Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=система моніторингу якості освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Красильникова, Ганна
(завідувач навчально-методичного відділу; Хмельницький національний університет; кандидат технічних наук; доцент).
На шляху до сучасної системи
моніторингу
якості
вітчизняної
освіти
/ Г. Красильникова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. -
№ 11/12
. - С. 24-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація
освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
моніторинг
якості
освіти
--
мониторинг качества образования
--
система
освіти
--
система
образования
--
якість
освіти
--
система
моніторингу
якості
освіти
--
система
мониторинга качества образования
--
качество образования
--
система
забезпечення
якості
освіти
--
система
обеспечения качества образования
--
елементи системи
якості
освіти
--
элементы системы качества образования
--
статистичний моніторинг
--
статистический мониторинг
--
інспектування навчальних закладів
--
инспектирование учебных заведений
--
загальна середня освіта
--
общее среднее образование
--
професійно-технічна освіта
--
профессионально-техническое образование
--
вища освіта
--
высшее образование
--
моніторинг діяльності навчальних закладів
--
мониторинг деятельности учебных заведений
--
державна
система
акредитації ВНЗ
--
государственная
система
аккредитации ВУЗов
Анотація:
Розглядається чинна
система
моніторингу
якості
вітчизняної
освіти
на локальному, регіональному, загальнодержавному та міжнародному рівнях. Аналізуються елементи системи
моніторингу
якості
в дошкільній, загальній середній (ЗСО), професійно-технічній (ПТО), вищій та пілядипломній освіті. Надається детальна характеристика таких елементів системи, як статистичний моніторинг, інспектування навчальних закладів, що сформувалися ще в радянській освітній системі і діють донині. Намічені шляхи модернізації чинних процедур державного контролю
якості
освіти
- атестації та акредитації навчальних закладів шляхом запровадження громадського
моніторингу
. Поряд із цим висвітлені нові перспективні елементи вітчизняної системи
моніторингу
- рейтинги навчальних закладів та зовнішнє незалежне оцінювання. Окреслені шляхи формування освітнього
моніторингу
в єдину систему.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
2.
Жорнова, Олена
(провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ).
Благополуччя здобувачів вищої
освіти
як об'єкт
моніторингу
її
якості
/ О. Жорнова, О. Жорнова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. -
№ 11/12
. - С. 36-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
благополуччя здобувачів вищої
освіти
--
моніторинг
якості
освіти
--
мониторинг качества образования
--
система
моніторингу
якості
освіти
--
система
мониторинга качества образования
--
качество образования
--
система
забезпечення
якості
освіти
--
система
обеспечения качества образования
--
вища освіта
--
высшее образование
--
моніторинг діяльності навчальних закладів
--
мониторинг деятельности учебных заведений
--
соціальні ефекти вищої
освіти
--
социальные эффекты высшего образования
Анотація:
Показано, що до ключових об'єктів
моніторингу
якості
вищої
освіти
має бути віднесено благополуччя здобувача вищої
освіти
. Моніторинг благополуччя має засвідчити таке: діяльність, спільна для здобувачів вищої
освіти
, породжує особливі соціальні зв'язки на грунті турботи про власне благополуччя; відбувається становлення соціальної групи представників професійного середнього класу й утворюється колективний суб'єкт - носії ідеї благополуччя; емпіричне описання зрушень у компетентності здобувача вищої
освіти
містить показники динаміки його благополуччя.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)