Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психопедагогика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Ничкало, Н. Г.
    Професійна педагогіка і педагогіка праці: проблеми взаємозв'язку в умовах ринкової економіки / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 33-45. - Бібліографія : С.44-45 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- образование и рынок труда -- освіта і ринок праці -- педагогика труда -- педагогіка праці -- персоналии педагогики -- персоналії педагогів -- професійна освіта -- професійна педагогіка -- профессиональная педагогика -- профессиональное образование -- психопедагогика -- психопедагогика труда -- психопедагогіка -- психопедагогіка праці -- ринок і освіта -- рынок и образование -- функции педагогики -- ринок праці -- рынок труда -- функції педагогіки
Анотація: В статті проаналізовані теоретичні і технологічні функції педагогіки, охарактеризована систематизація педагогічних наук, викладені методологічні положення педагогіки праці (Т.Новацький, З.Вятровський, С.Качор) і професійної педагогіки (С.Батишев). Професійна педагогіка і педагогіка праці - це субдисциплини педагогіки, що мають інтегрований характер і обгрунтовують свої теорії з урахуванням результатів досліджень з інших галузей наукового знання. Педагогіка праці й професійна педагогіка обгрунтовують такі принципи професійної освіти: випереджальний характер професійної підготовки; неперервність; фундаменталізація; інтеграція професійної освіти, науки й виробництва; рівний доступ до здобуття якісної професійної освіти всіма категоріями населення ; гнучкість і взаємозв'язок процесу професійного навчання з реструктуризацією й розвитком економіки, зайнятості населення та різних форм власності; диверсифікація; регіоналізація професійної освіти; поєднання загальноосвітньої й професійної підготовки ; єдність професійного навчання й виховання, варіативність, індивідуалізація й диференціація.


Дод.точки доступу:
Батышев, С.Я. \о нем\; Новацкий, Тадеуш \о нем\; Новацький, Тадеуш \о нем\

Знайти схожі

2.


    Ничкало, Нелля Григорівна (доктор педагогічних наук; професор дійсний член НАПН України; Заслужений діяч науки і техніки України).
    Професійна педагогіка і психопедагогіка праці у діалектичному взаємозв'язку / Н. Г. Ничкало // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 42-53. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 88.40
Рубрики: Профессиональная педагогика
   Професійна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- професійна педагогіка -- психопедагогіка праці -- діалектичний взаємозв'язок -- особистість працівника -- профессиональное образование -- профессиональная педагогика -- психопедагогика труда -- диалектическая взаимосвязь -- личность работника
Анотація: Доведено, що професійна педагогіка вивчає проблеми теорії і практики професійної освіти і навчання, взаємозв'язок між цими категоріями на різних етапах професійного розвитку особистості працівника.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

3.


    Зязюн, Іван Андрійович (доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; директор Інтституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Психопедагогіка московської психологічної школи / І. А. Зязюн // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 88.40
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психопедагогіка -- московська психологічна школа -- виховання -- учіння -- історія психопедагогіки -- психопедагогика -- московская психологическая школа -- воспитание -- учение -- история психопедагогики -- педагогічна дія -- педагогическое действие
Анотація: Досліджено витоки психологічної педагогіки, об'єктом якої є реальна практика учіння - взаємодія двох суб'єктів педагогічної дії - педагога і учня.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

4.


    Зязюн, Іван (доктор філософських наук; академік НАПН України; директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологічна педагогіка -- психологическая педагогика -- психопедагогіка -- психопедагогика -- психологічні теорії -- психологические теории -- біхевіористська теорія -- бихевиористическая теория -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- теорія трансцендентальності -- теория трансцендентальности -- когнітивні теорії -- когнитивные теории -- моделі особистісного виховання -- модели личностного воспитания -- діяльнісна теорія учіня -- деятельная теория ученика -- суб'єкти педагогічної дії -- субъекты педагогической деятельности -- учителі -- учителя -- учні -- ученики
Анотація: Наголошується, що об'єктом науково-практичного осмислення психологічної педагогіки є психолого-педагогічна взаємодія двох домінантних суб'єктів педагогічної дії в освітній системі - учителя й учня. Ця наукова галузь виникла разом із педагогічною психологією й розвивалася в її змістово-практичній парадигмі. Як самостійну науку її передбачив І. Песталоцці. Без психопедагогіки, знання її законів, правил, тенденцій розвитку та специфічної дидактики неможливо досягти високих стандартів якості учня-виховання в сучасних освітніх закладах усіх рівнів.


Дод.точки доступу:
Песталоцці, Йоган Генріх (педагог ; 1746-1827) \о нем\; Маслоу, А. (американский психолог ; 1908-1970) \о нем\; Роджерс, К. (американский психолог ; 1902-1987) \о нем\; Гальперин, П. Я. (психолог ; 1902-1988) \о нем\; Дистервег, А. (1790-1866) \о нем\; Каптерев, П. Ф. (российский педагог-психолог ; 1849-1922) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Семенова, Алла (директор навчально-консультаційного центру педагогічної майстерності; професор кафедри політології; Одеський національний політехнічний університет; доктор педагогічних наук; доцент).
    Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей / А. Семенова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 51-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- викладачі -- преподаватели -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогическая подготовка -- фахівці інженерних спеціальностей -- специалисты инженерных специальностей -- психопедагогіка -- психопедагогика -- емоційне професійне самоусвідомлення -- эмоциональное профессиональное самосознание -- етапи успішної зміни поведінки -- этапы успешной смены поведения -- непомітність -- незаметность -- міркування -- рассуждения -- підготовка -- подготовка -- дія -- действие -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Визначені сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей, які передбачають соціальну зрілість, професійну компетентність викладачів, розвиток його творчого потенціалу. Обгрунтовується необхідність посилення уваги до розвитку практичних умінь, особливо до формування педагогічної майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладачів вищої школи та управінської майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладача вищої школи та керівника структурного підрозділу чи організації.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет \о нем\

Знайти схожі

6.


    Семенова, Алла (доктор педагогічних наук; доцент; професор кафедри політології Одеського національного політехнічного університету).
    Емоційне усвідомлення як конструкт оцінювання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів: психопедагогічний підхід / А. Семенова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 58-68. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.42
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоційне усвідомлення -- педагогічна майстерність -- викладачі вищих технічних навчальних закладів -- психопедагогіка -- конструкт оцінювання -- професійна підготовка -- эмоциональное осознание -- педагогическое мастерство -- преподаватели высших технических учебных заведений -- психопедагогика -- конструкт оценивания -- профессиональная подготовка
Анотація: Конкретизовано сутність емоційного усвідомлення як конструкта оцінювання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів з позицій психопедагогічного підходу.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

7.


    Ничкало, Нелля (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; академік-секретар).
    Педагогіка серця і добра Івана Зязюна / Н. Ничкало // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 49-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка добра -- педагогика добра -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- психопедагогіка -- психопедагогика -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- модернізація педагогічної освіти -- модернизация педагогического образования -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- концепції педагогічної майстерності -- концепции педагогического мастерства -- наукові школи -- научные школы
Анотація: Розкрито значення педагогічної спадщини академіка і. Зязюна для модернізації педагогічної освіти в сучасних умовах та перспективі. Схарактеризовано основні ідеї Концепції педагогічної майстерності, запропоновано перспективні напрями досліджень педевтологічних проблем у спадщині видатного українського вченого.


Дод.точки доступу:
Зязюн, Іван (академік АПН України; доктор філософських наук; професор ; 1938-2014) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)