Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=своевременность услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)