Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=парадигма образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Власова, О. П.
Личностное измерение новой парадигмы
образования
в Украине [Электронный ресурс] : препринт / О. П. Власова. - Б. ц.
УДК
378
Рубрики:
Высшее образование
Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
праці ДІІту
--
КФС
--
высшее образование
--
вища освіта
--
онтология
--
онтологія
--
гносеология
--
гносеологія
--
парадигма
образования
--
парадигма
освіти
--
гуманизация
--
гуманізація
--
трансцендентальный субъект познания
--
трансцендентальний суб'єкт пізнання
--
личностно-ориентированное образование
--
особистісно-орієнтована освіта
Перейти к внешнему ресурсу:
Полный текст (131,54 kB)
Знайти схожі
>
2.
Трансформація парадигми підготовки
сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 11
. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вища технічна освіта
--
высшее техническое образование
--
технічна творчість
--
техническое творчество
--
винахідницька підготовка
--
изобретательская подготовка
--
навчання винахідництву
--
обучение изобретательству
--
інженерна освіта
--
инженерное образование
--
парадигма
освіти
--
парадигма
образования
Анотація:
Констатується необхідність трансформації парадигми освіти в напрямку підвищення рівня винахідницької підготовки як безумовного чинника створення ефективних інновацій, які є основою економіки знань. Пропонується безперервне і наскрізне навчання вирішенню винахідницьких завдань з акцентуванням уваги на потенційні винахідницькі можливості дисциплін, що викладаються.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.4.pdf
Дод.точки доступу:
Якубов, Февзі (ректор Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Абдулгазіс, Умер (декан інженерно-технологічного факультету Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Большаков, Антон (доцент кафедри технологічної освіти Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат технічних наук); Марковська , Оксана (старший викладач кафедри експлуатації і ремонту автомобілів Кримського інженерно-педагогічного університету)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Романенко, Михайло Ілліч
(доктор філософських наук; ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Зміни
парадигма
льних засад управління освітою у контексті концепту стійкого розвитку / М. І. Романенко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 4
. - С. 51-53. - Література : С.53 : 5 назв
УДК
^A371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
ефективне управління
--
образование для устойчивого развития (ОУР)
--
ОУР
--
освіта для стійкого розвитку
--
парадигма
образования
--
парадигма
освіти
--
парадигма
льні засади
--
парадигма
льные основания
--
постнекласична освіта
--
постнеклассическое образование
--
сталий розвиток
--
управление образованием
--
управління освітою
--
устойчивое развитие
--
философия
образования
--
філософія освіти
--
эффективное управление
Анотація:
Проаналізовано проблеми зміни
парадигма
льних засад управління освітою у контексті концепту стійкого розвитку. Обгрунтовано роль освіти для стійкого розвитку ефективного управління освітніми змінами.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Олійник, Віктор Васильович
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; ректор Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" НАПН України).
Феномен формування управлінської еліти у парадигмі неперервної освіти / В. В. Олійник> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 114-119. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
60.541.1
Рубрики:
Элита управленческая
Еліта управлінська
Кл.слова (ненормовані):
управлінська еліта
--
неперервна освіта
--
парадигма
освіти
--
парадигма
образования
--
професіоналізм
--
управленческая элита
--
непрерывное образование
--
профессионализм
Анотація:
На основі аналізу сучасних тенденцій та особливостей управлінської еліти у суспільстві розкрито проблему формування даної категорії еліти як феномен у парадигмі неперервної освіти.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Знайти схожі
>
5.
Григоров, Георгій Альбертович
(здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Медіаосвіта як чинник, що формує нову парадигму освіти / Г. А. Григоров> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 6
. - С. 96-99. - Література : С.99 : 12 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
консьюмеризация
образования
--
консьюмеризм
--
мас-медіа
--
масс-медиа
--
медиаобразование
--
медіаосвіта
--
методология
образования
--
методологія освіти
--
парадигма
образования
--
парадигма
освіти
--
философия
образования
--
філософія освіти
Анотація:
Актуалізується питання про методологічну корекцію не тільки епістемологічних, але й аксіологічних принципів комп'ютерних систем освіти (медіаосвіти).
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Пашков, В. В.
(Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Запоріжжя).
Реалізація інноваційної концепції післядипломної педагогічної освіти: структурно-функціональна характеристика / В. В. Пашков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 7
. - С. 6-10. - Література : С. 10 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
академия последипломного педагогического
образования
--
академія післядипломної педагогічної освіти
--
инновационная концепция
--
инновационная концепция
образования
--
инновации
--
інноваційна концепція
--
інноваційна концепція освіти
--
інновації
--
парадигма
образования
--
парадигма
освіти
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое образование
--
проективність
--
проективность
--
структура-аттрактор
--
структурно-функциональная характеристика
--
структурно-функціональна характеристика
Анотація:
Подається структурно-функціональна характеристика роботи інституту післядипломної педагогічної освіти, який в сучасних умовах реалізує інноваційну складову. В статті показано моделювання нових способів роботи із самою освітою в рамках культур но-освітнього середовища регіону й усередині самої освітньої установи. Тому основною ідеєю дослідження й з'являється ідея академії післядипломної педагогічної освіти, яка презентується у змістах "структури-аттрактора". У розвиток моделі академії після дипломної педагогічної освіти автор включає всі сучасні підходи до реформування системи післядипломної освіти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний підхід
--
зміст освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти змісту освіти
--
компоненты содержания
образования
--
личностный потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества
образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная
парадигма
--
освітня
парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма
образования
--
парадигма
освіти
--
процес індивідуалізації
--
процесс индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного процесса
--
психологізація навчально-виховного процесу
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание
образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация
образования
--
трансформація змісту освіти
--
трансформація освіти
--
трансформація содержания
образования
--
устойчивое развитие
--
учебный коллектив
--
философия
образования
--
философско-образовательная
парадигма
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня
парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-освітня
парадигма
пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни
парадигма
льних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Литвиненко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Філософська предметність маркетингового управління в освіті / Н. В. Литвиненко> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 42-47. - Бібліографія : С.47 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
качество
образования
--
людський потенціал
--
маркетингове управління
--
маркетингове управління в освіті
--
маркетинговое управление
--
маркетинговое управление в образовании
--
парадигма
образования
--
парадигма
освіти
--
підвищення якості освіти
--
повышение качества
образования
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
управление образованием
--
управління освітою
--
философия маркетинга
--
философия
образования
--
философия управления
--
философская предметность
--
философско-образовательный анализ
--
філософія маркетингу
--
філософія освіти
--
філософія управління
--
філософська предметність
--
філософсько-освітній аналіз
--
человеческий потенциал
--
якість освіти
Анотація:
Основним аспектом маркетингового регулювання освітньої царини з боку державних інститутів є підвищення якості освіти як основи росту людського потенціалу. При визначенні напрямів філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління в освіті мають б ути взяті до уваги і загальнометодологічні інтегративні зв'язки філософії, філософії освіти, філософії управління та філософії маркетингу, а також предметні особливості маркетингового управління, визначені соціокультурною специфікою розвитку освітньої сфери.
Парадигма
льний статус філософії освіти стосовно маркетингового управління в освіті проявляється в програмуванні нею форм соціальної діяльності, через які реалізуються освітні трансформації, і в визначенні
парадигма
льних основ стратегічного упр авління освітою.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)