Пошуковий запит: <.>K=речевая деятельность<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Попова, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту). Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовденнєва дія -- мовленнєва діяльність -- мовлення вчителя -- навчально-педагогічна комунікація -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- підготовка вчителів початкових класів -- подготовка учителей младших классов -- породження висловлювання -- порождение речи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психолингвистика -- психолингвистика речи -- психолінгвістика -- психолінгвістика мовлення -- речевая деятельность -- речевое действие -- речь учителя -- учебно-педагогическая коммуникация Анотація: Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення.
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету). Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): види читання -- виды чтения -- дидактические задания -- дидактичні завдання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- навчання читанню -- обучение чтению -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов Анотація: Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дроздова, І. П. Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 88.3 Рубрики: Психологія Психология Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индивидуальное сознание -- информационная цивилизация -- індивідуальна свідомість -- інформаційна цивілізація -- мова і мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовна особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійна свідомість -- професійне мовлення -- професійний дискурс -- профессиональная речь -- профессиональное сознание -- профессиональный дискурс -- речевая деятельность -- речевое развитие личности -- речь -- философия образования -- філософія освіти -- язык и речь -- языковая личность Анотація: Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; викладач Севастопольського інституту банківської справи; Севастополь). Говоріння як наукове поняття / Наталія Яремчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 10-15. - Бібліографія : С.14-15 : 33 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): говорение -- говоріння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- развитие речи -- речевая деятельность -- речевая деятельность учащихся -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті визначено теоретичні засади продукування висловлювань, уточнено поняття "говоріння" як вид мовленнєвої діяльності, віділено навички, що необхідно вдосконалити в учнів 5-6 класів на уроках української мови.
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького). Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність учнів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань і формують професійно-комунікативні в міння протягом усього навчання.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рощіна, Сніжана (аспірант Херсонської академії неперевної освіти). Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 44-47. - Бібліографія : С.47 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика вивчення і викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- мовленнєва компетенція -- мовлення вчителя -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психологические основы обучения -- психологічні засади навчання -- речевая деятельность -- речь учителя Анотація: У статті розглядається питання формування професійного мовлення студентів педагогічних вузів як особистісної якості майбутніх фахівців. Неведено характеристику психологічних особливостей та фізіологічних основ професійного мовлення педагогів, розгляну то зміст і значущість фонації, артикуляції, дикції, інтонації.
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Підгурська, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка). Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 39-43. - Література : С.42-43 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): анализ ошибок -- аналіз помилок -- коммуникативная деятельность -- комунікативна діяльність -- культура мовлення -- культура речи учителя -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва культура -- мовленнєві помилки -- мовлення вчителя -- мовні помилки -- підготовка вчителів початкових класів -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- речевые ошибки -- речь учителя -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- филологическое образование -- філологічна освіта Анотація: Проаналізовано типові помилки в мовленні майбутніх вчителів початкових класів, виявлені автором під час проведення моніторингу якостей мовлення у чотирьох ВНЗ різних регіонів України
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дроздова, І. (професор Харківського національного автомобільно-дорожнього університету; доктор педагогічних наук). Проблеми навчання усного й писемного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 42-45. - Література : С.45 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні вправи -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- речевая деятельность -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- язык профессионального общения Анотація: Проаналізовано специфіку процесу породження професійної мовленнєвої діяльності фахівця нефілологічного профіля. Досліджено моделі формування усного та писемного мовлення у професійних ситуаціях, виділення навичок навчання українського професійного спілкування.
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мазуренко, В. А. (практичний психолог; аспірантка 2-го року навчання Східноєвропейського університету ім. Лесі Українки, м. Луцьк). Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку / В. А. Мазуренко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 9-13. - (До картотеки практичного психолога). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психологія розвитку Психология развития Вікова психологія Возрастная психология Кл.слова (ненормовані): мова дитини -- речь ребенка -- мовленевий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- побудова речень -- построение предложений -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- мовленевий розвиток дитини -- речевое развитие ребенка Анотація: Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення.
Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 656.2 П 78
Заниздра, О. А. Обратная связь в речевой деятельности / О. А. Заниздра> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 73 Міжнародної науково-практичної конференції. 23.05-24.05.2013 / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Науч.- произв. предприятие "Укртрансакад". - Д., 2013 = Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. - С. 307-308
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): речевая деятельность -- обратная связь -- коммуникативная деятельность -- речь -- труды ДИИТа -- КІМ -- мовна діяльність -- зворотній зв'язок -- комунікативна діяльність -- мова -- праці ДІІТу
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України). Особливості навчання української грамоти у 2 класі в школах з польською мовою навчання / О. Хорошковська, Н. Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- мовленнєва діяльність -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- 2 клас -- польська мова навчання -- польский язык обучения Анотація: Висвітлено специфіку навчання української грамоти учнів із польською мовою навчання, котрі вже оволоділи латиницею. Розкрито деякі методики формуванні різних видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти.
