Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=подготовка психологов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Попова, Г. В.
    Подготовка будущих психологов к практической деятельности тренера социально-психологического тренинга методом игрового проектирования / Г. В. Попова, Н. Э. Милорадова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 124-130. - Библиогр. в конце ст. 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.25
Рубрики: Игровое проектирование
   Ігрове пректування

Кл.слова (ненормовані):
психологи -- підготовка психологів -- ігрове проектування -- подготовка психологов -- игровое проектирование -- вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- активне навчання -- активное обучение -- методи активного навчання -- методы активного обучения -- ролеві ігри -- ролевые игры -- тренінгові програми -- тренинговые программы
Анотація: Предложены методические приемы развития креативного мышления, активизации участия студентов в игровом проектировании. Описаны этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования. Обсуждены этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования, возможности метода, получены результаты наблюдений за стратегией участия студентов в игровой практике по созданию тренинговых программ.


Дод.точки доступу:
Милорадова, Н. Э.

Знайти схожі

2.
74.58р3
К 53


    Книш, А. Є.
    Особливості уявлень майбутніх психологів про діяльність психолога-тренера / А. Є. Книш // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 100-106. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - рис., табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58р3 + 74.584р
Рубрики: Психологическое образование
   Психологічна освіта

   Подготовка психологов

   Підготовка психологів

Кл.слова (ненормовані):
підготовка психологів -- подготовка психологов -- психологічна освіта -- психологическое образование -- психологи-тренеры -- психологи-тренери -- соціально-психологічні тренінги -- социально-психологические тренинги
Анотація: Проаналізовано основні підходи до визначення психологічних якостей, необхідних для здійснення ефективної професійної тренінгової діяльності. Проведено аналіз результатів дослідження уявлень майбутніх психологів про особистісні якості, знання, навички та вміння, якими повинні володіти професійні психологи-тренери.


Знайти схожі

3.


    Отич, Д. Д.
    Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 75-79. - Література : С.79 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка психологів -- подготовка психологов -- психология высшей школы -- психология студента -- психология Я-концепции -- психологія вищої школи -- психологія студента -- студенты-психологи -- Я-концепция -- Я-концепція
Анотація: Автор статті узагальнює результати експериментального дослідження змін у змісті Я-концепції студентів-психологів на різних етапах їхньої професійної підготовки.


Знайти схожі

4.


    Скиртач, Віолета.
    Концепція суб'єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі / В. Скиртач, О. Періг // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 56.14 + 74.580.46р30
Рубрики: Психиатрия
   Психіатрія

   Методика преподавания

   Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
концепція суб'єкта -- концекпция субъекта -- антипсихіатрія -- антипсихиатрия -- викладання філософії -- преподавание философии -- екзистенція -- экзистенция -- феноменологія -- феноменология -- свідомість -- сознание -- божевілля -- безумие -- підготовка дефектологів -- подготовка дефектологов -- підготовка психологів -- подготовка психологов -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Показано, яким чином розгляд концепцій суб'єкта в антипсихіатрії, з езистенційної точки зору, може відповісти на актуальні питання про природу психічного захворювання та слугувати як певна методологія психології і дефектології, бути актуальним для студентів відповідних факультетів. Доведено, що класична психіатрія дає помилкове уявлення про внутрішній світ божевільного суб'єкта, отже, єдиною можливою формою осягнення особистісного в людині є екзистенціальна феноменологія. Показано, що, незважаючи на те, що поведінка божевільного суб'єкта є асоціальною та аморальною, вона слугує маніфестацією антропологічної безодні, яка може відкритися кожному за певних обставин. Стани розірваності притаманні і звичайним індивідам, особливо в екстремальних ситуаціях, але у людей з альтернативним сприйняттям це є базовою орієнтацією у житті, яка дозволяє в ілюзорній формі зберегти внутрішнє "Я" від вторгнення в нього зовнішньої реальності. У статті визначено спосіб демонстрації студентам феноменологічної доцільності зображення світу людини, у тому числі і божевільної, що не визначається в наукових понятійних конструкціях, а може бути тільки особистісно витлумаченим. На противагу уявленням, притаманним ортодоксальній традиції, показано, що не існує нормальної, однакової для всіх реальності. Шляхом встановлення меж розуму і божевілля філософія визначає не лише божевілля, але й сам розум, який постає як антропологічний норматив.


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр

Знайти схожі

5.


    Соболь, Антон (аспірант; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя).
    Постановка проблеми підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-косультативного середовища у професійній діяльності / А. Соболь // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 158-167. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка психологів -- подготовка психологов -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- інформаційно-консультативне середовище -- информационно-консультационная среда -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Висвітлено основні складові проблеми підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-консультативного середовища у професійній діяльності. Розкрито актуальність цієї задачі з огляду на вимоги сьогодення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\14.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)