Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=речевая компетентность<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 11
>
1.
Бондаренко, Неллі
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник).
Навчання державної мови за новими програмами [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово. - 2011. -
№ 7
. - С. 21-24
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання мови
--
методика викладання мови
--
підручники з мови
--
викладання української мови
--
змістовність мовлення
--
точність мовлення
--
логічність мовлення
--
чистота мовлення
--
багатство мовлення
--
виразність мовлення
--
доречність мовлення
--
мовленнєва компетентність
--
преподавание языка
--
методика преподавания языка
--
учебники языка
--
преподавание украинского языка
--
содержательность речи
--
точность речи
--
логичность речи
--
чистота речи
--
богатство речи
--
выразительность речи
--
уместность речи
--
речевая
компетентность
Анотація:
Навчання учнів 11-х класів культурі мови за підручником "Українська мова " для 11-х класів Н.В.Бондаренко.
Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова
Дод.точки доступу:
Українська мова для 11 класу ЗНЗ з навчанням російською мовою, підручник \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.08.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Шляхова, Валентина
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ).
Шляхи удосконалення культуромовної компетентності майбутніх україністів [Текст] / В. Шляхова> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 167-171. - Библиогр.: с. 170. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
культура мови
--
культура мовлення
--
мовленнєва компетентність
--
вправи з мови
--
вищі навчальні заклади України
--
мовна освіта
--
стилістика мови
--
культура языка
--
культура речи
--
речевая
компетентность
--
упражнения по языку
--
высшие учебные заведения
--
языковое образование
--
стилистика языка
Анотація:
Висвітлено важливість виховання мовної культури у громадян України (особливо - майбутніх учителів української мови), та розглянуто досвід такого виховання ННІ української філології та соціальних комунікацій Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
ННІ української філології та соціальних комунікацій Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького \про нього\; Черкаський національний університет \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 4
. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.1
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
аудирование
--
аудіювання
--
восприятие и понимание речи
--
восприятие и понимание текста
--
говорение
--
говоріння
--
зв'язне мовлення
--
коммуникативная
компетентность
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативна компетентність
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативні навички
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва діяльність учнів
--
мовленнєва компетенція
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
мовлення учнів
--
навчання говорінню
--
навчання усного мовлення
--
обучение говорению
--
развитие речи
--
речевая
деятельность учащихся
--
речевая
компетентность
--
связная речь
--
сприйняття тексту в процесі читання
--
сприйняття художнього тексту
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.
Знайти схожі
>
4.
Нищета, Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент; Бердянський державний педагогічний університет).
Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / В. Нищета> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 13-18. - Література : С.17-18 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
81.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
компетентнісне навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностно ориентированное образование
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва компетентність
--
преподавание риторики
--
речевая
компетентность
--
риторика
--
риторическая
компетентность
--
риторические умения
--
риторична компетентність
--
риторичні вміння і навички
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Розглянуто питання визначення діяльнісного компонента риторичної компетентності. Розроблена номенклатура риторичних умінь учнів основної школи, розглянуті підходи до їх класифікації.
Знайти схожі
>
5.
Хом'як, Іван
(доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи України).
Мовленнєва компетентність викладача вищої школи [Текст] / І. Хом'як> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. -
№ 1
. - С. 13-17. - Бібліогр.: с. 17 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
професійна педагогічна компетентність
--
профессиональная педагогическая
компетентность
--
вікова градація комунікативної компетентності
--
возрастная градация комуникативной компетентности
--
мовленнєва компетентність
--
речевая
компетентность
--
правильність мовлення
--
правильность речи
--
мовна норма
--
языковая норма
--
структурно-мовні типи норм
--
структурно-языковые типы норм
--
мовленнєві помилки
--
ошибки в речи
--
типи мовленнєвих помилок
--
типы ошибок в речи
--
комуникативная
компетентность
--
комунікативна компетентність
Анотація:
Досліджено найпоширеніші типи мовленнєвих помилок, які роблять викладачі під час занять, та подано поради, щодо їх уникнення.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (06.02.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Бондаренко, Неллі
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури інституту педагогіки НАПН України).
Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово : щомісячний науково-мет одичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. -
№ 10
. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
підручники
--
учебники
--
підручники з української мови
--
учебники украинского языка
--
8 клас
--
8 класс
--
особистісно орієнтований підхід в освіті
--
личностно ориентированный подход в образовании
--
діяльнісний підхід в освіті
--
деятельностный подход в образовании
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
викладання синтаксису
--
преподавание синтаксиса
--
комунікативна компететнтність
--
коммуникативная
компетентность
--
мовна компетентність
--
языковая
компетентность
--
мовленнєва компетентність
--
речевая
компетентность
--
соціокультурна компетентнівсть
--
социокультурная
компетентность
--
діяльнісна компетентність
--
деятельностная
компетентность
--
змістові лінії навчання
--
содержательные линии обучения
--
стратегічна компетентність
--
стратегическая
компетентность
--
текстоцентричні системи вивчення української мови
--
текстоцентрические системы изучения украинского языка
Анотація:
Огляд підручника "Українська мова" для 8 класу авторства Н. Бондаренко та В. Новосьолової.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Українська мова, підручник для 8 класу Н. Бондаренко та В. Новосьолової \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Скибун, Наталя
(аспірантка кафедри української мови Київського університету ім. Б. Грінченка).
Лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю / Н. Скибун> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 52-55. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови в немовному вузі
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе
--
мовленнєва компетентність
--
преподавание туризма
--
професійне спілкування
--
профессиональное общение
--
профессионально-туристическая
компетентность
--
речевая
компетентность
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор статті досліджує лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетенції майбутніх фахівців сфери туризму.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2015_10\10.pdf
Знайти схожі
>
8.
