Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=принципи побудови навчальних програм<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Пустовіт, Григорій
(доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
Один з підходів до конструювання змісту
навчальних
програм
екологічного спрямування / Г. Пустовіт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 7-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Освіта. Педагогіка
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта
--
внешкольное образование
--
позашкільні навчальні заклади
--
внешкольные учебные заведения
--
зміст
навчальних
програм
--
содержание учебных
програм
м
--
вимоги до начальних
програм
--
требования к учебным
програм
мам
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
навчальні
програм
и
--
учебные
програм
мы
--
екологічна освіта
--
экологическое образование
--
принципи
побудови
навчальних
програм
--
принципы построения учебных
програм
м
--
підсистеми знань учнів
--
подсистемы знаний учеников
--
возрастные особенности учеников
--
вікові особливості учнів
--
екологічна культура
--
экологическая культура
Анотація:
Запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту
навчальних
програм
екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Розглянуто
принципи
побудови
змісту та критерії добору навчального матеріалу, які забезпечують формування екологічної культури особистості.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Клочек, Григорій
(професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек> // Дивослово. - 2017. -
№ 2
. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури
--
преподавание украинской литературы
--
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
реформування освіти
--
реформирование образования
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
мовленнєва компетентність
--
речевая компетентность
--
загальнокультурна компетентність
--
общекультурная компетентность
--
історія викладання літератури
--
история преподавания литературы
--
навчальні
програм
и
--
учебные
програм
мы
--
історико-літературний принцип викладання літератури
--
историко-литературный принцип преподавания литературы
--
кризи літературної освіти
--
кризисы литературного образования
--
виховний потенціал літератури
--
воспитательный потенциал литературы
--
кліпова свідомість
--
клиповое сознание
--
літературна освіта
--
литературное образование
--
міжпредметна інтеграція
--
межпредметная интеграция
--
розвантаження
навчальних
програм
--
разгрузка учебных
програм
м
--
читацька компетентність
--
читательская компетентность
--
навчальні
програм
и
--
учебные
програм
мы
--
навчальна
програм
и з літератури
--
учебные
програм
мы по литературе
--
принципи
побудови
навчальних
програм
--
принципы построения учебных
програм
м
--
принцип націєцентризму
--
принцип нациецентризма
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
--
національне виховання
--
национальное воспитание
--
принцип орієнтації на вікові особливості учнів
--
принцип ориентации на возрастные особенности учеников
--
вимоги до аналізу літературного твору
--
требвания к анализу литературного произведения
--
метод повільного читання художніх текстів
--
метод медленного чтения художественных текстов
--
медіаграмотність
--
медиаграмотность
--
формування медіаграмотності в учнів
--
формирование медиаграмотноси у учеников
--
медіаекологічна свідомість
--
медиаэкологическое сознание
--
формування медіаекологічної свідомості в учнів
--
формирование медиаэкологическго сознания у учеников
--
навчальні есеї
--
учебные эссе
--
компетентності вчителя-словесника
--
компетентности учителя-словесника
--
аналіз літературного твору
--
анализ литературного произведения
--
вимоги до підручників
--
требования к учебникам
--
вивчення біографій письмеників
--
изучение биографий писателей
--
навчальні посібники
--
учебные пособия
--
аудіовізуальні навчальні посібники
--
аудиовизуальные учебные пособия
Анотація:
Принципи
реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та
принципи
розроблення та особливості впровадження навчальної
програм
и з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)