Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принципы построения учебных программ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Один з підходів до конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 7-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Образование. Педагогика
   Теорія і методика навчання

   Освіта. Педагогіка

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- зміст навчальних програм -- содержание учебных программ -- вимоги до начальних програм -- требования к учебным программам -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні програми -- учебные программы -- екологічна освіта -- экологическое образование -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- підсистеми знань учнів -- подсистемы знаний учеников -- возрастные особенности учеников -- вікові особливості учнів -- екологічна культура -- экологическая культура
Анотація: Запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Розглянуто принципи побудови змісту та критерії добору навчального матеріалу, які забезпечують формування екологічної культури особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)