Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психологические новообразования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Найдьонова, Л. А.
Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 2
. - С. 38-45. - Література : С.45 : 6 назв
УДК
^A371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
медиаобразование
--
медиаобразовательное сообщество
--
медиариски
--
медіаосвіта
--
медіаризики
--
образование в Украине
--
образовательная модель
--
освіта в Україні
--
освітня модель
--
паритетное взаимодействие
--
парітетна взаємодія
--
педагогический эксперимент
--
педагогічний експеримент
--
порівняльний аналіз
--
психологические
новообразования
--
психологічні новоутворення
--
развивающее общение
--
розвивальне спілкування
--
спільнота медіаосвіти
--
сравнительный анализ
Анотація:
Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель як найбільш відповідну сучасному інформаційно му простору, мета якої - створення середовища розвивального спілкування щодо медіапрактик, допомога в організації спільного досвіду медіатворчості і здійснення його рефлексії. Підбито підсумки першого, підготовчого, етапу всеукраїнського медіаосвітньо го експерименту, визначено завдання на найближчу перспективу.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
2.
Шамне, А. В.
Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 82-89. - Література : С. 89 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вариативно-типологический подход
--
варіативно-типологічний підхід
--
вікова психологія
--
возрастная психология
--
психическое развитие личности
--
психическое развитие ребенка
--
психічний розвиток особистості
--
психологические
методики
--
психологические
новообразования
--
психология личности
--
психологічні методики
--
психологічні новоутворення
--
психологія особистості
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
суб'єктність особистості
--
субъектность личности
Анотація:
Визначено, що актуальність дослідження варіативно-типологічного аспекту вікового розвитку зумовлена гострими потребами психологічної практики. Показано, що психологія досліджує або розвиток (без належного врахування індивідуальних варіацій), або індив ідуальні особливості (поза контекстом розвитку). Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку». Проаналізовано здобутки досліджень О. Венгера та Г. В. Бурменської, визначен о методологічні обмеження використання індивідуально-типових форм новоутворень віку як основи диференційної типологізації розвитку такого використання. За основу побудови типології розвитку запропоновано використати категорії: «особистість» (як прояв я кісного ставлення людини до світу, до себе та інших, мотиваційно-потребової активації, спрямованості, соціальності) та «суб'єкт» (як прояв способів реалізації активності людини у взаємодії з середовищем). Відповідно виділено два критерії: суб'єктний - типізація за психічним рівнем і типом активності (адаптивність - надситуативність, об'єкт - суб'єкт, зовнішній - внутрішній напрями детермінації, джерело самоконтролю тощо) та особистіний -типізація за психічним змістом ставлення до себе, світу, ін ших, самооцінки, спрямованості до ціннісних орієнтацій тощо).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\11.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)