Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=своєчасність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Сенченко, Надія (старший викладач Чернігівського державного інституту права, соціальних технологій та праці).
    Своєчасність виявлення психічного захворювання в учасників процесуальних відносин як гарантія забезпечення їх прав / Н. Сенченко // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2012. - № 3. - С. 132-135. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.410.2
Рубрики: Право
   Кримінальний процес

   Уголовный процесс

Кл.слова (ненормовані):
кримінальне судочинство -- уголовное судопроизводство -- психічні захворювання -- психические заболевания -- учасники кримінального процесу -- участники уголовного процесса -- психічні вади -- психические отклонения -- судово-психіатрична експертиза -- судебно-психиатрическая экспертиза -- психічна повноцінність -- психическая полноценность
Анотація: Розглядаються питання про призначення судово-психіатричної експертизи, у процесі підготовки якої необхідно зібрати максимум відомостей про особливості психічних процесів, станів і властивостей особи, яка направляється на експертизу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Каменська, Тетяна (доктор економічних наук; професор НЦОА НАСОА).
    Філософія складання фінансової звітності: як було та як буде / Т. Каменська // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 3-7 : табл.
УДК
Рубрики: Бухгалтерський облік
   Бухгалтерский учет

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- фінансова звітність -- финансовая отчетность -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- финансовая информация -- фінансова інформація -- качественные харакетристики информации -- якісні харакетристики інформації -- реелвантность информации -- доречність інформації -- существенность информации -- суттєвість інформації -- сопоставимость информации -- зіставність інформації -- своевременность информации -- своєчасність інформації -- понятность информации -- зрозумілість інформації -- МСФО -- МСФЗ -- элементы финансовых отчетов -- елементи фінансових звітів -- оценка элементов финансовых отчетов -- оцінка елементів фінансових звітів
Анотація: У статті розглянуто концептуальну основу формування фінансової звітності за МСФЗ. Проаналізовано зміни, що були внесені Радою з МСФЗ до документа, який є базою для всіх стандартів. Висвітлено нові підходи до визначення цілей, формату фінансових звітів, якісні характеристики та припущення, на яких грунтується інформація, яка подана у звітності за МСФЗ.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Концептуальна основа фінансової звітності \о произв.\; Міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ) \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Кохан, С. (провідний інженер накуово-дослідного відділу стандартизації в агропромисловому комплексі).
    Актуальність і своєчасність затвердження національного стандарту ДСТУ 3143:2013 "М’ясо птиці. Загальні технічні умови" / С. Кохан // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2013. - № 5. - С. 27-28
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- контроль якості -- контроль качества -- затвердження національного стандарту -- утверждение национального стандарта -- м’ясо птиці -- мясо птицы -- технічні умови -- технические условия
Анотація: Наказом Мінекономрозвитку України від 11.06. 2013 за № 622 затверджено ДСТУ 3143:2013 "М’ясо птиці. Загальні технічні умови".

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Наказ Мінекономрозвитку України \о произв.\; ДСТУ 3143:2013 "М’ясо птиці. Загальні технічні умови" \о произв.\; М’ясо птиці. Загальні технічні умови, ДСТУ 3143:2013 \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

5.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Предпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки [Текст] : підтверджуючий факторний аналіз / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 370-377 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(6ПАРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
аэропорты -- аеропорти -- воздушный транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- дополнительные платные услуги -- додаткові платні послуги -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества -- особисті якості -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- подтверждающий факторный анализ -- підтверджуючий факторний аналіз -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- предполетные ожидания -- передпольотні очікування -- своевременность -- своєчасність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Зроблено спробу визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

6.
   06
   Л 89



    Огірко, О.
    Інформаційна технологія управління проектами / О. Огірко, Н. Крап-Спісак // Вісник / Львівська політехніка. - Львів : вид-во "Львівська політехніка", 2016. - № 843: Комп`ютерні науки та інформаційні технології. - С. 57-64. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Комп'ютерне моделювання
   Компьютерное моделирование

   Сушка деревини

   Сушка древесины

   Деревообробна промисловість

   Деревообрабатывающая промышленность

Кл.слова (ненормовані):
IT-проект -- IT-підтримка -- IT-поддержка -- IT-продукт -- автиматизована система управління -- автоматизированная система управления -- своєчасність виконання проекту -- своевременность выполнения проекта


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н. І. \ред.\; Крап-Спісак, Н.; Львівська політехніка(Львів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)