Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=развитие брендинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Жданова, О. С.
    Аналіз тенденцій на ринку брендів України / О. С. Жданова, Т. А. Шестун // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 97-101
УДК
Рубрики: Реклама
   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольчі бренди -- продовольственные бренды -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- продовольчі товари -- продовольственные товары -- розвиток брендингу -- развитие брендинга -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- вплив на споживачів за допомогою реклами -- влияние на потребителей с помощью рекламы


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Шестун, Т. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)