Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=современные школы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Хворостяний, Ігор
(заступник директора з науково-методичної роботи Українського гуманітарного ліцею ім. Т. Шевченка).
Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього / І. Хворостяний> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. -
Т. 16
,
№ 1/2
. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.24
Рубрики:
Общеобразовательная школа
Загальноосвітня школа
Кл.слова (ненормовані):
школи майбутнього
--
освітні стратегії
--
сучасні школи
--
навчальні заклади
--
сучасна українська освіта
--
школы
будущего
--
образовательные стратегии
--
современные
школы
--
учебные заведения
--
современное украинское образование
--
реформування середньої освіти
--
реформирование среднего образования
Анотація:
Про перспективи української освіти та майбутнє українських шкіл.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Знайти схожі
>
2.
Губенко, О. В.
Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу / О. В. Губенко, В. М. Онацький> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 73-80 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія особистості
Психология личности
Кл.слова (ненормовані):
школярі
--
школьники
--
сучасні школи
--
современные
школы
--
моделювання навчального-процесу
--
моделирование учебного процесса
--
творча інтелектуальна обдарованість
--
творческая интеллектуальная одаренность
--
дивергентне мислення
--
дивергентное мышление
--
рівні пізнавальної активності
--
уровни познавательной активности
--
програми навчання
--
программы обучения
--
типи збагачення за Дж. Рензуллі
--
типы обогащения за Дж. Рензулли
Анотація:
Присвячено розгляду концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів у сучасній школі. Виокремлено три рівні пізнавальної активності: репродуктивний, репродуктивно-пошуковий, проблемно-пошуковий. Визначено зміст розумових операцій та тип мислення, які пов'язані з кожним з цих рівнів. Відповідно до цього аналізуються різновиди навчальних програм: стандартні освітні, нестандартні освітні, розвивальні, освітньо-розвивально прорами тощо. Розглянуто різні моделі навчання: модель збагачення Дж. Рензуллі, модель творчого навчання Д. Треффінгера, інші. Запропоновано модель навчально-виховного процесу в школі, що грунтується на продуктивному типі навчання й розвиває такі креативні якості інтелекту, як дивергентне мислення, переструктування, гнучкість, продуктивність, оригінальність, бісоціативне мислення тощо.
Дод.точки доступу:
Онацький, В. М.; Рензуллі, Джозеф (американський психолог-педагог ; 1938) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)