Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=реакция пассажиров на обслуживание<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Бакалінський, О. (кандидат економічних наук; доцент).
    Як пасажири оцінюють якість обслуговування : детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування / О. Бакалінський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5/6. - С. 20-28 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
якість обслуговування -- качесто обслуживания -- пасажири -- пассажиры -- залізничий транспорт -- железные дороги -- железнодорожный транспорт -- реакция пассажиров на обслуживание -- маркетинговые исследования -- реакція пасажирів на обслуговування -- маркетингові дослідження
Анотація: Представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)