Дод.точки доступу: Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пустовойт, Н. И. Коммуникативный подход в обучении иностранным языкам / Н. И. Пустовойт> // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей VІІ Міжнародної наукової конференції (24.04-25.04.2008) / М-во транспорту та зв'язку України, Держадміністрація залізничного транспорту України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Схід. наук. центр Трансп. акад. України. - Д., 2008. - С. 184
Рубрики: Высшее образование Вища освіта Кл.слова (ненормовані): труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФП -- высшее образование -- вища освіта -- коммуникативный подход -- комунікативний підхід -- иностранные языки -- іноземні мови -- речевая деятельность -- мовленнєва діяльність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; викладач-методист Бердичівського педагогічного коледжу). Діалоги в позааудиторній роботі студента з української мови / Т. Бабійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 46-50. - Література : С.50 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): внеаудиторная работа -- диалог -- діалог -- коммуникативно-речевая деятельность -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування Анотація: Розглянуто питання самостійної позааудиторної роботи студента з української мови професійного спрямування.
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дацюк, Наталія (завідувач). Екскурсія в страну "Екологознай" / Н. Дацюк, Л. Слива> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 30-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.415 Рубрики: Дошкільне виховання Дошкольное воспитание Кл.слова (ненормовані): екологічні проекти -- здоров'я дитини -- фізичний розвиток -- мовленнєва діяльність -- пізнавальна діяльність -- художньо-продуктивна діяльність -- ігрова діяльність -- природознаавство -- народознавство -- ландшафтне оформлення -- озеленення -- экологические проекты -- здоровье ребенка -- физическое развитие -- речевая деятельность -- познавательная деятельность -- художественно-продуктивная деятельность -- игровая деятельность -- природоведение -- народоведение -- ознайомлення з навколишнім світом -- ознакомление с окружающим миром Анотація: Пропонується екологічний проект з ландшафтного оформлення та озеленення території дитсадка. Особливістю його є поєднання навчально-виховної і корекційно-відновлювальної роботи. На території країни Екологознай" створено куточки усамітнення, умови для творчої, пізнавальної, експерементальної діяльності, праці в природі, сюжетно-рольових ігор, загартування.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\12.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Слива, Любов (вихователь-методист) Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кирилюк, Вікторія (учитель англійської мови; вчитель-методист). Діяльність мережі євроклубів як механізму інтеграції до європейського освітнього простору / В. Кирилюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 33-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.04 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Організація освіти Организация образования Україна Украина Дніпропетровськ Днепропетровск Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- освітній простір -- образовательное пространство -- євроклуби -- евроклубы -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- міжнародні програми -- международные программы -- наукові товариства -- научные общества -- патріотизм -- патриотизм -- європейські цінності -- европейские ценности -- соціокультурна компетентність -- социокультурная компетентность -- євроінтеграція освіти -- евроинтеграция образования -- досвід шкіл -- опыт школ Анотація: Висвітлено діяльність гімназійного Євроклубу "FAF", участь в якому надає змогу набути теоретичних знань щодо розвитку європейських країн, ролі ЄС та НАТО в системі сучасних міжнародних відносин та практичних умінь адаптуватися до життя і навчання в різних країнах Європи, бути здатними до комунікації і реалізації своїх прав.
Дод.точки доступу: FAF, євроклуб \о нем\; Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\ Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Плигань, Олена (директор; учитель-методист з української мови та літератури Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області). Творчі завдання на уроках української мови / О. Плигань, О. Колісник> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 19-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа Начальная школа Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- начальная школа -- українська мова -- украинский язык -- рідна мова -- родной язык -- творчі завдання -- творческие задания -- вправи -- упражнения -- мовні ігри -- языковые игры -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- комунікативні компетентності -- коммуникативные компетентности -- 2 клас -- 2 класс -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4класс -- молодші школярі -- младшие школьники -- підготовка до уроків -- подготовка к урокам -- олімпіади -- олимпиады -- творчі конкурси -- творческие конкурсы -- образне мислення -- образное мышление -- логічне мислення -- логическое мышление -- мотивування до навчання -- мотивирование к обучению -- інтелектуальна активність -- интеллектуальная активность -- пошукова діяльність школярів -- поисковая деятельность школьников -- засвоєння програмного матеріалу -- усвоение программного материала -- інтерес до вивчення рідної мови -- интерес к изучению родного языка Анотація: Пропонуються завдання, що допоможуть організації мовленнєвої діяльності, формуванню комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови в 2-4 класах та ефективному засвоєнню програмного матеріалу, стимулюватимуть інтелектуальну активність і пошукову діяльність молодших школярів, розвиватимуть їхнє образне і логічне мислення, підвищуватимуть інтерес до вивчення рідної мови. Подані творчі завдання можуть бути використані у процесі підготовки до уроків, олімпіад та творчих конкурсів серед учнів початкових класів.
Утримувачі документа: Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка Дод.точки доступу: Колісник, Олена (учитель початковиїх класів; учитель-методист Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області) Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Таукебаева, Р. Б. Развитие дискуссионных умений студентов на практических занятиях русского языка / Р. Б. Таукебаева> // Вестник Казахской академии транспорта и коммуникаций им. М.Тынышпаева . - 2007. - № 2 (45). - С. 252-254 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Высшее образование Вища освіта Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): дискуссия -- дискусія -- речевая деятельность -- речова діяльність -- речевые дискуссионные задания -- мовні дискусійні завдання -- соподчинение -- супідрядність -- мысль -- думка -- суждения -- судження -- педагог -- преподаватель -- викладач -- классный руководитель -- класний керівник
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
|
|