Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реформування шкільної освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; доцент; провідний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки інституту педагогіки АПН України).
    Наслідки та досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа, 20 ст.
   Общеобразовательная школа

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
реформування шкільної освіти -- шкільна освіта -- історія освіти -- управління системою освіти -- модель реформування шкільної освіти -- досвід реформування шкільної освіти -- етапи реформування шкільної освіти -- реформирование школьного образования -- школьное образование -- история образования -- управление системой образования -- модель реформирования школьного образования -- опыт реформирования школьного образования -- этапы реформирования школьного образования
Анотація: Розглянуто результати (зміни в структурі, змісті шкільної освіти, організації навчально-виховного процесу, методах навчання, системі управління) та узагальнено досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Березівська, Лариса (головний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України; доктор педагогічних наук).
    Основоположні засади історико-педагогічних досліджень: теорія і методологія / Л. Березівська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти і педагогічної думки
   История образования и педагогической мысли

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічна наука -- теоретико-методологічний інструментарій -- реформування шкільної освіти -- методи дослідження -- історія реформування освіти -- историко-педагогическая наука -- теоретико-методологический инструментарий -- реформирование школьного образования -- методы исследований -- история реформирования образования
Анотація: Про методологію вивчення історії реформування освітньої галузі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Яременко, Станіслав (директор).
    Школа - природне середовище розвитку особистості / С. Яременко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 75-77. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- образовательная среда -- розвиток особистості -- развитие личности -- творчо-розвивальний характер діяльності учителя -- творческо-развивающий характер деятельности учителя -- компетентність педагогів -- компетентность педагогов -- Школа - природне середовище для розвитку особистості -- Школа - естественная среда для развития личности -- реформування шкільної освіти -- реформирование школьного образования -- сільські школи -- сельские школы -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії, педагогіки співтворчості. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природних задатків та потенційних можливостей, незалежно від віку (дитина-вчитель-батьки). Обґрунтовано, що для розвитку особистості школа має стати природним середовищем, яке сприятиме розкриттю та розвитку її самобутнього творчого потенціалу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)