Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительское отношение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Економічна ефективність реклами на прикладі ІНТЕРНЕТ-реклами / Бласкес-Ресіно Х.Х., Чамісо-Гонсалес Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 246-254 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
деловое общение -- ділове спілкування -- дистрибуционные каналы -- дистрибуційні канали -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- коммерческий контент -- комерційний контент -- коммуникационные каналы -- комунікаційні канали -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- онлайн-реклама -- потребительская осведомленность -- споживча обізнаність -- потребительское отношение -- споживче ставлення -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- интернет -- інтернет
Анотація: ІНТЕРНЕТ розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. ІНТЕРНЕТ надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до ІНТЕРНЕТ-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до ІНТЕРНЕТ-реклами, а також вплив обізнаності ІНТЕРНЕТ-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чамісо-Гонсалес, Хуліан (доцент кафедри бухгалтерського обліку Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія; PhD)

Знайти схожі

2.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Ставлення південнокорейських споживачів до якості державної та приватної систем управління харчовими ризиками [Текст] / Р. Б. Кім, Донг Гон Юн, Ч. Ян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 160-168 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КОР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
безопасность продуктов питания -- безпека продуктів харчування -- государственное управление -- державне управління -- защита прав потребителей -- захзист прав споживачів -- потребительское отношение -- споживацьке ставлення -- управление пищевыми рисками -- управління харчовими ризиками -- частный бизнес -- приватний бізнес
Анотація: Показано, як розвивається ставлення південнокорейських споживачів до якості систем управління харчовими ризиками – на державному рівні та на рівні приватного бізнесу. Побудовано дві окремі моделі за результатами аналізу і порівняння – для державної системи захисту від харчових ризиків і для бізнес-систем захисту від таких ризиків. Продемонстровано, що існує суттєва різниця у сприйнятті споживачами в Південній Кореї того, хто та яким чином має захищати та захищає споживачів від харчових ризиків.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Донг Гон Юн (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея); Ян, Чао (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

3.


    Аі Ху Тран (PhD; викладач економічного факультету університету Ван Гуен; м.Хо Ши Мін; В'єтнам).
    Поведінка споживачів відносно придбання еко-товарів [Текст] / Аі Ху Тран // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 151-158 : табл.,схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- намерение совершить покупку -- намір купити -- потребительское отношение -- споживче відношення -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- потребительские рынки -- своживчі ринки -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социальные влияния -- соціальні впливи -- специальные знания -- спеціальні знання -- эко-ответственное поведение -- еко-відповідальна поведінка -- эко-покупки -- еко-купівлі -- экологический маркетинг -- екологічний маркетин -- экологичные товары -- екологічні товари -- экологические факторы -- екологічні фактори
Анотація: Виділено фактори, що впливають на наміри споживачів придбати екотовари, а також на споживче ставлення до еко-товарів та на практику еко-свідомої поведінки в цілому. Згідно з результатами аналізу, соціальний вплив, екологічні знання та еко-відповідальна споживча поведінка багато в чому визначають намір придбання екотовару.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)