Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социально-ответственный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Хамідова А., Азиза (аспірантка кафедри маркетингу).
    Стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу підприємств галузі мінеральних добрив у контексті державного регулювання / Азиза Хамідова А. // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 64-68. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальний маркетинг -- соціально-відповідальний маркетинг -- мінеральні добрива -- державне регулювання -- корпоративна відповідальність -- социальный маркетинг -- социально-ответственный маркетинг -- минеральные удобрения -- государственное регулирование -- корпоративная ответственность -- державне стимулювання
Анотація: Питання доцільності державного стимулювання реалізації соціально-відповідального маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Орлов, Петро (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки та маркетингу).
    Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції / П. Орлов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 25-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- соціально-відповідальний маркетинг -- конкурентоспроможність продукції -- економічна криза -- етика -- холістичний маркетинг -- холистический маркетинг -- этика -- социально-ответственный маркетинг -- государственное регулирование -- экономический кризис -- конкурентоспособность продукции
Анотація: Вплив державного регулювання на становлення соціально-відповідального маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)