Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=рівні інноваційного розвитку<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Пузіков, Дмитро
(кандидат педагогічних наук; завідувач відділу інновацій та стратегій
розвитку
освіти).
Оцінювання
інноваційного
розвитку
загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації / Д. Пузіков, К. Гораш. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 1/2
. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
оцінювання
інноваційного
розвитку
--
оценивание инновационного развития
--
рівні
інноваційного
розвитку
--
уровни инновационного развития
--
теоретичні моделі оцінювання
інноваційного
розвитку
--
теоретические модели оценивания инновационного развития
--
результати оцінювання
інноваційного
розвитку
--
результаты оценивания инновационного развития
--
організаційно-педагогічні умови
--
организационно-педагогические условия
--
фандрайзинг
Анотація:
Розглянуто проблему оцінювання
інноваційного
розвитку
загальноосвітнього навчального закладу із врахуванням особливостей та умов організації цього процесу відповідно до рівня
інноваційного
розвитку
закладу. Визначено поняття "рівень
інноваційного
розвитку
загальноосвітнього навчального закладу", обгрунтовано чотири
рівні
цього процесу, виокремлено основи для класифікації означених особливостей та умов. Описано основні особливості та умови оцінювання
інноваційного
розвитку
загальноосвітнього навчального закладу, які відповідають визначеним рівням його
інноваційного
розвитку
.
Дод.точки доступу:
Гораш, Катерина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу інновацій та стратегій
розвитку
освіти)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)