Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ремаркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Зюзиков, Андрей.
    Рекламные возможности Facebook - как увеличить свои продажи [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 27-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
интернет-продажи -- социальные сети -- увеличение продаж -- реклама в интернете -- эффективность рекламы -- рекламные объявления -- ремаркетинг -- таргетинг -- інтернет-продаж -- соціальні мережі -- збільшення продажів -- реклама в інтернеті -- ефективність реклами -- рекламні оголошення -- інтернет-торгівля -- интернет-торговля
Анотація: Рассмотрены новые способы увеличения продаж через Интернет с использованием социальных сетей, в частности Facebook. Показана эффективность рекламы и рекламных объявлений в Facebook, их возможности и особенности.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

2.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса в социальной сети ).
    Возможности ремаркетинга на Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 54-60 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ремаркетинг -- Facebook -- интернет-магазины -- інтернет магазини -- интернет-продажи -- інтернет-продажі -- реклама -- интернет-инструменты -- інтернет-інструменти -- соціальні мережі -- социальные сети -- рекламні інструменти -- рекламные инструменты
Анотація: Рассматривается такой рекламный инструмент, как ремаркетинг в социальных сетях. Такой вид рекламы позволяет создавать Google, Яндекс, ВКонтакте и, конечно, Facebook. Соответственно, если посетитель зарегистрирован в Facebook и он посетил ваш сайт, вы можете нацелить на него рекламные объявления внутри данной социальной сети.


Знайти схожі

3.


    Окландер, Михайло (завідувач кафедри маркетингу; доктор економічних наук; професор).
    Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу" / М. Окландер, І. Златова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 64-69 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інструменти цифрового маркетингу -- трудові функції фахівців -- менеджер з пошукової оптимізації -- мобільний маркетинг -- ремаркетинг -- e-mail маркетинг -- проект-менеджер -- контент-менеджер -- инструменты цифрового маркетинга -- трудовые функции специалистов -- менеджер по поисковой оптимизации -- мобильный маркетинг
Анотація: Професійний стандарт "Фахівець з цифрового маркетингу" описує професійну діяльність фахівців, трудові функції яких пов’язані з реалізацією інструментарію цифрового маркетингу, передачі цільовій аудиторії інформаційних повідомлень по цифрових каналах в онлайн середовищах з урахуванням європейської рамки IKT-компетенцій та рамки компетенцій SFIA.


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина (старший викладач кафедри маркетингу; кандидат економічних наук; проект-менеджер); Фахівець з цифрового маркетингу, професійний стандарт \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Бржезицкий, Дмитрий (интернет-маркетолог ; эксперт в разработке высокоэффективных сайтов для бизнеса).
    Инновационная маркетинговая стратегия SEE-THINK-DO-CARE 2017 [Текст] / Д. Бржезицкий // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 45-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
рекламные объявления -- рекламные контакты -- уникальная реклама -- целевая аудитория -- клиентская база -- продвижение бизнеса -- контент сайта -- ремаркетинг -- рекламні об’яви -- рекламні контакти -- унікальна реклама -- цільова аудиторія -- клієнтська база -- просування бізнесу -- контент сайту -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Представлена современная маркетинговая стратегия продвижения бизнеса See-Think-Do-Care. Автор обращает внимание маркетологов на то, что для каждого этапа стратегии существует своя аудитория. Это абсолютно разные люди с разной степенью готовности стать Вашим клиентом. И для коммуникации с каждым необходимо использовать разный контент и разную рекламу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)