Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=социальные опросы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Суспільно-політична ситуація в
Україні напередодні президентських виборів : за даними Всеукраїнського репрезентативного опитування, проведеного 13-19 травня 2014 року> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 9
. - С. 61-73 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики:
Політична психологія
Политическая психология
Кл.слова (ненормовані):
соціальні опитування
--
социальные
опросы
--
вибори
--
выборы
--
політичні ситуаціїї
--
политические ситуации
--
рейтинги кандидатів у президенти
--
рейтинги кандидатов в президенты
--
вікові категорії
--
возрастные категории
--
рейтинги учасників референдуму
--
рейтинги участников референдума
Анотація:
Рейтинги соціального опитування напередодні президентських виборів.
Знайти схожі
>
2.
Суспільно-політична ситуація в
Україні напередодні президентських виборів : за даними Всеукраїнського репрезентативного опитування, проведеного 13-19 травня 2014 року> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 10
. - С. 68-80 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Політична психологія
Политическая психология
Кл.слова (ненормовані):
соціальні опитування
--
социальные
опросы
--
вибори-2014
--
выборы-2014
--
політична ситуація
--
политическая ситуация
--
рейтинги кандидатів у президенти
--
рейтинги кандидатов у президенты
--
вікові категорії
--
возрастные категории
--
рейтинги учасників референдуму
--
рейтинги участников реферундума
Анотація:
Рейтинги соціального опитування напередодні президентських виборів.
Знайти схожі
>
3.
Сіміч Антонієвіч, Драгана
(PhD (економіка); професор навчальних програм з управління Аграрного коледжу; м.Сабач; Сербія).
Корпоративна соціальна відповідальність та захист прав споживачів в Республіці Сербія [Текст] / Сіміч Антонієвіч Д., Б. Войнович, Д. Груджич> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 315-325 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.404.2(4СЕР)в6
Рубрики:
Право
Обязательственное право
Зобов'язальне право
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
защита прав потребителей
--
захист прав споживачів
--
изменение договорных обязательств
--
прекращение договорных обязательств
--
зміна договірних зобов'язань
--
припинення договірних зобов'язань
--
корпоративная социальная ответственность
--
корпоративна соціальна відповідальність
--
социальная ответственность бизнеса
--
соціальна відповідальність бізнесу
--
потребительская неудовлетворенность
--
споживацька незадоволеність
--
потребительские пристрастия
--
споживацькі уподобання
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
социальные
опросы
--
соціальні опитування
--
способы защиты гражданских прав
--
способи захисту цивільних прав
--
субъекты защиты гражданских прав
--
суб'єкти захисту цивільних прав
Анотація:
Представлено результати деталізованого опитування споживачів у Сербії. Досліджено споживацькі звички в країні, а також проблеми, пов’язані з незадоволеністю споживачів, системою захисту прав споживачів у країні. Надано окремі приклади того, як серби зазвичай реагують на порушення прав споживачів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Войнович, Бошко (PhD (економіка); професор навчальних програм з управління Аграрного коледжу; м.Сабач; Сербія); Груджич, Деян (PhD (економіка); професор навчальних програм з управління Аграрного коледжу; м.Сабач; Сербія)
Знайти схожі
>
4.
Кусаинова, Аанара
(аспирант Института академического менеджмента и государственного управления при Президенте Республики Казахстан; г.Астана; Казахстан).
Человеческий капитал [Текст] : особенности проявления и отражения качества жизни / А. Ж. Кусаинова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 9
. - С. 324-332 : граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.24(5КАЗ)г-94
Рубрики:
Экономика
Економіка
Теория трудовых ресурсов
Теорія трудових ресурсів
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственная служба
--
державна служба
--
благосостояние населения
--
добробут населення
--
инвестиции домохохяйств
--
інвестиції домогосподарств
--
капиталовложения
--
капіталовкладення
--
качество жизни
--
якість життя
--
образование
--
освіта
--
социальные
опросы
--
соціальні опитування
--
теоретичні концепції
--
трудовой потенциал
--
трудовий потенціал
--
финансирование человеческого капитала
--
фінансування людського капіталу
--
человеческие ресурсы
--
людські ресурси
--
человеческий капитал
--
людський капітал
--
человеческий потенциал
--
людський потенціал
Анотація:
Проведен анализ управленческих и мотивационных процессов в сфере государственной службы и их влияние на формирование человеческого капитала. Систематизированы научно-методические представления о сущности и эволюции человеческого капитала. Изучены подходы к разработке комплексных мероприятий по обеспечению роста человеческого капитала трудоактивной части населения в сфере государственной службы.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
5.
Чупріна, Н. В.
Науково обґрунтовані методи формування проектного образу в індустрії моди [Электронный ресурс] / Н. В. Чупріна, А. Г. Шаповал, Н. В. Яценко> // Технології та дизайн. - 2016. -
№ 3
: ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a67/68
Рубрики:
Легка промисловість в цілому
Легкая промышленность в целом
Кл.слова (ненормовані):
мода
--
індустрія моди
--
методи творчості
--
неологія
--
соціальні опитування
--
индустрия меды
--
методы творчества
--
неология
--
социальные
опросы
--
наводные в
опросы
Анотація:
Розглядається ряд наукових методів, які можна застосовувати під час творчої роботи, оскільки вони допомагають підвищити рівень генерування ідей, образного мислення та творчих пропозицій. На сьогоднішній день у світі існує безліч професій, які базуються на елементі креативного мислення (наприклад, галеристи, фрі-лансери, стилісти, дизайнери різнопрофільних галузей (дизайн житла, одягу, WEB) та ін.). На професійному рівні роботи є зайвим покладатись лише на такий чинник як натхнення, а тому слід урізноманітнювати творчий потенціал науковими методами творчості. Оскільки дані методи найчастіше застосовуються у сфері модної індустрії, було розглянуто ряд одних з найефективніших методів творчості на прикладі проектування колекції одягу.
Рассматривается ряд научных методов, которые можно применять во время творческой работы, поскольку они помогают повысить уровень генерирования идей, образного мышления и творческих предложений. На сегодняшний день в мире существует множество профессий, основанных на элементе креативного мышления (например, галлеристы, фри-лансеры, стилисты, дизайнеры разно профильных отраслей (дизайн домов, одежды, WEB) и др.). На профессиональном уровне работы является лишним полагаться только на такой фактор как вдохновение, а потому следует разнообразить творческий потенциал научными методами творчества. Поскольку данные методы чаще всего применяются в сфере модной индустрии, был рассмотрен ряд одних из самых эффективных методов творчества на примере проектирования коллекции одежды.
The article deals with a number of scientific methods that can be used during the creative work, as they help to increase the level of generating ideas, figurative thinking and creative suggestions. Today there are a lot of professions in the world, based on the creative thinking element (for example, gallerist, free-Lancer, stylist, designers of different sectors (design of houses, clothing, the WEB), and others.). At the professional level of the work is bad to rely on the factor of inspiration, so that`s why is good to diversify the creative potential by scientific methods of creativity. Because most of these methods are used in the fashion industry, was considered a number of some of the most effective methods of creative work by the example of clothing collection design.
Дод.точки доступу:
Шаповал, А. Г.; Яценко, Н. В.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)