Омельченко, Лариса
(вчитель російської мови, зарубіжної літератури та художньої культури кременчуцького ліцею №11; учитель-методист; відмінник освіти України; Полтавська область).
Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів [Текст] / Л. Омельченко> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 44-49 : табл. - Библиогр.: с. 49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.1(4Рос)
Рубрики:
Методика викладання російської мови
Методика преподавания русского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання російської мови
--
преподавание русского языка
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
розвиток мовлення
--
развитие речи
--
розвиток зв'язного мовлення
--
развитие связной речи
--
метод моделювання висловлювання
--
метод моделирования высказывания
--
мовленнєва компетентність
--
речевая
компетентность
--
мовленнєві навички
--
речевые навыки
--
мовленнєвий намір
--
речевое намерение
--
ситуаційні завдання
--
ситуационные задания
--
інформаційні ситуаційні завдання
--
информационнные ситуационные задания
--
інформаційно/емоційні-оціночні ситуаційні завдання
--
информационно/эмоционально-оценочные ситуационные задания
--
контактні ситуаційні завдання
--
контактные ситуационные задания
--
емоційно-оціночні ситуаційні завдання
--
эмоционально-оценочные ситуационные задания
--
матеріали до уроків
--
материалы к урокам
--
5 клас
--
5 класс
--
навчальні завдання
--
учебные задания
Анотація:
На прикладі завдань з російської мови для 5 класу розглянуто особливості використання ситуаційних завдань для розвитку мовленнєвих компетенцій учнів.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Клочек, Григорій
(професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек> // Дивослово. - 2017. -
№ 2
. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури
--
преподавание украинской литературы
--
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
реформування освіти
--
реформирование образования
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
мовленнєва компетентність
--
речевая
компетентность
--
загальнокультурна компетентність
--
общекультурная
компетентность
--
історія викладання літератури
--
история преподавания литературы
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
історико-літературний принцип викладання літератури
--
историко-литературный принцип преподавания литературы
--
кризи літературної освіти
--
кризисы литературного образования
--
виховний потенціал літератури
--
воспитательный потенциал литературы
--
кліпова свідомість
--
клиповое сознание
--
літературна освіта
--
литературное образование
--
міжпредметна інтеграція
--
межпредметная интеграция
--
розвантаження навчальних програм
--
разгрузка учебных программ
--
читацька компетентність
--
читательская
компетентность
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
навчальна програми з літератури
--
учебные программы по литературе
--
принципи побудови навчальних програм
--
принципы построения учебных программ
--
принцип націєцентризму
--
принцип нациецентризма
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
--
національне виховання
--
национальное воспитание
--
принцип орієнтації на вікові особливості учнів
--
принцип ориентации на возрастные особенности учеников
--
вимоги до аналізу літературного твору
--
требвания к анализу литературного произведения
--
метод повільного читання художніх текстів
--
метод медленного чтения художественных текстов
--
медіаграмотність
--
медиаграмотность
--
формування медіаграмотності в учнів
--
формирование медиаграмотноси у учеников
--
медіаекологічна свідомість
--
медиаэкологическое сознание
--
формування медіаекологічної свідомості в учнів
--
формирование медиаэкологическго сознания у учеников
--
навчальні есеї
--
учебные эссе
--
компетентності вчителя-словесника
--
компетентности учителя-словесника
--
аналіз літературного твору
--
анализ литературного произведения
--
вимоги до підручників
--
требования к учебникам
--
вивчення біографій письмеників
--
изучение биографий писателей
--
навчальні посібники
--
учебные пособия
--
аудіовізуальні навчальні посібники
--
аудиовизуальные учебные пособия
Анотація:
Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
10.
Омельчук, Сергій
(доктор педагогічних наук; професор кафедри слов'янських мов та методик їх викладання; проректор ).
Дослідницькі завдання з мови як ефективний засіб формування компетентного мовця (На матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова") / С. Омельчук> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. -
№ 6
. - С. 8-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
дидактический материал
--
дидактичний матеріал
--
дослідницькі завдання
--
исследовательские задания
--
коммуникативный подход
--
комунікативний підхід
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовна компетенція
--
навчання синтаксису
--
непряма мова
--
непрямая речь
--
обучение синтаксису
--
пряма мова
--
прямая речь
--
речевая
компетентность
--
украинский язык
--
українська мова
--
9 клас
Анотація:
На матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова" в 9 класі запропоновано дослідницькі завдання, що враховують сьогодення, у якому живуть діти, і потреби теперішнього світу. Завдання дібрані за принципом життєвої доцільності й функційності.
Знайти схожі
>
11.
Колот, Марина
(вчитель вищої категорії; старший вчитель ).
Творчі види робіт на уроках української мови / М. Колот> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:81
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
українська мова
--
украинский язык
--
мовленнєва компетентність
--
речевая
компетентность
--
творчі роботи
--
творческие работы
--
засоби мови
--
средства языка
--
система завдань
--
система заданий
--
система вправ
--
система упражнений
--
рідна мова
--
родной язык
--
молодші школярі
--
младшие школьники
Анотація:
Підкреслюється необхідність навчання молодших школярів вільному користуванню засобами мови в різних життєвих ситуаціях, виховання в них потреби вивчати рідну мову. Подається система завдань і вправ, які можна використати під час вивчення різних тем на уроках української мови в початковій школі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\5.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)