Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продуктовые рынки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [Текст] / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 173-184 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
аналитическое обеспечение -- дискаунтеры -- дискаунтери -- индикативные показатели -- індикативні показники -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- магазины шаговой доступности -- магазини крокової доступності -- потребительская ценность -- споживча цінність -- продовольственная специализация -- продовольча спеціалізація -- продуктовые рынки -- продуктові ринки -- продукты питания -- продукти харчування -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- супермаркеты -- супермаркети -- торговые предприятия -- торговельні підприємства
Анотація: Предложена методика количественной оценки потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Разработана классификация выгод и затрат на таких предприятиях по группам, определен перечень показателей в рамках групп и алгоритм их оценки. Рассчитаны коэффициенты потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Определены разрывы между воспринимаемыми и ожидаемыми выгодами, затратами и потребительской ценностью.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)

Знайти схожі

2.


    Варченко, Ольга Миронівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою фінансів і кредиту Білоцерковського національного аграрного університету; м.Біла Церква; Київська обл.).
    Особливості формування попиту на продовольство в сучасних умовах [Текст] / О. М. Варченко, І. В. Свиноус, О. В. Липкань // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 50-61 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 2010-2014 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 2010-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
индикативные показатели -- індикативні показники -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- население -- населення -- оценочные методы -- оціночні методи -- покупательная способность -- купівельна спроможність -- потребительский спрос -- споживчий попит -- потребление -- споживання -- продовольственная специализация -- продовольча спеціалізація -- продуктовые рынки -- продуктові ринки -- продукты питания -- продукти харчування -- норма споживання продуктів харчування -- норма потребления продуктов питания
Анотація: Розглянуто теоретичні засади формування споживчого попиту населення на основні види продуктів харчування. Досліджено ключові чинники впливу на рівень споживання. Запропоновано заходи щодо підвищення рівня споживчого попиту населення.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Свиноус, Іван Вікторович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою обліку та аудиту Білоцерківського національного аграрного університету; м.Біла Церква; Київська обл.); Липкань, Олена Вікторівна (кандидат економічних наук; асистент кафедри економіки підприємництва Білоцерковського національного аграрного університету; м.Біла Церква; Київська обл.); Энгель, Дж. (экономист) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)