Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=полезный эффект товара<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Побережна, З. М.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки).
Методичне забезпечення оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній [Текст] / З. М. Побережна> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. -
№ 1
. - С. 29-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.47:656
ББК
65.37
Рубрики:
Экономика
Экономика транспорта
Економіка
Економіка транспорту
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність авіакомпаній
--
конкурентоспособность авиакомпаний
--
авіатранспортні підприємства
--
автотранспортные предприятия
--
економічний ефект
--
экономический
эффект
--
рентабельність авіакомпаній
--
рентабельность авиакомпаний
--
чистий дохід
--
чистый доход
--
оцінка конкурентоспроможності
--
оценка конкурентоспособности
--
корисний ефект товару
--
полезный
эффект
товара
--
сумарні витрати
--
суммарные затраты
--
споживчі властивості
--
потребительские свойства
--
ознаки конкурентоспроможності
--
признаки конкурентоспособности
Анотація:
Обгрунтовано методичні основи оцінювання результативності заходів з забезпечення та підвищення конкурентоспроможності авіатранспортних підприємств — авіакомпаній. Виявлено, що для підвищення рівня конкурентоспроможності авіакомпаній потрібно вжити такі заходи — зростання обсягів реалізації (чистого доходу), забезпечення фінансової стійкості, підвищення рентабельності. Запропоновано використовувати прямий рахунок як методичну основу оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній. На основі даних авіакомпанії зроблено прогноз зростання чистого доходу, прибутку та рентабельності авіакомпанії за результатами реалізації заходів з підвищення конкурентоспроможності. Визначено доцільність використання для формування конкурентних переваг стратегією диференціації, при якій забезпечується зростання рентабельності активів авіакомпанії.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)