Пошуковий запит: <.>K=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 242
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Бабенко, Л. Реклама по -новому (комментарий к новой редакции Закона "О рекламе") / Л. Бабенко> // Вестн. бухгалтера и аудитора Украины. - 2003. - № 19. - С. 4-6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 656.2 П 78
Жовтонога, М. М. Ринок і реклама в сфері транспорту / М.М. Жовтонога> // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації : Тези доп. I Міжнародної наук. конф. / ДДТУЗТ. - Д., 2001. - С. 44-45
Кл.слова (ненормовані): труды диита -- КФБС -- РЫНОК -- РЕКЛАМА
Знайти схожі
|
>3.
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: С2/2004/1 Журнал Социология: теория, методы, маркетинг. - 1998 . - ISSN 1563-4426. - Виходить кожного кварталу 2004р. № 1
Зміст: Головаха, Е. Социологическое знание: специфика, критерии научности и перспектива развития / Е. Головаха. - С.5-14 Бурлачук, В. Символ и симулякр. Концепция символа в социологии постмодерна / В. Бурлачук, В. Танчер. - С.15-29 Кл.слова: ЦЕННОСТЬ, ВЛАСТЬ, КУЛЬТУРА Попова, И. Моральное оправдание и нормативная составляющая теневых практик (К постановке проблемы) / И. Попова. - С.30-50 Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОНОМИКИ Чернецкий, Ю. Концептуальные разработки "новой экономической социологии" / Ю. Чернецкий. - С.51-62 Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОНОМИКИ Амджадин, Л. Социальная составляющая современной экологической политики: Экологически ответственный бизнес / Л. Амджадин. - С.63-72 Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЭКОЛОГИИ Рудницкая, Т. Интернизация как начальный этап вхождения Украины в мировое глобализирующееся сообщество: позитивы и риски / Т. Рудницкая. - С.73-88 Кл.слова: ИНТЕРНЕТ, КОМПЬЮТЕРИЗАЦИЯ Суковатая, В. Интернет в социальных политиках и массовом сознании: гендерный анализ / В. Суковатая. - С.89-102 Кл.слова: СОЦИОЛОГИЯ ЖЕНЩИН, ФЕМИНИЗМ Воловодова, Е. О социокультурной специфике субъективности территориальной общины: организационный аспект / Е. Воловодова, А. Касперович. - С.103-119 Кл.слова: КОЛЛЕКТИВНОЕ ПОВЕДЕНИЕ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ Майстренко, И. Черты политической культуры: Восточная Европа и Латинская Америка (сравнительный анализ) / И. Майстренко. - С.120-128 Суименко, Е. Реклама: экономические функции и психологический террор / Е. Суименко. - С.135-151 Майструк, Н. Изучение социальных конфликтов в немецкой социологии: классические и современные ориентиры / Н. Майструк. - С.152-162 Немає відомостей про примірники Знайти схожі
|
>4.
|
Суименко, Е. Реклама: экономические функции и психологический террор / Е. Суименко> // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - N1. - С. 135-151
ББК С55.425
Знайти схожі
|
>5.
|
Луценко, К. В. Пропагандистсько-агітаційна суть інтегрованих маркетингових комунікацій / К.В. Луценко> // Грані. - 2004. - № 1. - С. 139-144
Кл.слова (ненормовані): ПОЛИТИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ -- ПОЛИТИЧЕСКАЯ РЕКЛАМА -- КОММУНИКАЦИИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>6.
