Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=полезный эффект товара<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Побережна, З. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки).
    Методичне забезпечення оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній [Текст] / З. М. Побережна // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 29-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Экономика
   Экономика транспорта

   Економіка

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність авіакомпаній -- конкурентоспособность авиакомпаний -- авіатранспортні підприємства -- автотранспортные предприятия -- економічний ефект -- экономический эффект -- рентабельність авіакомпаній -- рентабельность авиакомпаний -- чистий дохід -- чистый доход -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- корисний ефект товару -- полезный эффект товара -- сумарні витрати -- суммарные затраты -- споживчі властивості -- потребительские свойства -- ознаки конкурентоспроможності -- признаки конкурентоспособности
Анотація: Обгрунтовано методичні основи оцінювання результативності заходів з забезпечення та підвищення конкурентоспроможності авіатранспортних підприємств — авіакомпаній. Виявлено, що для підвищення рівня конкурентоспроможності авіакомпаній потрібно вжити такі заходи — зростання обсягів реалізації (чистого доходу), забезпечення фінансової стійкості, підвищення рентабельності. Запропоновано використовувати прямий рахунок як методичну основу оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіакомпаній. На основі даних авіакомпанії зроблено прогноз зростання чистого доходу, прибутку та рентабельності авіакомпанії за результатами реалізації заходів з підвищення конкурентоспроможності. Визначено доцільність використання для формування конкурентних переваг стратегією диференціації, при якій забезпечується зростання рентабельності активів авіакомпанії.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)