблеми / О. Ю. Михайлова // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2014. - № 5. - С. 191-197. - Примітки посторінкові : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.211
Рубрики: Історія
   История

Кл.слова (ненормовані):
блоги -- блогосфера как исторический источник -- джерелознавство -- исторические источники -- история современности -- источниковедение -- історичні джерела -- історія сучасності -- протестний рух -- протестное движение -- социальные медиа -- социальные сети -- соціальні медіа -- соціальні мережі
Анотація: Подано короткий огляд методології роботи з матеріалами блогосфери як історичного джерела, зазначаються особливості й небезпеки використання цього типу джерел.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Кавєріна, А. С. (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна; Харків).
    Довіра до ЗМІ: мікро- та мкрорівень / А. С. Кавєріна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 166-171. - Бібліографія : С.169-171 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.562.1
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
громадське мовлення -- ЗМІ і суспільство -- общественное вещание -- СМИ и общество -- социальное доверие -- социальные медиа -- социология журналистики -- социология СМИ -- соціальна довіра -- соціальні медіа -- соціологія журналістики -- соціологія ЗМІ
Анотація: Розглядаються різні інтерпретації довіри та теорії Н. Лумана, П. Штомпки та А. Селігмена, які підкреслюють значення довіри у період трансформації суспільства. Розглядаються піходи до визанчення рівня довіри. Подано аналіз ЗМІ як соціального і нституту. Аналізуються соціальні медіа, які охоплюють не тільки інституційний рівень формування довірчих відносин з аудиторією, але й особистісний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Міхейченко, М. А. (Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара; Дніпропетровськ).
    Світовий досвід діяльності організації громадського мовлення як чинник конструювання міжнародного інформаційного простору / М. А. Міхейченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 82-88. - Бібліографія : С.87-88 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.3(0)
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
громадське мовлення -- журналистика Великобритании -- журналистика Франции -- зарубежная журналистика -- засоби масової інформації -- засоби масової комунікації -- информационное пространство -- інформаційний простір -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- мировое информационное пространство -- міжнародний інформаційний простір -- нові медіа -- новые медиа -- общественное вещание -- общественные СМИ -- общественные телерадиоорганизации -- социальные медиа -- соціальні медіа -- средства массовой информации
Анотація: Автор аналізує особливості заснування та діяльності організацій громадського мовлення розвинених країн світу, що виступають засобами конструювання міжнародного інформаційного простору.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Иванова, Дарья (магистр ; факультет Маркетинга).
    ESOMAR о событиях уходящего года и основных трендах в мире исследователей (по следам Global Market Research 2016) [Текст] / Д. Иванова, М. Прынько // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2016 р.

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
исследование рынка маркетинговых исследований -- опрос экспертного мнения -- исследовательские старт-апы -- методы исследования -- мобильные приложения -- социальные медиа -- экзит-поллы -- инсайд-данные -- дослідження ринку маркетингових досліджень -- опитування експертної думки -- дослідницькі старт-апи -- методи досліджень -- мобільні додатки -- соціальні медіа -- екзит-поли -- інсайд-дані
Анотація: Мировая ассоциация исследователей ежегодно проводит исследование рынка маркетинговых исследований, частью которого является опрос и публикация экспертного мнения членов ESOMAR относительно новых трендов и наиболее важных событий в отрасли. В статье представлен короткий обзор этой части исследования.


Дод.точки доступу:
Прынько, Марьяна (ассистент кафедры маркетинга); ESOMAR \о нем\Global Market Research \о нем\

Знайти схожі

14.


    Жабін, Андрій (молодший науковий співробітник).
    Соціальні мережеві сервіси в бібліотеках / А. Жабін // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 78
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Общие вопросы библиотечного дела

   Загальні питання бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- социальные сети -- присутність бібліотек в інтернеті -- присутствие библиотек в интернете -- відеохостинги -- видеохостинги -- соціальні медіа -- социальные медиа -- бібліотечні блоги -- библиотечные блоги -- онлайн сервіси у бібліотеках -- онлайн сервисы в библиотеках -- микроблоги -- мікроблоги -- інтернет-аудіторія бібліотек -- интернет-аудитория библиотек -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- Facebook -- Twitter -- Тамблер -- Instagram
Анотація: Йдеться про використання найбільш популярних соціальних медіа у бібліотеках. Проаналізовано сучасний стан провідних соціальних медіа в світі та в Україні, можливості їх застосування в бібліотеках. Наведено порівняльну характеристику відеохостингів Facebook, YouTube Twitter, Instagram, Tumblr. Висвітлено статистику відвідуваності Facebook за країнами і віковими групами.


Знайти схожі

15.


    MaЈka, Sylwia Anna (stydent).
    Дослідження комунікації КСВ LEGO GROUP у соціальних ЗМІ / S. A. MaЈka // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 35-38 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг -- імідж корпорацій -- імідж брендів -- корпоративная социальная ответственность -- социальные медиа -- цифровой маркетинг -- социальный маркетинг -- имидж корпораций -- имидж брендов
Анотація: Проаналізовано комунікації LEGO Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі. Це поглиблене дослідження, яке можна вважати першим кроком до розуміння того, як соціальні медіа можуть використовуватися для комунікації у сфері КСВ, а отже, допомогти поліпшити імідж корпорації та бренду і залучити більше зацікавлених сторін.


Дод.точки доступу:
LEGO Group \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.
339.138:004.774.6CMS
Ф 11


    Філіна, О. В.
    Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- соціальні медіа -- социальные медиа -- SMM -- контент -- контентна стратегія -- контентная стратегия -- просування бізнесу -- продвижение бизнеса


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

17.


    Філіна, О. В.
    Тенденції використання соціальних мереж підприємствами / О. В. Філіна // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 2 (32). - С. 59-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- социальные медиа -- інструменти онлайн комунікацій -- инструменты онлайн коммуникаций -- соціальні мережі -- социальные сети -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)