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Г2/2006/2 Журнал Грані . - Виходит раз на два місяця 2006р. № 2
Зміст: Кривчик, Г. Г. Сучасна українська національна ідея в історичному вимірі / Г.Г. Кривчик. - С.3-9 Шляхов, А. Б. Торговельний флот і торговельні моряки України в період першої світової війни / А.Б. Шляхов. - С.13-17 Маркова, Л. М. Історія місцевого самоврядування на Дніпропетровщині в персоналіях (1932 - 1941 рр.) / Л.М. Маркова. - С.23-27 Дірявко, Ю. П. Утворення Української Комуністичної Партії - важлива подія в політичному житті України в першій чверті 20 ст. / Ю.П. Дірявко. - С.31-35 Марченко, Р. В. Актуальні проблеми конституційного процесу в Україні 90-х років 20 століття: періодизація, джерельна база, методологія дослідження / Р.В. Марченко. - С.35-38 Портнова, Т. В. Українське селянство у нотатках і спогадах мирових посередників / Т.В. Портнова. - С.45-49 Базалук, О. А. Феномен жизни как " жизненный порыв " в философии Анри Бергсона / О.А. Базалук. - С.55-58 Гадяцький, В. І. Неототалітаризм і " кольорові революції ". Революція чи перезагрузка матриці? / В.І. Гадяцький. - С.58-63 Костюков, С. В. Підстави типології демократичних цінностей сучасної молоді / С.В. Костюков. - С.64-66 Тарасова, Н. Ю. Соціокультурне ідентифікування суспільства: системно-динамічний вимір / Н.Ю. Тарасова. - С.66-71 Квітка, С. А. Загальні підстави циклічності розвитку природних і соціальних явищ / С.А. Квітка. - С.72-75 Коринштейн, Е. Р. Социокультурные конструкты языковой личности / Е.Р. Коринштейн. - С.76-80 Тарасьева, А. С. К вопросу о конфликте поколений / А.С. Тарасьева. - С.81-83 Прошин, Д. В. Реклама как религия: опыт социокультурного сравнения / Д.В. Прошин. - С.83-87 Агарков, О. А. Анализ стануі нтелектуального капіталу поля влади / О.А. Агарков. - С.88-92 Бродецкая, Ю. Ю. Методологические предпосылки интерпретации современного общества: концепция макдональдизации общества / Ю.Ю. Бродецкая. - С.92-95 Прокопенко, Л. Л. Проблеми вдосконалення державного управління в сфері європейської інтеграції / Л.Л. Прокопенко. - С.96-99 Парфенюк, В. М. Міжнародний вимір політики інформаційного суспільства Європейського Союзу / В.М. Парфенюк. - С.99-104 Галушко, К. Ю. До проблеми створення нових ідентичностей в умовах регіоналізації та глобалізації / К.Ю. Галушко. - С.105-109 Проскуріна, О. О. Політико-культурні аспекти інформаційного суспільства: глобалізація в освіті та Болонський процес - нова хвиля реконструкції чи нова проблема з ілюзією / О.О. Проскуріна. - С.110-112 Поліщук, О. І. Еволюція культури виборів у незалежній Україні / О.І. Поліщук. - С.113-117 Каріх, А. В. Концептуальні підстави феномену національної безпеки України / А.В. Каріх. - С.118-122 Хаврук, І. А. Компетентність громадян як критерій оцінки інституту референдуму / І.А. Хаврук. - С.122-126 Осин, В. В. Феномен двойной легитимизации политологии: механизм влияния политики на политическую науку / В.В. Осин. - С.127-130 Брехаря, С. Методологічні настанови дослідження політичної ментальності як чинника зовнішнього середовища інституційної підсистеми політики / С. Брехаря. - С.130-134 Семченко, О. Дослідження ціннісного виміру діяльності груп політичних інтересів: методологічні принципи / О. Семченко. - С.135-139 Баснин, А. С. Политическая и социальная активность как фактор общественного развития / А.С. Баснин. - С.140-143 Стаценко, О. С. Однопарийные системы: социально-политический аспект / О.С. Стаценко. - С.143-147 Холод, В. В. Двойственность госвласти, или " черная дыра " самовоспроизводства государства / В.В. Холод. - С.147-151 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>7.
|
Прошин, Д. В. Реклама как религия: опыт социокультурного сравнения / Д.В. Прошин> // Грані. - 2006. - № 2. - С. 83-87
ББК С55.57 Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>8.
