Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологические новообразования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Найдьонова, Л. А.
    Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 38-45. - Література : С.45 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
медиаобразование -- медиаобразовательное сообщество -- медиариски -- медіаосвіта -- медіаризики -- образование в Украине -- образовательная модель -- освіта в Україні -- освітня модель -- паритетное взаимодействие -- парітетна взаємодія -- педагогический эксперимент -- педагогічний експеримент -- порівняльний аналіз -- психологические новообразования -- психологічні новоутворення -- развивающее общение -- розвивальне спілкування -- спільнота медіаосвіти -- сравнительный анализ
Анотація: Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель як найбільш відповідну сучасному інформаційно му простору, мета якої - створення середовища розвивального спілкування щодо медіапрактик, допомога в організації спільного досвіду медіатворчості і здійснення його рефлексії. Підбито підсумки першого, підготовчого, етапу всеукраїнського медіаосвітньо го експерименту, визначено завдання на найближчу перспективу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

2.


    Шамне, А. В.
    Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 82-89. - Література : С. 89 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вариативно-типологический подход -- варіативно-типологічний підхід -- вікова психологія -- возрастная психология -- психическое развитие личности -- психическое развитие ребенка -- психічний розвиток особистості -- психологические методики -- психологические новообразования -- психология личности -- психологічні методики -- психологічні новоутворення -- психологія особистості -- развитие личности -- розвиток особистості -- суб'єктність особистості -- субъектность личности
Анотація: Визначено, що актуальність дослідження варіативно-типологічного аспекту вікового розвитку зумовлена гострими потребами психологічної практики. Показано, що психологія досліджує або розвиток (без належного врахування індивідуальних варіацій), або індив ідуальні особливості (поза контекстом розвитку). Проаналізовано наявні й можливі підходи до цієї проблеми. Обґрунтовано напрями уточнення змісту поняття «типологія розвитку». Проаналізовано здобутки досліджень О. Венгера та Г. В. Бурменської, визначен о методологічні обмеження використання індивідуально-типових форм новоутворень віку як основи диференційної типологізації розвитку такого використання. За основу побудови типології розвитку запропоновано використати категорії: «особистість» (як прояв я кісного ставлення людини до світу, до себе та інших, мотиваційно-потребової активації, спрямованості, соціальності) та «суб'єкт» (як прояв способів реалізації активності людини у взаємодії з середовищем). Відповідно виділено два критерії: суб'єктний - типізація за психічним рівнем і типом активності (адаптивність - надситуативність, об'єкт - суб'єкт, зовнішній - внутрішній напрями детермінації, джерело самоконтролю тощо) та особистіний -типізація за психічним змістом ставлення до себе, світу, ін ших, самооцінки, спрямованості до ціннісних орієнтацій тощо).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\11.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)