Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=расширение продуктовой линейки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Хуан, Жень-Цзунь (декан та професор Коледжу економіки та фінансів Університету Хуакіау; м.Ганчжоу; Китай; PhD (фінанси)).
    Типові технології, модульний дизайн і мережевне управління при формуванні стратегії послідовника на ринку / Ж. -Ц. Хуан, С. -Ф. Ву, Ю. -Ш. Лю // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 503-513 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- маректинговая методология -- маркетингова методологія -- модульность -- модульність -- расширение продуктовой линейки -- розширення продуктової лінійки -- сетевое управление -- мережеве управління -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- типовые технологии -- типові технології
Анотація: На прикладі корпорації "MediaTek" розглянуто формування стратегій послідовника на ринку. Вийшовши на ринок порівняно пізно, корпорація еволюціонувала в постачальника послуг найвищого класу і конкурує зі світовим лідером "Qualcomm" на ринках, що розвиваються. Дані по "MediaTek" дозволили проаналізувати стратегії послідовника відносно технологій, продуктів, архітектури продукту, форм стратегічного альянсу і продуктивності. На підставі часового, подієвого і кількісного аналізу зроблено висновки: 1) послідовник на ринку схильний прийняти стратегію типових технологій, які сприятимуть розширенню лінійки продуктів; 2) для ефективного і дієвого розподілу ресурсів на НДДКР вибирається модульність як основний підхід до інновацій; 3) для зменшення ризиків у співпраці фірми-послідовники схильні купувати акції для пайової участі (більше 50%) у фірмах-партнерах модульної інновації для управління мережею; 4) фірма-послідовник може дійсно швидко технологічно розвиватиcя, але так і не здогнати лідера.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ву, Сює-Фун (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Лю, Ю-Шень (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Qualcomm, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\; MediaTek, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)