Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=президентські вибори<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Барановська, Ю. В. (аспірантка Маріупольського державного гуманітарного університету).
    Роль мозкових центрів у президентських кампаніях США / Ю. В. Барановська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 148-153. - Бібліографія : С.153 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   США
Кл.слова (ненормовані):
виборчі кампанії -- дослідницькі інститути -- избирательные кампании -- исследовательские институты -- кандидат в президенти -- кандидат в президенты -- мозговые центры -- мозкові центри -- политические советы -- политическое консультирование -- політичне консультування -- політичні поради -- президентские выборы в США -- президентські вибори -- фабрики думок -- фабрики мысли
Анотація: Проаналізовано роль мозкових центрів у президентських кампаніях США. Доведено, що роль та вплив мозкових центрів дуже великі та вигідні не тільки для кандидата в президенти США, але й для самих мозкових центрів.


Знайти схожі

2.


    Боровський, Олексій (кандидат соціологічних наук; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка).
    Екзит-поли під час президентських виборів 2010: методологія, помилки, точність прогнозування / Олексій Боровський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 198-200. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія, 2010 р.
   Социология

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
вибори президента -- выборы президента -- екзит-пол -- електоральна соціологія -- круглі столи -- круглые столы -- методи соціологічних досліджень -- методы социологических исследований -- политическая социология -- політична соціологія -- президентские выборы -- президентські вибори -- экзит-пол -- электоральная социология
Анотація: На факультеті соціології Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка 20 квітня 2010 р. працював організований спільно із Київським міжнародним інститутом соціології круглий стіл "Екзит-поли під час президентських виборів 2010: методологія, помилки, точність прогнозування".


Дод.точки доступу:
Екзит-поли під час президентських виборів 2010: методологія, помилки, точність прогнозування, круглий стіл \о нем\

Знайти схожі

3.


    Міщенко, Михайло (кандидат соціологічних наук; Український центр економічних і політичних досліджень ім. О. Разумкова).
    Вплив результатів президентських виборів 2004 і 2010 років на емоційне самопочуття прихильників різних політичних сил / Михайло Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 41-51. - Бібліографія : С.51. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія, 2004 р.
   Социология, 2010 р.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бело-голубые -- біло-блакитні -- оранжевые -- помаранчеві -- вибори президента -- выборы президента -- електоральна соціологія -- електорат -- емоційне самопочуття -- политическая психология -- политическая социология -- политические силы -- політична психологія -- політична соціологія -- політичні сили -- президентские выборы -- президентські вибори -- протестний потенціал -- протестный потенциал -- электоральная социология -- электоральное поведение -- электорат -- эмоциональное самочувствие
Анотація: Досліджується вплив результатів президентських виборів 2004 та 2010 рр. на емоційне самопочуття прихильників "помаранчевого" і "біло-блакитного" політичних таборів. Виявлено спільни риси та відмінності між представниками цих груп в емоційному реагуван ні на зміни політичної ситуації.


Знайти схожі

4.


    М'ягков, Михайло (Орегонський університет; США).
    Вибори 2010 в Україні: чи є підстави для говорити про фальстфікації? / Михайло М'ягков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 15-40. - Бібліографія : С.40. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія, 2004 р.
   Социология, 2010 р.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори президента -- выборы президента -- електоральна соціологія -- електоральні фальсифікації -- индикаторы электоральных фальсификаций -- індикатори електоральних фальсифікацій -- политическая социология -- політична соціологія -- президентские выборы -- президентські вибори -- электоральная социология -- электоральные фальсификации
Анотація: У статті використано кілька індикаторів фальсифікацій офіційних результатів президентських виборів на виборчих дільницях України у 2010 р.; отримані результати порівнюються із даними третього туру президентських виборів 2004 р. Назагал автори доходять висновку, що Віктор Янукович здобув перемогу над Юлією Тимошенко у вільному і чесному суперництві.


