Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=практическая подготовка студентов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Майборода, Василь Каленикович (доктор педагогічних наук; професор; Інститу вищої освіти НАПН України).
    Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / В. К. Майборода // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв
ББК 74.580.25
Рубрики: Професійно-практична підготовка студентів
   Профессионально-практическая подготовка студентов

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентність фахівців -- праксеологічні уміння -- практична підготовка студентів -- практика -- вища школа -- підготовка фахівців -- освітньо-професійні програми -- кваліфікаційний рівень -- професійна діяльність -- студенти -- навчально-виховний процес -- компетентность специалистов -- праксеологические умения -- практическая подготовка студентов -- высшая школа -- образовательно-профессиональные программы -- квалификационный уровень -- профессиональная деятельность -- студенты -- учебно-воспитательный процесс -- подготовка специалистов
Анотація: Висвітлено основні проблеми розвитку практичної підготовки студентів вищої школи України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Панасевич, Дмитро (старший науковий співробітник інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат технічних наук; доцент; м. Київ).
    Зв'язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 39-44. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- Копенгагенський процес -- Копенгагенский процесс -- освітні стандарти вищої освіти -- образовательные стандарты высшего образования -- професійні стандарти вищої освіти -- профессиональные стандарты высшего образования -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- результати навчання -- результаты обучения -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов
Анотація: Присвячено питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Солоденко, Алла (завідувач сектору; кандидат технічних наук; доцент); Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Панасевич, Дмитро (старший науковий співробітник інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат технічних наук; доцент; м. Київ).
    Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 38-50 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- державні стандарти вищої освіти -- государственные стандарты высшего образования -- професійний стандарт вищої освіти -- профессиональные стандарты высшего образования -- освітній стандарт вищої освіти -- образовательные стандарты высшего образования -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- перелік кваліфікацій -- перечень квалификаций -- працевлаштування випусників -- трудоустройство выпускников -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- кваліфікаційні рівні -- квалификационные уровни -- рамки кваліфікацій -- уровни квалификаций
Анотація: Аналізується проблема визначення кваліфікацій у системі вищої школи. Розглядаються різні підходи до визначення кваліфікацій (ступенів) випускників вищих навчальних закладів з урахуванням вимог Національної рамки кваліфікацій. Обгрунтовується пропозиція присвоювати кваліфікацію "спеціаліст"випускникам інженерних спеціальностей, кваліфікацію "магістр"-випускникам всіх інших спеціальностей відповідно до чинного переліку напрямів і спеціальностей.



Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Национальная рамка квалификаций \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бачинський, Олег (доцент навчально-методичного відділу; Національний університет біоресурсів і природокористування України; кандидат сільськогосподарських наук; Київ).
    Становлення та розвиток практичної підготовки як невід'ємної складової сільськогосподарської освіти / О. Бачинський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 72-84. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- методи навчання -- методы обучения -- сільськогосподарська освіта -- сельскохозяйственное образование -- концепції розвитку аграрної освіти -- концепции развития аграрного образования -- аграрна освіта -- аграрное образование -- історико-педагогічний аналіз -- историко-педагогический анализ -- система аграрної освіти -- система аграрного образования -- агрономія -- агрономия -- вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Наведено історико-педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, а саме: професійної підготовки робітничих кадрів, становлення та розвитку наукових знань та вищої аграрної освіти. Визначено роль практичної підготовки у формуванні майбутніх фахівців та основні ідеї, що можуть слугувати базисом для розробки нових методологічних підходів у формуванні спеціалістів, здатних приймати професійні рішення з урахуванням їх соціально-економічних та психологічних наслідків.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Поліщук, Тамара (директор Центру розвитку кар'єри Університету економіки та права "КРОК").
    Підвищення здатності до працевлаштування випускників ВНЗ [Текст] / Т. Поліщук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 99-106. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- конкурентоспроможність випускників -- конкурентоспособность выпускников -- компетентністний підхід -- компетентностный подход -- загальні компетентності -- общие компетентности -- професійні компетентності -- профессиональные компетентности -- результати навчання -- результаты обучения -- працевлаштування випускників -- трудоустройство выпускников -- здатність до працевлаштування -- способность к трудоустройству -- рамки кваліфікацій -- рамки квалификаций -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- освітні програми -- образовательные программы -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- Болонский процесс
Анотація: Розглядається проблема низької здатності молодих фахівців до працевлаштування після завершення ВНЗ через несформованість у них достатнього рівня професійних та загальних компетентностей, затребуваних на ринку праці. Досліджується вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку здатності до працевлаштування випускників ВНЗ. Наводиться перелік найбільш ефективних інструментів підвищення здатності до працевлаштування випускників університетів. Запропоновано системний підхід до розвитку здатності до працевлаштування у студентів під час навчання в університеті.


Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікацій \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Бачинський, Олег (доцент навчально-методичного відділу; кандидат сільськогосподарських наук).
    Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу [Текст] / О. Бачинський. - Электрон. журн. // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 1. - С. 66-75 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- агрономічні спеціальності -- агрономические специальности -- студенти агрономічних спеціальностей -- студенты агрономических специальностей -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- аграрна освіта -- аграрное образование -- реформування аграрної освіти -- реформирование аграрного образования -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- професійна підготовка фахівців аграної галузі -- профессиональная подготовка специалистов аграрной отрасли -- досвід країн ЄС -- опыт стран ЕС -- теоретичне навчання -- теоретическое обучение -- виробнича практика -- производственная практика
Анотація: Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням хз соціально-економічних та психологічних наслідків.


Знайти схожі

7.


    Малихіна, Катерина (кандидат філософських наук).
    Алгоритмізація професійного навчання у ВНЗ: соціальний вимір [Текст] / К. Малихіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 2. - С. 57-66. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- професійне навчання -- профессиональное обучение -- денна форма навчання -- дневная форма обучения -- освітні послуги -- образовательные услуги -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- виробниче навчання у ВНЗ -- производственное обучение в ВУЗе -- студентське стажування -- студенческая стажировка
Анотація: Спираючись на аналіз публікацій, враховуючи ситуацію в країні, деякий соціальний досвід підприємців, батьків студентів та школярів, багатий власний досвід навчання і працевлаштування, автор пропонує альтернативну ідею професійного навчання студентів денної форми навчання у ВНЗ. Суть ідеї полягає в реалізації принципу формування майбутнього спеціаліста разом з формуванням робочого місця в тижневому ритмі "теорія-практика".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Кузнєцова, Наталія Семенівна (доктор юридичних наук; академік НАПрН України; професор кафедри цивільного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка; заслужений діяч науки і техніки України).
    Забезпечення якісної практичної підготовки студентів-юристів як невід'ємна складова реформування юридичної освіти / Н. С. Кузнєцова, О. А. Шаблій, Б. Шлоер // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интерактивные методы -- інтерактивні методи -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- качество образования -- якість освіти -- реформы образования -- реформи освіти -- юридична освіта освіта -- правовое образование -- практическая подготовка студентов -- практична підготовка студентів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- техника юридической аргументации -- техніка юридичної аргументації -- учебные планы -- навчальні плани -- юридична освіта -- юридическое образование -- методи набуття практичних навичок -- методы приобретения практических навыков
Анотація: Проаналізовано методи набуття практичних навичок студентами-юристами, наголошується на необхідності запровадження інтерактивних методик, оволодіння студентами технікою юридичної аргументації, діловою юридичною мовою. Автор звертається до історичного та зарубіжного досвіду, виявляє «вузькі місця» у практичній підготовці студентів-юристів, обґрунтовує доцільність більш активного запровадження студентських юридичних клінік.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)