Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=региональный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
339.138
М 27


   
    Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків [] // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 24-33 : ил. - Библиогр.: с. 22 . - ISSN 1606-3732
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
транскордонні ринки -- трансграничные рынки -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- регіональний маркетинг -- региональный маркетинг -- информационно-коммуникативные услуги -- інформаційно-комунікаційні послуги -- коньюнктура рынка -- кон’юктура ринку
Анотація: Розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Бакушевич, Іванна (кандидат економічних наук; завідуючий кафедрой).
    Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків [] / І. Бакушевич // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 18-27 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
транскордонні ринки -- трансграничные рынки -- региональный маркетинг -- регіональний маркетинг -- інфраструктурні послуги -- маркетингові технології -- сфера послуг -- инфраструктурные услуги -- маркетинговые технологии -- сфера услуг -- інформаційно-комунікаційні послуги -- кон’юнктура ринків -- информационно-коммуникационные услуги -- конъюнктура рынков
Анотація: Розглянено окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Мартиняк, Ірина (кандидат економічних наук; старший викладач)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Романова, Лідія Василівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій [Текст] / Л. В. Романова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 249-260. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Европа
    Європа

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный маркетинг -- аграрний маркетинг -- региональное управление -- регіональне управління -- сельские территории -- сільські території -- территориальный маркетинг -- територіальний маркетинг -- регіональний маркетинг -- региональный маркетинг -- маркетинг сельских территорий -- маркетинг сельских территорий -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Доведено актуальність та практичну значущість проблеми формування маркетингу сільських територій. Запропоновано методологічні підходи до визначення його як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, маркетингу сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої. Запропоновано шляхи практичної його реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О планировании территории инфраструктуры сельской местности, законопроект Украины \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Кравців, Ірина Костянтинівна (асистент кафедри маркетингу ).
    Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону / І. К. Кравців // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 95-101. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Аграрная політика Украини
   Аграрная политика Украины

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

   Економіка

   Економічна географія та регіональна економіка

   Україна
    Західна Україна

    Украина

    Западная Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільські території -- прикордонні регіони -- соціально-економічний потенціал -- регіональний маркетинг -- сельские территории -- приграничные регионы -- социально-экономический потенциал -- региональный маркетинг -- маркетинг сельских территорий -- маркетинг сільських територій
Анотація: Досліджено теоретико-прикладні аспекти формування системи маркетингу сільських територій на прикладі прикордонного регіону. Доведено, що маркетинг сільських територій прикордонного регіону має власну специфіку розвитку, яка визначається особливостями формування людського капіталу прикордонних сіл, їх високим транзитним потенціалом, характерам фінансового та матеріально-технічного забезпечення, галузевою структурою підприємництва, впливом транскордонного співробітництва і транскордонної трудової міграції. Обґрунтовано, що в умовах проведення в Україні адміністративно-територіальної реформи одним з пріоритетів розвитку маркетингу сільських територій є формування сучасного іміджу укрупнених сільських територіальних громад для нарощування обсягів залучення прямих іноземних інвестицій. Окрема увага приділяється аналізу інституційних аспектів розвитку маркетингу сільських територій, зокрема виявленню впливу інституційних дисфункцій на ефективність маркетингових комунікацій у прикордонних сільських населених пунктах Західної України. За результатами проведеного дослідження сформульовано висновки та пропозиції для органів державної влади і місцевого самоврядування прикордонних сільських територій України


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)