Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=символічне споживання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Хрустальов, Ф. С. (Класичний приватний університет; Запоріжжя).
    Особливості медіаспоживання різних соціальних груп / Ф. С. Хрустальов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 132-137. - Література : С.136-137 : 10 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ і молодь -- киберпространство -- кіберпростір -- медиапотребление -- медіаспоживання -- нові медіа -- новые медиа -- общественные СМИ и частные СМИ -- символическое потребление -- символічне споживання -- СМИ и молодежь -- социальные медиа -- социология потребления -- социология СМИ -- соціальні медіа -- соціологія ЗМІ -- соціологія споживання
Анотація: Розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов'язані з розвитком нових медіа, появою кібер-простору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сердюк, О. О. (Бердянський університет менеджменту і бізнесу; Бердянськ).
    Витоки суспільства споживання: соціально-філософський аналіз / О. О. Сердюк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 26-31. - Література : С. 30-31 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.02
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
демонстративне споживання -- демонстративное потребление -- комерціалізація суспільства -- коммерциализация общества -- консюмеризм -- консьюмеризм -- масове споживання -- массовое потребление -- общество потребления -- потребительская революция -- родинне споживання -- семейное потребление -- символическое потребление -- символічне споживання -- социально-философский анализ -- соціально-філософський аналіз -- споживацька революція -- суспільство споживання
Анотація: У статті досліджуються передумови виникнення суспільства споживання і теорії "споживацької революції". Згідно з цими теоріями, формування суспільства споживання почалося задовго до індустріальної епохи, споживацька революція представляється наслідком е кономічного розвитку виробництва і ринків наприкінці XVIII ст. Автор вважає, що у XVIII ст. споживання тільки почало зароджуватися і ще не розповсюджувалося на суспільство в цілому, виступало елементом приватного, а не суспільного життя., залишаючись п рактикою обмежених верств населення. Автор приходить до висновку, що у традиційних і передсучасних суспільствах споживання в силу об'єктивних причин не могло мати масового характеру.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)