Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=речевая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Попова, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту).
    Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовденнєва дія -- мовленнєва діяльність -- мовлення вчителя -- навчально-педагогічна комунікація -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- підготовка вчителів початкових класів -- подготовка учителей младших классов -- породження висловлювання -- порождение речи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психолингвистика -- психолингвистика речи -- психолінгвістика -- психолінгвістика мовлення -- речевая деятельность -- речевое действие -- речь учителя -- учебно-педагогическая коммуникация
Анотація: Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення.


Знайти схожі

2.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
види читання -- виды чтения -- дидактические задания -- дидактичні завдання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- навчання читанню -- обучение чтению -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов
Анотація: Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.


Знайти схожі

3.


    Дроздова, І. П.
    Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индивидуальное сознание -- информационная цивилизация -- індивідуальна свідомість -- інформаційна цивілізація -- мова і мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовна особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійна свідомість -- професійне мовлення -- професійний дискурс -- профессиональная речь -- профессиональное сознание -- профессиональный дискурс -- речевая деятельность -- речевое развитие личности -- речь -- философия образования -- філософія освіти -- язык и речь -- языковая личность
Анотація: Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.


Знайти схожі

4.


    Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; викладач Севастопольського інституту банківської справи; Севастополь).
    Говоріння як наукове поняття / Наталія Яремчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 10-15. - Бібліографія : С.14-15 : 33 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
говорение -- говоріння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- развитие речи -- речевая деятельность -- речевая деятельность учащихся -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті визначено теоретичні засади продукування висловлювань, уточнено поняття "говоріння" як вид мовленнєвої діяльності, віділено навички, що необхідно вдосконалити в учнів 5-6 класів на уроках української мови.


Знайти схожі

5.


    Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького).
    Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність учнів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань і формують професійно-комунікативні в міння протягом усього навчання.


Знайти схожі

6.


    Рощіна, Сніжана (аспірант Херсонської академії неперевної освіти).
    Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 44-47. - Бібліографія : С.47 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика вивчення і викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- мовленнєва компетенція -- мовлення вчителя -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психологические основы обучения -- психологічні засади навчання -- речевая деятельность -- речь учителя
Анотація: У статті розглядається питання формування професійного мовлення студентів педагогічних вузів як особистісної якості майбутніх фахівців. Неведено характеристику психологічних особливостей та фізіологічних основ професійного мовлення педагогів, розгляну то зміст і значущість фонації, артикуляції, дикції, інтонації.


Знайти схожі

7.


    Підгурська, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка).
    Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 39-43. - Література : С.42-43 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
анализ ошибок -- аналіз помилок -- коммуникативная деятельность -- комунікативна діяльність -- культура мовлення -- культура речи учителя -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва культура -- мовленнєві помилки -- мовлення вчителя -- мовні помилки -- підготовка вчителів початкових класів -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- речевые ошибки -- речь учителя -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх вчителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Дроздова, І. (професор Харківського національного автомобільно-дорожнього університету; доктор педагогічних наук).
    Проблеми навчання усного й писемного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 42-45. - Література : С.45 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні вправи -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- речевая деятельность -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- язык профессионального общения
Анотація: Проаналізовано специфіку процесу породження професійної мовленнєвої діяльності фахівця нефілологічного профіля. Досліджено моделі формування усного та писемного мовлення у професійних ситуаціях, виділення навичок навчання українського професійного спілкування.


Знайти схожі

9.


    Мазуренко, В. А. (практичний психолог; аспірантка 2-го року навчання Східноєвропейського університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк).
    Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку / В. А. Мазуренко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 9-13. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
   Психология развития

   Вікова психологія

   Возрастная психология

Кл.слова (ненормовані):
мова дитини -- речь ребенка -- мовленевий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- побудова речень -- построение предложений -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовленевий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка
Анотація: Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

10.
   656.2
   П 78


    Заниздра, О. А.
    Обратная связь в речевой деятельности / О. А. Заниздра // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 73 Міжнародної науково-практичної конференції. 23.05-24.05.2013 / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Науч.- произв. предприятие "Укртрансакад". - Д., 2013 = Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. - С. 307-308
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
речевая деятельность -- обратная связь -- коммуникативная деятельность -- речь -- труды ДИИТа -- КІМ -- мовна діяльність -- зворотній зв'язок -- комунікативна діяльність -- мова -- праці ДІІТу

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості навчання української грамоти у 2 класі в школах з польською мовою навчання / О. Хорошковська, Н. Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- мовленнєва діяльність -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- 2 клас -- польська мова навчання -- польский язык обучения
Анотація: Висвітлено специфіку навчання української грамоти учнів із польською мовою навчання, котрі вже оволоділи латиницею. Розкрито деякі методики формуванні різних видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти.


Дод.точки доступу:
Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)

Знайти схожі

12.