Дод.точки доступу:
Тимошенко, Ю. (кандидат в президенти України) \о ней\; Янукович, В. (кандидат в президенти України) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Никифоренко, Н. О. (доцент кафедри соціології управління Донецького державного університету управління).
    Роль ЗМІ у політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 року в Україні / Н. О. Никифоренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 106-111. - Бібліографія : С.111 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори-2009 -- выборы-2010 -- анализ СМИ -- аналіз ЗМІ -- виборча кампанія -- електоральна соціологія -- ЗМІ і вибори -- избирательная кампания -- контент-анализ -- контент-аналіз -- политическая коммуникация -- политическая реклама -- политическая социология -- політична комунікація -- політична реклама -- політична соціологія -- президентские выборы -- президентські вибори -- прихована політична реклама -- региональные СМИ -- регіональні ЗМІ -- скрытая политическая реклама -- СМИ и выборы -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- электоральная социология
Анотація: На підставі вторинного аналізу даних соціологічних досліджень, проведених Академією Української Преси та Інститутом соціології НАНУ, висвітлюється роль загальноукраїнських та регіональних ЗМІ в політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 р. в Україні.


Знайти схожі

6.


    Деревінський, Василь (кандидат історичних наук; доцент Київського національного університету будівництва і архітектури).
    Участь В. Чорновола у президентській виборчій кампанії 1991 р. / Василь Деревінський // Історичний журнал. - 2010. - № 1-3. - С. 254-262. - Бібліографія : С.262 : 26 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1991 р.
   История, 1991 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори президента -- виборча кампанія -- избирательная кампания -- исторический портрет -- історичний портрет -- історія України -- политические движения -- политические деятели -- политические лидеры -- политический процесс -- політичний процес -- політичні діячі -- політичні лідери -- політичні рухи -- президент Украины -- президент України -- президентские выборы -- президентські вибори
Анотація: Стаття присвячена участі В. Чорновола у президентській кампанії 1991 р., виходячи з актуальності питання і відсутності ретельного наукового аналізу проблеми. Висвітлена позиція Чорновола щодо запровадження в Україні посади Президента, засади його вибо рчої програми, особливості висунення його претендентом на президентську посаду, перебіг виборчої агітації, а також спробу висунення спільного кандидата від демократичних організацій, підсумки виборів.


Дод.точки доступу:
Чорновол, Вячеслав Максимович \о нем\; Чорновіл, В'ячеслав Максимович \о нем\; Народный Рух Украины \о нем\; Народний Рух України \о нем\

Знайти схожі

7.


    Морарь, М. В. (кандидат історичних наук ; докторант Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Особливості формування партійних лідерів в умовах політичної структуризації українського суспільства / М. В. Морарь // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 154-158. - Бібліографія: С.158 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.3(4/8)
Рубрики: Політика. Політологія, 2010 р.
   Политика. Политология, 2010 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори - 2010 -- вибори президента -- выборы - 2010 -- выборы президента -- конкуренция -- конкуренция в политике -- конкуренція -- лидерство -- лідерство -- монополизация власти -- монополізація влади -- образ политического лидера -- органи державної влади -- органы государственной власти -- парламентаризм -- парламентские выборы -- парламентські вибори -- политическая элита -- политические партии Украины -- политическое лидерство -- политическое лидерство в Украине -- політична еліта -- політичне лідерство -- політичні лідери -- політичні партії України -- праймериз -- праймеріз -- президентские выборы -- президентські вибори -- украинское общество -- українське суспільство
Анотація: Досліджуються особливості формування партійних лідерів в умовах політичної структуризації українського суспільства. Розкрита роль інституту партійного лідерства як кадрового резерву вищих органів державної влади. Розглянуті проблеми та перспективи фор мування та розвитку партійної еліти в Україні після президентських виборів 2010 року.


Дод.точки доступу:
Янукович, Виктор Федорович (украинский политик; президент Украины с 2010 г. ; 1950-) \о нем\; Тимошенко, Юлия Владимировна (лидер партии "Батьківщина") \о ней\; Блок Юлії Тимошенко \о нем\

Знайти схожі

8.


