Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=практика рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Лилик, Ірина (генеральний директор).
    Громадські оганізації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 12-15 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сексистська реклама -- етичні норми -- ознаки сексизму -- скарги на рекламу -- добросовісна конкуренція -- рекламні кампанії -- рекламісти -- практика реклами -- сексистская реклама -- этические нормы -- признаки сексизма -- жалобы на рекламу -- добросовестная конкуренция -- рекламные компании -- рекламисты -- практика рекламы -- гендерні комітети -- гендерные комитеты
Анотація: Присвячено діяльності Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР), створеного з метою запобігання появи сексистської реклами в Україні, у 2015 році. Комітет вперше провів моніторинг зовнішньої реклами щодо наявності ознак сексизму в 11 великих містах України. Результати моніторингу та дії ІГКР розглянуті в публікації.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)