Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=розширення продуктової лінійки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Хуан, Жень-Цзунь
(декан та професор Коледжу економіки та фінансів Університету Хуакіау; м.Ганчжоу; Китай; PhD (фінанси)).
Типові технології, модульний дизайн і мережевне управління при формуванні стратегії послідовника на ринку / Ж. -Ц. Хуан, С. -Ф. Ву, Ю. -Ш. Лю> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 503-513 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые технологии
--
маркетингові технології
--
маректинговая методология
--
маркетингова методологія
--
модульность
--
модульність
--
расширение продуктовой линейки
--
розширення
продуктової
лінійки
--
сетевое управление
--
мережеве управління
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
типовые технологии
--
типові технології
Анотація:
На прикладі корпорації "MediaTek" розглянуто формування стратегій послідовника на ринку. Вийшовши на ринок порівняно пізно, корпорація еволюціонувала в постачальника послуг найвищого класу і конкурує зі світовим лідером "Qualcomm" на ринках, що розвиваються. Дані по "MediaTek" дозволили проаналізувати стратегії послідовника відносно технологій, продуктів, архітектури продукту, форм стратегічного альянсу і продуктивності. На підставі часового, подієвого і кількісного аналізу зроблено висновки: 1) послідовник на ринку схильний прийняти стратегію типових технологій, які сприятимуть розширенню
лінійки
продуктів; 2) для ефективного і дієвого розподілу ресурсів на НДДКР вибирається модульність як основний підхід до інновацій; 3) для зменшення ризиків у співпраці фірми-послідовники схильні купувати акції для пайової участі (більше 50%) у фірмах-партнерах модульної інновації для управління мережею; 4) фірма-послідовник може дійсно швидко технологічно розвиватиcя, але так і не здогнати лідера.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ву, Сює-Фун (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Лю, Ю-Шень (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Qualcomm, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\; MediaTek, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)