Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=речевая компетентность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник).
    Навчання державної мови за новими програмами [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово. - 2011. - № 7. - С. 21-24
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання мови -- методика викладання мови -- підручники з мови -- викладання української мови -- змістовність мовлення -- точність мовлення -- логічність мовлення -- чистота мовлення -- багатство мовлення -- виразність мовлення -- доречність мовлення -- мовленнєва компетентність -- преподавание языка -- методика преподавания языка -- учебники языка -- преподавание украинского языка -- содержательность речи -- точность речи -- логичность речи -- чистота речи -- богатство речи -- выразительность речи -- уместность речи -- речевая компетентность
Анотація: Навчання учнів 11-х класів культурі мови за підручником "Українська мова " для 11-х класів Н.В.Бондаренко.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Дод.точки доступу:
Українська мова для 11 класу ЗНЗ з навчанням російською мовою, підручник \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.08.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шляхова, Валентина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ).
    Шляхи удосконалення культуромовної компетентності майбутніх україністів [Текст] / В. Шляхова // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 167-171. - Библиогр.: с. 170. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
культура мови -- культура мовлення -- мовленнєва компетентність -- вправи з мови -- вищі навчальні заклади України -- мовна освіта -- стилістика мови -- культура языка -- культура речи -- речевая компетентность -- упражнения по языку -- высшие учебные заведения -- языковое образование -- стилистика языка
Анотація: Висвітлено важливість виховання мовної культури у громадян України (особливо - майбутніх учителів української мови), та розглянуто досвід такого виховання ННІ української філології та соціальних комунікацій Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
ННІ української філології та соціальних комунікацій Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького \про нього\; Черкаський національний університет \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова
Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.


Знайти схожі

4.


    Нищета, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; Бердянський державний педагогічний університет).
    Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / В. Нищета // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 13-18. - Література : С.17-18 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетентність -- преподавание риторики -- речевая компетентность -- риторика -- риторическая компетентность -- риторические умения -- риторична компетентність -- риторичні вміння і навички -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розглянуто питання визначення діяльнісного компонента риторичної компетентності. Розроблена номенклатура риторичних умінь учнів основної школи, розглянуті підходи до їх класифікації.


Знайти схожі

5.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи України).
    Мовленнєва компетентність викладача вищої школи [Текст] / І. Хом'як // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 1. - С. 13-17. - Бібліогр.: с. 17 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
професійна педагогічна компетентність -- профессиональная педагогическая компетентность -- вікова градація комунікативної компетентності -- возрастная градация комуникативной компетентности -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- правильність мовлення -- правильность речи -- мовна норма -- языковая норма -- структурно-мовні типи норм -- структурно-языковые типы норм -- мовленнєві помилки -- ошибки в речи -- типи мовленнєвих помилок -- типы ошибок в речи -- комуникативная компетентность -- комунікативна компетентність
Анотація: Досліджено найпоширеніші типи мовленнєвих помилок, які роблять викладачі під час занять, та подано поради, щодо їх уникнення.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (06.02.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури інституту педагогіки НАПН України).
    Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово : щомісячний науково-мет одичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - № 10. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- підручники -- учебники -- підручники з української мови -- учебники украинского языка -- 8 клас -- 8 класс -- особистісно орієнтований підхід в освіті -- личностно ориентированный подход в образовании -- діяльнісний підхід в освіті -- деятельностный подход в образовании -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- викладання синтаксису -- преподавание синтаксиса -- комунікативна компететнтність -- коммуникативная компетентность -- мовна компетентність -- языковая компетентность -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- соціокультурна компетентнівсть -- социокультурная компетентность -- діяльнісна компетентність -- деятельностная компетентность -- змістові лінії навчання -- содержательные линии обучения -- стратегічна компетентність -- стратегическая компетентность -- текстоцентричні системи вивчення української мови -- текстоцентрические системы изучения украинского языка
Анотація: Огляд підручника "Українська мова" для 8 класу авторства Н. Бондаренко та В. Новосьолової.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Українська мова, підручник для 8 класу Н. Бондаренко та В. Новосьолової \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Скибун, Наталя (аспірантка кафедри української мови Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю / Н. Скибун // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- мовленнєва компетентність -- преподавание туризма -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- профессионально-туристическая компетентность -- речевая компетентность -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті досліджує лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетенції майбутніх фахівців сфери туризму.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2015_10\10.pdf

Знайти схожі

8.


    Омельченко, Лариса (вчитель російської мови, зарубіжної літератури та художньої культури кременчуцького ліцею №11; учитель-методист; відмінник освіти України; Полтавська область).
    Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів [Текст] / Л. Омельченко // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 44-49 : табл. - Библиогр.: с. 49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.1(4Рос)
Рубрики: Методика викладання російської мови
   Методика преподавания русского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання російської мови -- преподавание русского языка -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- розвиток мовлення -- развитие речи -- розвиток зв'язного мовлення -- развитие связной речи -- метод моделювання висловлювання -- метод моделирования высказывания -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- мовленнєві навички -- речевые навыки -- мовленнєвий намір -- речевое намерение -- ситуаційні завдання -- ситуационные задания -- інформаційні ситуаційні завдання -- информационнные ситуационные задания -- інформаційно/емоційні-оціночні ситуаційні завдання -- информационно/эмоционально-оценочные ситуационные задания -- контактні ситуаційні завдання -- контактные ситуационные задания -- емоційно-оціночні ситуаційні завдання -- эмоционально-оценочные ситуационные задания -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- 5 клас -- 5 класс -- навчальні завдання -- учебные задания
Анотація: На прикладі завдань з російської мови для 5 класу розглянуто особливості використання ситуаційних завдань для розвитку мовленнєвих компетенцій учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

9.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

10.


    Омельчук, Сергій (доктор педагогічних наук; професор кафедри слов'янських мов та методик їх викладання; проректор ).
    Дослідницькі завдання з мови як ефективний засіб формування компетентного мовця (На матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова") / С. Омельчук // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 6. - С. 8-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактический материал -- дидактичний матеріал -- дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- коммуникативный подход -- комунікативний підхід -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна компетенція -- навчання синтаксису -- непряма мова -- непрямая речь -- обучение синтаксису -- пряма мова -- прямая речь -- речевая компетентность -- украинский язык -- українська мова -- 9 клас
Анотація: На матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова" в 9 класі запропоновано дослідницькі завдання, що враховують сьогодення, у якому живуть діти, і потреби теперішнього світу. Завдання дібрані за принципом життєвої доцільності й функційності.


Знайти схожі

11.


    Колот, Марина (вчитель вищої категорії; старший вчитель ).
    Творчі види робіт на уроках української мови / М. Колот // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- українська мова -- украинский язык -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- творчі роботи -- творческие работы -- засоби мови -- средства языка -- система завдань -- система заданий -- система вправ -- система упражнений -- рідна мова -- родной язык -- молодші школярі -- младшие школьники
Анотація: Підкреслюється необхідність навчання молодших школярів вільному користуванню засобами мови в різних життєвих ситуаціях, виховання в них потреби вивчати рідну мову. Подається система завдань і вправ, які можна використати під час вивчення різних тем на уроках української мови в початковій школі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\5.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)