Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=принцип культурологического развития ребенка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Гонтаровська, Наталія (доктор педагогічних наук; керівник Дніпропетровського регіонального центру Інституту обдарованої дитини НАПН України; заслужений працівник освіти; заступник директора).
    Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 29-33 : портр.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
здібна особистість -- способная личность -- обдарована особистість -- одаренная личность -- розвівальне освітнє середовище -- развивающая образовательная среда -- загальноосвітні навчальні заклади -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- проекти освітнього середовища -- проекты образовательной среды -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- принципи розроблення проектів -- принципы разработки проектов -- принцип динамічної відповідності педагогічного процесу -- принцип димамического соответствия педагогического процесса -- принцип культурологічного розвитку дитини -- принцип культурологического развития ребенка -- принцип цілісності в проектування освітнього середовища -- принцип целостности в проектировании образовательной среды -- принцип співпраці -- принцип сотрудничества -- принцип поєднання організаційно-педагогічних підходів -- принцип соединения организационно-педагогических подходов -- принцип неперервності, наступності освіти -- принцип непрерывности, последовательности образования
Анотація: Наголошується, що стратегічним напрямом розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є створення необхідних умов для виховання та навчання творчої самодостатньої особистості. Обґрунтовується проектування розвивального освітнього середовища як основної умови розвитку обдарованої дитини на пріоритетних засадах визнання її права на вільний розвиток і повноцінну реалізацію своїх здібностей та інтересів. Характеризуються принципи розроблення проекту освітнього середовища в загальноосвітньому навчальному закладі, що пройшов апробацію у практиці експериментальної діяльності навчально-виховного комплексу №28 м. Дніпропетровська.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)