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: П5/2006/10 Журнал Право України . - 1922 . - ISSN 0132-1331. - Виходить щомісячно 2006р. № 10
Зміст: Кафарський, В. Політична реклама: проблеми правового регулювання / В. Кафарський. - С.64-69 Мокрушин, В. Становлення податкової системи у період Непу / В. Мокрушин. - С.126-128 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>9.
|
Кафарський, В. Політична реклама: проблеми правового регулювання / В. Кафарський> // Право України. - 2006. - № 10. - С. 64-69
. - ISSN 0132-1331 Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМА ПОЛИТИЧЕСКАЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 06 Г 67
Горбаль, Н. І. Формування міжнародної рекламної стратегії: стандартизація чи адаптація / Н.І. Горбаль, С.Б. Романишин> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2005. - № 547 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 28-35
Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМА МЕЖДУНАРОДНАЯ
Дод.точки доступу: Романишин, С.Б. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
| 06 Л89
Партин, Т. І. Рекламна діяльність та її інформаційне забезпечення / Т. І. Партин> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2007. - № 576 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 227-230
Рубрики: РЕКЛАМА
Знайти схожі
|
>12.
|
Лозова, О. А. Управління рекламною кампанією підприємства / О. А. Лозова> // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 4. - С. 140-147
Рубрики: РЕКЛАМА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>13.
| > Шифр: В4/2007/4 Журнал Вестник Московского университета. Сер. 18. Социология и политология. - 1946 . - Виходить кожного кварталу 2007р. № 4
Зміст: Кочеткова, Е. В. Экологическая политика как необходимый элемент устойчивого развития человечества / Е. В. Кочеткова. - С.113-114 Шагинян, А. М. Социальная модернизация и глобализация / А. М. Шагинян. - С.121-122 Палилова, И. Э. Внутрисемейное взаимодействие в контексте социальных связей / И. Э. Палилова. - С.155-156 Щербаков, А. Политическая реклама в современном информационном пространстве / А. Щербаков. - С.163-167 Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>14.
|
Щербаков, А. Политическая реклама в современном информационном пространстве / А. Щербаков> // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 18. Социол. и политология. - 2007. - № 4. - С. 163-167
Рубрики: ПОЛИТИКА--ПОЛИТИЧЕСКАЯ РЕКЛАМА ПОЛІТИКА--ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Промська, О. Рекламна діяльність Рівненської державної обласної бібліотеки / О. Промська> // Бібліотечний форум України. - 2008. - № 1. - С. 26-28
Рубрики: БИБЛИОТЕКИ--РЕКЛАМА БІБЛІОТЕКИ--РЕКЛАМА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1) Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Гордеев, В. С. Железнодорожный транспорт и рекреационно-туристический бизнес: точки соприкосновения / В. С. Гордеев, Н. В. Гордеев> // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 63-65
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ ТУРИЗМ ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ УКРАИНА Україна Кл.слова (ненормовані): ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ТУРИЗМ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- КОММЕРЦИЯ -- МАРКЕТИНГ -- РЕКЛАМА -- ТРАНСФЕРТ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- КОМЕРЦІЯ -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Дод.точки доступу: Гордеев, Н.В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.05.2008р. Інв.1477ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
| > Маркетинг и реклама . - Виходить щомісячно Зареєстровані надходження: 2008
Знайти схожі
|
>18.
|
Сайчук, И. Темпоральная компетентность маркетолога / И. Сайчук, И. Лылык> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 9. - С. 26-30
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Дод.точки доступу: Лылык, И. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (24.09.2008р. Інв.1872ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>19.
|
Пустотин, В. Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы / В. Пустотин> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 10. - С. 19-21
Рубрики: БРЕНДЫ БРЕНДИ Украина Україна Кл.слова (ненормовані): БРЕНДИНГ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.2003ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>20.
|
Стрижикурка, В. Семь правил пересмотра маркетиногового бюджета в условиях финансового кризиса / В. Стрижикурка> // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 11. - С. 29-33
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (09.12.2008р. Інв.2144ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
|
|