Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=принципы маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України).
    Основні принципи і закони маркетингу / О. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- закони маркетингу -- ефективність маркетингу -- кваліфікаційні вимоги -- кваліфікаційні вимоги до маркетолога -- маркетингова діяльність -- виробничо-комерційна діяльність -- рекламні стратегії -- просування товарів -- збут товарів -- принципы маркетинга -- законы маркетинга -- эффективность маркетинга -- квалификационные требования -- квалификационные требования к маркетологу -- маркетинговая деятельность -- производственно-коммерческая деятельность -- рекламные стратегии -- продвижение товаров -- сбыт товаров
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)