Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребности потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бородачова, Наталія (віце-президент з питань міжнародного співробітництва Всеукраїнської федерації споживачів "Пульс"; голова правління ГО "Інститут споживчих програм; експерт із захисту прав споживачів Проекту ЄС-ПРООН "Спільнота споживачів і громадські об'єднання").
    Європейський контекст розвитку системи захисту прав споживачів / Н. Бородачова // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. - № 1. - С. 56-60
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- потребители -- права споживачів -- права потребителей -- захист прав споживачів -- защита прав потребителей -- споживча політика держави -- потребительская политика государства -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- зарубіжний досвід -- практика захисту споживачів -- практика защиты потребителей


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Цопа, Марина (викладач; аспірант).
    Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / М. Цопа // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 48-55 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
потреби споживачів -- потребности потребителей -- ринок безалкогольних напоїв -- рынок безалкогольных напитков -- ринок соків -- рынок соков -- збутова діяльність підприємств -- сбытовая деятельность предприятий
Анотація: Розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків. Їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

3.


    Лилик, Сергій (керівник дослідницьких програм).
    Орієнтація на задоволенність споживачів освітніх послуг: шляхи реформування юридичної освіти в Україні [] / С. Лилик, М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 6. - С. 64-70 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
ринкові відносини -- рыночные отношения -- освітні послуги -- образовательные услуги -- система освіти -- система образования -- потреби споживачей -- потребности потребителей -- юридична освіта -- юридическое образование
Анотація: Визначена орієнтованість навчальних закладів не задоволення потреб споживачів освітніх послуг якими є работодавці, студенти, учні та їх батьки.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Лилик, Мар’яна (аспірантка)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)