Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ремаркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Зюзиков, Андрей
.
Рекламные возможности Facebook - как увеличить свои продажи [Текст] / А. Зюзиков> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 1
. - С. 27-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
интернет-продажи
--
социальные сети
--
увеличение продаж
--
реклама в интернете
--
эффективность рекламы
--
рекламные объявления
--
ремаркетинг
--
таргетинг
--
інтернет-продаж
--
соціальні мережі
--
збільшення продажів
--
реклама в інтернеті
--
ефективність реклами
--
рекламні оголошення
--
інтернет-торгівля
--
интернет-торговля
Анотація:
Рассмотрены новые способы увеличения продаж через Интернет с использованием социальных сетей, в частности Facebook. Показана эффективность рекламы и рекламных объявлений в Facebook, их возможности и особенности.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Знайти схожі
>
2.
Зюзиков, Андрей
(специалист по продвижению бизнеса в социальной сети ).
Возможности
ремаркетинг
а на Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 54-60 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ремаркетинг
--
Facebook
--
интернет-магазины
--
інтернет магазини
--
интернет-продажи
--
інтернет-продажі
--
реклама
--
интернет-инструменты
--
інтернет-інструменти
--
соціальні мережі
--
социальные сети
--
рекламні інструменти
--
рекламные инструменты
Анотація:
Рассматривается такой рекламный инструмент, как
ремаркетинг
в социальных сетях. Такой вид рекламы позволяет создавать Google, Яндекс, ВКонтакте и, конечно, Facebook. Соответственно, если посетитель зарегистрирован в Facebook и он посетил ваш сайт, вы можете нацелить на него рекламные объявления внутри данной социальной сети.
Знайти схожі
>
3.
Окландер, Михайло
(завідувач кафедри маркетингу; доктор економічних наук; професор).
Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу" / М. Окландер, І. Златова> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 64-69 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
інструменти цифрового маркетингу
--
трудові функції фахівців
--
менеджер з пошукової оптимізації
--
мобільний маркетинг
--
ремаркетинг
--
e-mail маркетинг
--
проект-менеджер
--
контент-менеджер
--
инструменты цифрового маркетинга
--
трудовые функции специалистов
--
менеджер по поисковой оптимизации
--
мобильный маркетинг
Анотація:
Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу" описує професійну діяльність фахівців, трудові функції яких пов’язані з реалізацією інструментарію цифрового маркетингу, передачі цільовій аудиторії інформаційних повідомлень по цифрових каналах в онлайн середовищах з урахуванням європейської рамки IKT-компетенцій та рамки компетенцій SFIA.
Дод.точки доступу:
Златова, Ірина (старший викладач кафедри маркетингу; кандидат економічних наук; проект-менеджер); Фахівець з цифрового маркетингу, професійний стандарт \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Бржезицкий, Дмитрий
(интернет-маркетолог ; эксперт в разработке высокоэффективных сайтов для бизнеса).
Инновационная маркетинговая стратегия SEE-THINK-DO-CARE 2017 [Текст] / Д. Бржезицкий> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 45-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Кл.слова (ненормовані):
рекламные объявления
--
рекламные контакты
--
уникальная реклама
--
целевая аудитория
--
клиентская база
--
продвижение бизнеса
--
контент сайта
--
ремаркетинг
--
рекламні об’яви
--
рекламні контакти
--
унікальна реклама
--
цільова аудиторія
--
клієнтська база
--
просування бізнесу
--
контент сайту
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
Анотація:
Представлена современная маркетинговая стратегия продвижения бизнеса See-Think-Do-Care. Автор обращает внимание маркетологов на то, что для каждого этапа стратегии существует своя аудитория. Это абсолютно разные люди с разной степенью готовности стать Вашим клиентом. И для коммуникации с каждым необходимо использовать разный контент и разную рекламу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)