    Гольцман, К. О. (аспірант кафедри міжнародних відносин та зовнішньої політики Донецького національного університету).
    Роль зовнішніх сил у "помаранчевій революції" 2004 р. в Україні через призму концепції транснаціональної гегемонії / К. О. Гольцман // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 155-160. - Бібліографія: С. 159-160 : 30 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.2
Рубрики: Політика. Політологія, 2004 р
   Политика. Политология, 2004 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
помаранчеві -- вибори-2004 -- внешние отношения -- выборы-2004 -- выборы в Украине -- демократия -- демократія -- ЗМІ і вибори -- зовнішні відносини -- идеологическая гегемония -- история Украины -- ідеологічна гегемонія -- історія України -- международные неправительственные организации -- міжнародні неурядові організації -- неправительственные организации -- неурядові організації -- оранжевая революция -- политическая оппозиция -- політична опозиція -- помаранчева революція -- президентские выборы -- президентські вибори -- продвижение демократии -- просування демократії -- СМИ и выборы -- транснациональная гегемония -- транснациональные элиты -- транснаціональна гегемонія -- транснаціональні еліти
Анотація: У статті досліджується вплив зовнішніх сил на перебіг президентських виборів 2004 р. та "помаранчевої революції" в Україні. Шляхом аналізу ролі ключових інститутів "просування демократії", західних урядів, ЗМІ в підтримці опозиційних сил та НУО, створ енні негативної міжнародної громадської думки стосовно діючого в Україні режиму та здійсненні тиску на нього, сприянні консолідації опозиційних сил та громадянського суспільства автор доходить висновку, що втручання зовнішніх сил носило гегемоніальний /несиловий характер.


Знайти схожі

9.


    Докторов, Борис (доктор філософських наук; США).
    Чи переможе Барак Обама у 2012 році? / Б. Докторов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 138-159. - Бібліографія : С.157-159. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборці -- електорат -- избиратели -- мониторинг общественного мнения -- моніторинг громадської думки -- политическая социология -- політична соціологія -- президенти США -- президентские выборы в США -- президентські вибори -- президенты США -- электорат
Анотація: У статті розглянуто ставлення американців до поточної діяльності Обами, перспективи діяльності Республіканської партії з приводу висування сильних кандидатів у президенти на майбутніх виборах, активізацію руху "Чайна партія", порушено тему співвідношення республіканців і демократів у лавах елеторату 2012 р.


Дод.точки доступу:
Обама, Барак (президент США) \о нем\; Демократична партія США \о ней\Чайная партия \о ней\; Чайна партія \о ней\; Демократическая партия США \о ней\; Республіканська партія США \о ней\; Республиканская партия США \о ней\

Знайти схожі

10.


    Марецька, Н. О. (здобувач Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського).
    Вплив політичної реклами на вибір електорату в Україні / Н. О. Марецька // Грані. - 2012. - № 3. - С. 132-134. - Література : С.134 : 7 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія, 2010 р.
   Политика. Политология, 2010 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори - 2010 -- вибори в Україні -- вибори президента -- выборы - 2010 -- выборы в Украине -- выборы президента -- електоральний вибір -- електоральні преференції -- политическая коммуникация -- политическая реклама -- політична комунікація -- політична реклама -- президентские выборы -- президентські вибори -- электоральные преференции -- электоральный выбор
Анотація: Аналізується вплив української політичної реклами на електоральний вибір громадян у період президентської передвиборчої кампанії 2010 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Прасюк, О. В. (викладач Національного університету "Острозька академія"; Острог).
    Вплив теледебатів на формування електоральної громадської думки під час президентських виборів / О. В. Прасюк // Грані. - 2012. - № 4. - С. 119-122. - Бібліографія : С.122 : 15 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- громадська думка -- електоральна громадська думка -- електоральна соціологія -- ЗМІ і громадська думка -- избирательные технологии -- политический имидж -- имидж политического лидера -- імідж -- общественное мнение -- политическая социология -- политические технологии -- політична соціологія -- політичні технології -- президентские выборы -- президентські вибори -- СМИ и общественное мнение -- теледебати -- теледебаты -- электоральная социология -- электоральное общественное мнение
Анотація: Розглянуто телевізійні дебати між кандидатами на посаду президента як різновид медіапродукту і форму передвиборчої агітації, окреслено їх вплив на формування громадської електоральної думки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Волощук, О. Т. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри міжнародного права Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича).
    До проблеми вдосконалення законодавства про вибори Президента України / О. Т. Волощук // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 211-219. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400.5(4УКР)в7
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
всенародное избрание -- всенародне обрання -- главы государств -- глави держав -- денежные залоги -- грошові застави -- избирательное законодательство -- виборче законодавство -- избирательные кампании -- виборчі кампанії -- избирательные технологии -- вибрчі технолгії -- непосредственная демократия -- безпосередня демократія -- политическая ответственность -- політична відповідальність -- президентские выборы -- президентські вибори -- президентство -- прямые выборы -- прямі вибори -- система поручительства -- система доручення -- технические кандидаты -- технічні кандидати -- финансирование выборов -- фінансування виборів
Анотація: Розглянуто окремі проблеми реалізації законодавства про вибори Президента України. Констатується, що виборче законодавство і правозастосовна практика значно випереджають теорію виборчого права. Запропоновано низку змін з метою вдосконалення виборчого законодавства (окремі вимоги щодо кваліфікації кандидата на посаду президента, скорочення тривалості передвиборчої кампанії, фінансування президентських виборів). Зроблено висновок про те, що запровадження суворіших вимог до висування та реєстрації кандидатів буде чинником, який утверджуватиме політичну відповідальність і дозволить мінімізувати імовірні способи застосування «брудних» передвиборчих технологій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конституция Украины, основной закон \о произв.\; Конституція України, основний закон \о произв.\; О выборах Президента Украины, закон Украины 2011 г. \о произв.\; Про вибори народних депутатів України, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


