Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=современные школы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Хворостяний, Ігор (заступник директора з науково-методичної роботи Українського гуманітарного ліцею ім. Т. Шевченка).
    Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього / І. Хворостяний // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24
Рубрики: Общеобразовательная школа
   Загальноосвітня школа

Кл.слова (ненормовані):
школи майбутнього -- освітні стратегії -- сучасні школи -- навчальні заклади -- сучасна українська освіта -- школы будущего -- образовательные стратегии -- современные школы -- учебные заведения -- современное украинское образование -- реформування середньої освіти -- реформирование среднего образования
Анотація: Про перспективи української освіти та майбутнє українських шкіл.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

2.


    Губенко, О. В.
    Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу / О. В. Губенко, В. М. Онацький // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 73-80 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
школярі -- школьники -- сучасні школи -- современные школы -- моделювання навчального-процесу -- моделирование учебного процесса -- творча інтелектуальна обдарованість -- творческая интеллектуальная одаренность -- дивергентне мислення -- дивергентное мышление -- рівні пізнавальної активності -- уровни познавательной активности -- програми навчання -- программы обучения -- типи збагачення за Дж. Рензуллі -- типы обогащения за Дж. Рензулли
Анотація: Присвячено розгляду концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів у сучасній школі. Виокремлено три рівні пізнавальної активності: репродуктивний, репродуктивно-пошуковий, проблемно-пошуковий. Визначено зміст розумових операцій та тип мислення, які пов'язані з кожним з цих рівнів. Відповідно до цього аналізуються різновиди навчальних програм: стандартні освітні, нестандартні освітні, розвивальні, освітньо-розвивально прорами тощо. Розглянуто різні моделі навчання: модель збагачення Дж. Рензуллі, модель творчого навчання Д. Треффінгера, інші. Запропоновано модель навчально-виховного процесу в школі, що грунтується на продуктивному типі навчання й розвиває такі креативні якості інтелекту, як дивергентне мислення, переструктування, гнучкість, продуктивність, оригінальність, бісоціативне мислення тощо.


Дод.точки доступу:
Онацький, В. М.; Рензуллі, Джозеф (американський психолог-педагог ; 1938) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)