Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социальные опросы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


   
    Суспільно-політична ситуація в Україні напередодні президентських виборів : за даними Всеукраїнського репрезентативного опитування, проведеного 13-19 травня 2014 року // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 61-73 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Політична психологія
   Политическая психология

Кл.слова (ненормовані):
соціальні опитування -- социальные опросы -- вибори -- выборы -- політичні ситуаціїї -- политические ситуации -- рейтинги кандидатів у президенти -- рейтинги кандидатов в президенты -- вікові категорії -- возрастные категории -- рейтинги учасників референдуму -- рейтинги участников референдума
Анотація: Рейтинги соціального опитування напередодні президентських виборів.


Знайти схожі

2.


   
    Суспільно-політична ситуація в Україні напередодні президентських виборів : за даними Всеукраїнського репрезентативного опитування, проведеного 13-19 травня 2014 року // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 68-80 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Політична психологія
   Политическая психология

Кл.слова (ненормовані):
соціальні опитування -- социальные опросы -- вибори-2014 -- выборы-2014 -- політична ситуація -- политическая ситуация -- рейтинги кандидатів у президенти -- рейтинги кандидатов у президенты -- вікові категорії -- возрастные категории -- рейтинги учасників референдуму -- рейтинги участников реферундума
Анотація: Рейтинги соціального опитування напередодні президентських виборів.


Знайти схожі

3.


    Сіміч Антонієвіч, Драгана (PhD (економіка); професор навчальних програм з управління Аграрного коледжу; м.Сабач; Сербія).
    Корпоративна соціальна відповідальність та захист прав споживачів в Республіці Сербія [Текст] / Сіміч Антонієвіч Д., Б. Войнович, Д. Груджич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 315-325 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404.2(4СЕР)в6
Рубрики: Право
   Обязательственное право

   Зобов'язальне право

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- изменение договорных обязательств -- прекращение договорных обязательств -- зміна договірних зобов'язань -- припинення договірних зобов'язань -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- потребительская неудовлетворенность -- споживацька незадоволеність -- потребительские пристрастия -- споживацькі уподобання -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- социальные опросы -- соціальні опитування -- способы защиты гражданских прав -- способи захисту цивільних прав -- субъекты защиты гражданских прав -- суб'єкти захисту цивільних прав
Анотація: Представлено результати деталізованого опитування споживачів у Сербії. Досліджено споживацькі звички в країні, а також проблеми, пов’язані з незадоволеністю споживачів, системою захисту прав споживачів у країні. Надано окремі приклади того, як серби зазвичай реагують на порушення прав споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Войнович, Бошко (PhD (економіка); професор навчальних програм з управління Аграрного коледжу; м.Сабач; Сербія); Груджич, Деян (PhD (економіка); професор навчальних програм з управління Аграрного коледжу; м.Сабач; Сербія)

Знайти схожі

4.


    Кусаинова, Аанара (аспирант Института академического менеджмента и государственного управления при Президенте Республики Казахстан; г.Астана; Казахстан).
    Человеческий капитал [Текст] : особенности проявления и отражения качества жизни / А. Ж. Кусаинова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 9. - С. 324-332 : граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.24(5КАЗ)г-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория трудовых ресурсов

   Теорія трудових ресурсів

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственная служба -- державна служба -- благосостояние населения -- добробут населення -- инвестиции домохохяйств -- інвестиції домогосподарств -- капиталовложения -- капіталовкладення -- качество жизни -- якість життя -- образование -- освіта -- социальные опросы -- соціальні опитування -- теоретичні концепції -- трудовой потенциал -- трудовий потенціал -- финансирование человеческого капитала -- фінансування людського капіталу -- человеческие ресурсы -- людські ресурси -- человеческий капитал -- людський капітал -- человеческий потенциал -- людський потенціал
Анотація: Проведен анализ управленческих и мотивационных процессов в сфере государственной службы и их влияние на формирование человеческого капитала. Систематизированы научно-методические представления о сущности и эволюции человеческого капитала. Изучены подходы к разработке комплексных мероприятий по обеспечению роста человеческого капитала трудоактивной части населения в сфере государственной службы.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Чупріна, Н. В.
    Науково обґрунтовані методи формування проектного образу в індустрії моди [Электронный ресурс] / Н. В. Чупріна, А. Г. Шаповал, Н. В. Яценко // Технології та дизайн. - 2016. - № 3 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Легка промисловість в цілому
   Легкая промышленность в целом

Кл.слова (ненормовані):
мода -- індустрія моди -- методи творчості -- неологія -- соціальні опитування -- индустрия меды -- методы творчества -- неология -- социальные опросы -- наводные вопросы
Анотація: Розглядається ряд наукових методів, які можна застосовувати під час творчої роботи, оскільки вони допомагають підвищити рівень генерування ідей, образного мислення та творчих пропозицій. На сьогоднішній день у світі існує безліч професій, які базуються на елементі креативного мислення (наприклад, галеристи, фрі-лансери, стилісти, дизайнери різнопрофільних галузей (дизайн житла, одягу, WEB) та ін.). На професійному рівні роботи є зайвим покладатись лише на такий чинник як натхнення, а тому слід урізноманітнювати творчий потенціал науковими методами творчості. Оскільки дані методи найчастіше застосовуються у сфері модної індустрії, було розглянуто ряд одних з найефективніших методів творчості на прикладі проектування колекції одягу.
Рассматривается ряд научных методов, которые можно применять во время творческой работы, поскольку они помогают повысить уровень генерирования идей, образного мышления и творческих предложений. На сегодняшний день в мире существует множество профессий, основанных на элементе креативного мышления (например, галлеристы, фри-лансеры, стилисты, дизайнеры разно профильных отраслей (дизайн домов, одежды, WEB) и др.). На профессиональном уровне работы является лишним полагаться только на такой фактор как вдохновение, а потому следует разнообразить творческий потенциал научными методами творчества. Поскольку данные методы чаще всего применяются в сфере модной индустрии, был рассмотрен ряд одних из самых эффективных методов творчества на примере проектирования коллекции одежды.
The article deals with a number of scientific methods that can be used during the creative work, as they help to increase the level of generating ideas, figurative thinking and creative suggestions. Today there are a lot of professions in the world, based on the creative thinking element (for example, gallerist, free-Lancer, stylist, designers of different sectors (design of houses, clothing, the WEB), and others.). At the professional level of the work is bad to rely on the factor of inspiration, so that`s why is good to diversify the creative potential by scientific methods of creativity. Because most of these methods are used in the fashion industry, was considered a number of some of the most effective methods of creative work by the example of clothing collection design.


Дод.точки доступу:
Шаповал, А. Г.; Яценко, Н. В.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)