    Пустовойт, Н. И.
    Коммуникативный подход в обучении иностранным языкам / Н. И. Пустовойт // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей VІІ Міжнародної наукової конференції (24.04-25.04.2008) / М-во транспорту та зв'язку України, Держадміністрація залізничного транспорту України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Схід. наук. центр Трансп. акад. України. - Д., 2008. - С. 184
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФП -- высшее образование -- вища освіта -- коммуникативный подход -- комунікативний підхід -- иностранные языки -- іноземні мови -- речевая деятельность -- мовленнєва діяльність

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; викладач-методист Бердичівського педагогічного коледжу).
    Діалоги в позааудиторній роботі студента з української мови / Т. Бабійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 46-50. - Література : С.50 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
внеаудиторная работа -- диалог -- діалог -- коммуникативно-речевая деятельность -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування
Анотація: Розглянуто питання самостійної позааудиторної роботи студента з української мови професійного спрямування.


Знайти схожі

14.


    Дацюк, Наталія (завідувач).
    Екскурсія в страну "Екологознай" / Н. Дацюк, Л. Слива // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 30-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.415
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
екологічні проекти -- здоров'я дитини -- фізичний розвиток -- мовленнєва діяльність -- пізнавальна діяльність -- художньо-продуктивна діяльність -- ігрова діяльність -- природознаавство -- народознавство -- ландшафтне оформлення -- озеленення -- экологические проекты -- здоровье ребенка -- физическое развитие -- речевая деятельность -- познавательная деятельность -- художественно-продуктивная деятельность -- игровая деятельность -- природоведение -- народоведение -- ознайомлення з навколишнім світом -- ознакомление с окружающим миром
Анотація: Пропонується екологічний проект з ландшафтного оформлення та озеленення території дитсадка. Особливістю його є поєднання навчально-виховної і корекційно-відновлювальної роботи. На території країни Екологознай" створено куточки усамітнення, умови для творчої, пізнавальної, експерементальної діяльності, праці в природі, сюжетно-рольових ігор, загартування.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\12.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Слива, Любов (вихователь-методист)

Знайти схожі

15.


    Кирилюк, Вікторія (учитель англійської мови; вчитель-методист).
    Діяльність мережі євроклубів як механізму інтеграції до європейського освітнього простору / В. Кирилюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 33-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- освітній простір -- образовательное пространство -- євроклуби -- евроклубы -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- міжнародні програми -- международные программы -- наукові товариства -- научные общества -- патріотизм -- патриотизм -- європейські цінності -- европейские ценности -- соціокультурна компетентність -- социокультурная компетентность -- євроінтеграція освіти -- евроинтеграция образования -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Висвітлено діяльність гімназійного Євроклубу "FAF", участь в якому надає змогу набути теоретичних знань щодо розвитку європейських країн, ролі ЄС та НАТО в системі сучасних міжнародних відносин та практичних умінь адаптуватися до життя і навчання в різних країнах Європи, бути здатними до комунікації і реалізації своїх прав.


Дод.точки доступу:
FAF, євроклуб \о нем\; Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\

Знайти схожі

16.


    Плигань, Олена (директор; учитель-методист з української мови та літератури Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області).
    Творчі завдання на уроках української мови / О. Плигань, О. Колісник // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 19-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- українська мова -- украинский язык -- рідна мова -- родной язык -- творчі завдання -- творческие задания -- вправи -- упражнения -- мовні ігри -- языковые игры -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- комунікативні компетентності -- коммуникативные компетентности -- 2 клас -- 2 класс -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4класс -- молодші школярі -- младшие школьники -- підготовка до уроків -- подготовка к урокам -- олімпіади -- олимпиады -- творчі конкурси -- творческие конкурсы -- образне мислення -- образное мышление -- логічне мислення -- логическое мышление -- мотивування до навчання -- мотивирование к обучению -- інтелектуальна активність -- интеллектуальная активность -- пошукова діяльність школярів -- поисковая деятельность школьников -- засвоєння програмного матеріалу -- усвоение программного материала -- інтерес до вивчення рідної мови -- интерес к изучению родного языка
Анотація: Пропонуються завдання, що допоможуть організації мовленнєвої діяльності, формуванню комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови в 2-4 класах та ефективному засвоєнню програмного матеріалу, стимулюватимуть інтелектуальну активність і пошукову діяльність молодших школярів, розвиватимуть їхнє образне і логічне мислення, підвищуватимуть інтерес до вивчення рідної мови. Подані творчі завдання можуть бути використані у процесі підготовки до уроків, олімпіад та творчих конкурсів серед учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Колісник, Олена (учитель початковиїх класів; учитель-методист Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області)

Знайти схожі

17.


    Таукебаева, Р. Б.
    Развитие дискуссионных умений студентов на практических занятиях русского языка / Р. Б. Таукебаева // Вестник Казахской академии транспорта и коммуникаций им. М.Тынышпаева . - 2007. - № 2 (45). - С. 252-254 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

   Языкознание

   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
дискуссия -- дискусія -- речевая деятельность -- речова діяльність -- речевые дискуссионные задания -- мовні дискусійні завдання -- соподчинение -- супідрядність -- мысль -- думка -- суждения -- судження -- педагог -- преподаватель -- викладач -- классный руководитель -- класний керівник


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)