Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=проектна методика навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Подлєсний, Сергій
(декан факультету автоматизаціі машинобудування й інформаційних технологій; кандидат технічних наук; доцент).
Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів EAFSG та CDIO / С. Подлєсний,, О. Тарасов,, О. Періг,> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 10
. - С. 7-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта
--
инженерное образование
--
технічна освіта
--
техническое образование
--
реформування технічної освіти
--
реформирование технического образования
--
міжнародні стандарти
--
международные стандарты
--
проектна
методика
навчання
--
проектна
я
методика
обучения
--
інженерне проектування
--
инженерное проектирование
--
розвиток конкурентоспроможної економіки
--
развитие конкуретноспособной экономики
--
інноваційна економіка
--
иновационная экономика
--
майбутні інженери
--
будущие инженеры
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
інтегровані навчальні програми
--
интегрированные учебные программы
Анотація:
Розглянуто формування основних засад стратегії реформування вищої інженерної освіти на базі міжнародних стандартів, які спрямовані на розвиток інноваційної конкурентоспроможної економіки. Застосована
проектна
методика
навчання
, що передбачає врахування індивідуальних потреб студента поряд зі здатністю працювати в команді фахівців різних напрямів. Для оцінювання ефективності використано метод аналізу результатів діяльності студентів. Завдяки використанню запропонованої методики у студентів формувалися здатність та вміння вирішувати незнайомі складні технічні проблеми, проектувати нові технічні вироби, проводити експериментальні дослідження, засвоювали практичні навички, зокрема із застосування комп'ютерних інструментів для вирішення складних завдань інженерного проектування. Виявлено специфіку побудови інженерної підготовки конкурентоспроможних фахівців на основі використання міжнародних стандартів ЕИОА, ЕИАЕЕ та СОЮ з урахуванням конструктивістського і професійно-практикоорієнтованого підходів. Запропонована система більшою мірою відображає як потреби студентів, так і потреби роботодавців та інших зацікавлених сторін.
Дод.точки доступу:
Тарасов, Олександр (завідувач кафедри комп'ютерних інформаційних технологій; доетор технічних наук; професор); Періг, Олександр (доцент кафедри автоматизації виробничих процесів; кандидат технічних наук; доктор технічних наук; професор)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)