   
    Суспільно-політична ситуація в Україні напередодні президентських виборів : за даними Всеукраїнського репрезентативного опитування, проведеного 13-19 травня 2014 р. / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 59-70 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
соціальне опитування -- социальный опрос -- відповіді та запитання -- ответы и вопросы -- результати опитування -- результаты опроса -- президентские выборы -- президентські вибори
Анотація: Про соціальне опитування людей у різних регіонах країни та різних вікових категорій.


Дод.точки доступу:
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України; Всеукраїнське репрезентативне опитування \о нем\

Знайти схожі

14.


    Янас, Кароль (PhD (історія); доцент Університету ім. О.Дубчака; м.Тренчин; Словаччина).
    Вибори в Бразилії і соціально-економічні питання в ході передвиборної кампанії 2014 року [Текст] / К. Янас, Р. Кухарчик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 313-316 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.56(7БРА)в6
Рубрики: Политика
   Політика

   Избирательные кампании, 2014 г.

   Виборчі кампанії, 2014 р.

   Бразилия
    Бразилія

Кл.слова (ненормовані):
благосостояние населения -- добробут населення -- избиратели -- виборці -- внутрішня політика -- внутренняя политика -- президентские выборы -- президентські вибори -- региональная специфика -- регональна специфіка -- социальные вопросы -- соціальні питання -- электоральное поведение -- електоральна поведінка
Анотація: Показано, що Бразилія є соціально розділеню країною. Північ та Північний Схід є бідними регіонами, а Півдкнь та Південний Захід — богаті. Цей соціальний поділ відвився і був підтверджений в ході президентських виборів 2014 року. Ділма Русеф отримала підтримку, головним чином в найбідніших регіонах, а Візсіо Невес — в тих, що багатші. Основними темами негативної та досить агресивной кампаній були соціальні проблеми, умови життя, питання освіти, соціальні програми та корупція.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Кухарчик, Рудольф (PhD; доцент Університету ім. О.Дубчака; м.Тренчин; Словаччина); Невес, Асио (оппонент действующего президента Федеративной Республики Бразилия на выборах 2014 г.) \о нем\; Русеф, Дилма Вана (президент Федеративной Республики Бразилия (2011) ; 1947-) \о ней\

Знайти схожі

15.


    Вонсович, О. С. (кандидат політичних наук; доцент).
    Президентські вибори в Сполучених Штатах Америки: наслідки для міжнародної європейської безпеки [Текст] / О. С. Вонсович // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 11. - С. 18-22. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 64.4(0),3
Рубрики: Міжнародні відносини
   Международные отношения

   США
Кл.слова (ненормовані):
президентські вибори -- внешняя политика США -- президентские выборы -- европейская безопасность -- європейська безпека -- зовнішня політика США -- международная безопасность -- міжнародна безпека -- президенти США -- військові блоки -- американо-российские отношения -- американо-російські відносини
Анотація: Присвячена дослідженню наслідків для міжнародної та європейської безпеки президентських виборів 2016 року у США. Вибори Д. Трампа стали одними з найбільш непередбачуваних та суперечливих за всю історію країни.


Дод.точки доступу:
Трамп, Д. (американский бизнесмен; Президент США ; 1946-) \о нем\; Північно-атлантичний військовий альянс \о нем\НАТО, військовий блок \о нем\; Северо атлантический военный альянс \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)