Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рынок обуви<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Герасименко, Ганна Олександрівна (асистент кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну).
    Характеристика та аналіз стану зовнішньоекономічної діяльності підприємств легкої промисловості України [Текст] / Г. О. Герасименко, Ю. В. Гончаров // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 69-78 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.22(4УКР)в7-2 + 65.428(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика легкой промышленности

   Економіка легкої промисловості

   Экономика внешней торговли, 2010-2013 гг.

   Економіка зовнішньої торгівлі, 2010-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- легкая промышленность -- легка промисловість -- кожанная обувь -- шкіряне взуття -- ринок взуття -- рынок обуви -- международные рынки -- міжнародні ринки -- торговые балансы -- торгівельні баланси -- украинские предприятия -- українські підприємства -- экспортно-импортная деятельность -- експортно-імпортна діяльність -- експорт товарів легкої промисловості -- імпорт товарів легкої промисловості
Анотація: Розглянуто стан зовнішньоекономічної діяльності України. Досліджено структуру, обсяг імпорту та експорту товарів легкої промисловості України. Проаналізовано загальні тенденції на ринку шкіряного взуття. Окреслено пріоритетні заходи з покращення стану зовнішньоекономічної діяльності підприємств легкої промисловості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гончаров, Юрій Вікторович (завідувач кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор; Заслужений економіст України); Всемирная торговая организация \о ней\Світова організація торгівлі, міжнародна організація \о нем\; О государственном рыночном надзоре и контроле непищевой продукции, Закон Украины \о произв.\; Об общей безопасности непищевой продукции, закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Бабич, А. І.
    Експертиза якості жіночого взуття вітчизняного виробництва [Электронный ресурс] / А. І. Бабич, О. С. Корзун // Технології та дизайн. - 2017. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Технології та матеріалознавство. Системи управління якістю
   Технологии и материаловедение. Системы управления качеством

Кл.слова (ненормовані):
ринок взуття -- дефекти взуття -- експертиза якості -- маркетингові дослідження -- споживчі переваги -- якість взуття -- рынок обуви -- дефекты обуви -- экспертиза качества -- маркетинговые исследования -- потребительские предпочтения -- качество обуви -- органолептичний метод -- органолептичекий метод -- повсякденне жіноче взуття -- повседневная женская обувь
Анотація: Наведено результати експертного дослідження взуття, що поступає у продаж, а також з’ясовано, наскільки його асортимент та якість задовольняє потреби населення. Розроблено рекомендації щодо покращення якості виробів.
Приведены результаты экспертного исследования обуви, поступающей в продажу, а также выяснено, насколько его ассортимент и качество удовлетворяет потребностям населения. Разработаны рекомендации по улучшению качества изделий.
The article presents the results of an expert study shoes that comes on the market and found out how his range and quality meet the needs of the population. Recommendations for improving the quality of products.


Дод.точки доступу:
Корзун, О. С.

Знайти схожі

3.


    Бабич, А. І.
    Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуття [Электронный ресурс] / А. І. Бабич, З. С. Майорова // Технології та дизайн. - 2016. - № 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринок взуття -- маркетингові дослідження -- споживчі переваги -- попит -- респонденти -- сегментація -- якість -- рынок обуви -- маркетинговые исследования -- потребительские предпочтения -- спрос -- респонденты -- сегментация -- качество
Анотація: Розглянуто стан ринку вітчизняного взуття та наведено результати маркетингового дослідження споживчих переваг під час вибору жіночого взуття а також з’ясовано, наскільки його асортимент задовольняє потреби населення.
Рассмотрено состояние рынка отечественной обуви и приведены результаты маркетингового исследования потребительских предпочтений при выборе женской обуви а также выяснено, насколько его ассортимент удовлетворяет потребности населения.
In this work the state of the domestic women’s shoes market is analysed, the results of the marketing research of the consumer advantages during the choice of the women’sshoes are presented, and a conclusion about to a what extent it’s assortment meets the population needs is made.


Дод.точки доступу:
Майорова, З. С.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)