Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=потребительское отношение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе
(старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
Економічна ефективність реклами на прикладі ІНТЕРНЕТ-реклами / Бласкес-Ресіно Х.Х., Чамісо-Гонсалес Х.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 246-254 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
деловое общение
--
ділове спілкування
--
дистрибуционные каналы
--
дистрибуційні канали
--
интернет-реклама
--
інтернет-реклама
--
коммерческий контент
--
комерційний контент
--
коммуникационные каналы
--
комунікаційні канали
--
коммуникационные стратегии
--
комунікаційні стратегії
--
онлайн-реклама
--
потребительская осведомленность
--
споживча обізнаність
--
потребительское
отношение
--
споживче ставлення
--
рекламные форматы
--
рекламні формати
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
интернет
--
інтернет
Анотація:
ІНТЕРНЕТ розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. ІНТЕРНЕТ надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до ІНТЕРНЕТ-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до ІНТЕРНЕТ-реклами, а також вплив обізнаності ІНТЕРНЕТ-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чамісо-Гонсалес, Хуліан (доцент кафедри бухгалтерського обліку Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія; PhD)
Знайти схожі
>
2.
Кім, Рені Бо
(доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
Ставлення південнокорейських споживачів до якості державної та приватної систем управління харчовими ризиками [Текст] / Р. Б. Кім, Донг Гон Юн, Ч. Ян> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 160-168 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(5КОР)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Маркетинг
Южная Корея
Південна Корея
Кл.слова (ненормовані):
безопасность продуктов питания
--
безпека продуктів харчування
--
государственное управление
--
державне управління
--
защита прав потребителей
--
захзист прав споживачів
--
потребительское
отношение
--
споживацьке ставлення
--
управление пищевыми рисками
--
управління харчовими ризиками
--
частный бизнес
--
приватний бізнес
Анотація:
Показано, як розвивається ставлення південнокорейських споживачів до якості систем управління харчовими ризиками – на державному рівні та на рівні приватного бізнесу. Побудовано дві окремі моделі за результатами аналізу і порівняння – для державної системи захисту від харчових ризиків і для бізнес-систем захисту від таких ризиків. Продемонстровано, що існує суттєва різниця у сприйнятті споживачами в Південній Кореї того, хто та яким чином має захищати та захищає споживачів від харчових ризиків.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Донг Гон Юн (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея); Ян, Чао (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)
Знайти схожі
>
3.
Аі Ху Тран
(PhD; викладач економічного факультету університету Ван Гуен; м.Хо Ши Мін; В'єтнам).
Поведінка споживачів відносно придбання еко-товарів [Текст] / Аі Ху Тран > // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 2
. - С. 151-158 : табл.,схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.17
ББК
65.422.5г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
намерение совершить покупку
--
намір купити
--
потребительское
отношение
--
споживче відношення
--
потребительское
поведение
--
споживацька поведінка
--
потребительские рынки
--
своживчі ринки
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
--
социальные влияния
--
соціальні впливи
--
специальные знания
--
спеціальні знання
--
эко-ответственное поведение
--
еко-відповідальна поведінка
--
эко-покупки
--
еко-купівлі
--
экологический маркетинг
--
екологічний маркетин
--
экологичные товары
--
екологічні товари
--
экологические факторы
--
екологічні фактори
Анотація:
Виділено фактори, що впливають на наміри споживачів придбати екотовари, а також на споживче ставлення до еко-товарів та на практику еко-свідомої поведінки в цілому. Згідно з результатами аналізу, соціальний вплив, екологічні знання та еко-відповідальна споживча поведінка багато в чому визначають намір придбання екотовару.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)