Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=потенційні покупці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Сутність управління асортиментом в діяльності торговельного підприємства [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 91-94 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

Кл.слова (ненормовані):
закупочные цены -- закупівельні ціни -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- поставщики -- постачальники -- потенциальные покупатели -- потенційні покупці -- потребители -- споживачі -- рентабельность торговых предприятий -- рентабельність торгових підприємств -- рыночный спрос -- риновий попит -- товарная политика -- товарна політика -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- классификации товарного ассортимента -- класифікація товарного асортименту -- класифікація споживачів товарів -- классификация потребителей товаров -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленчекое планирование -- управлінське планування -- финансы торговых предприятий -- фінанси торгових підприємств -- целевая направленность -- цілова спрямованість -- экономическая эффективность торговых предприятий -- економічна ефективність торгових підприємств
Анотація: Розглянуто сутність управління асортиментом в діяльності торговельних мереж. Визначено, що асортимент є одним з вихідних і найважливіших пунктів здійснення ефективної діяльності підприємства, і вміла та розумна його розробка є однією із запорук успіху. Запропоновано класифікацію товарів за їх характеристиками, частотою попиту на товари, стабільністю і характером попиту, що пред'являється з боку споживачів. Сформульовано завдання формування товарного асортименту, яке полягає у тому, щоб запропонувати потенційним покупцям можливість задоволення різних груп потреб (або декілька варіантів задоволення однієї потреби) в одному місці, у одного торговця. Наведені заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)