Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=парадигма образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Власова, О. П.
    Личностное измерение новой парадигмы образования в Украине [Электронный ресурс] : препринт / О. П. Власова. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІту -- КФС -- высшее образование -- вища освіта -- онтология -- онтологія -- гносеология -- гносеологія -- парадигма образования -- парадигма освіти -- гуманизация -- гуманізація -- трансцендентальный субъект познания -- трансцендентальний суб'єкт пізнання -- личностно-ориентированное образование -- особистісно-орієнтована освіта

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (131,54 kB)
Знайти схожі

2.


   
    Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- технічна творчість -- техническое творчество -- винахідницька підготовка -- изобретательская подготовка -- навчання винахідництву -- обучение изобретательству -- інженерна освіта -- инженерное образование -- парадигма освіти -- парадигма образования
Анотація: Констатується необхідність трансформації парадигми освіти в напрямку підвищення рівня винахідницької підготовки як безумовного чинника створення ефективних інновацій, які є основою економіки знань. Пропонується безперервне і наскрізне навчання вирішенню винахідницьких завдань з акцентуванням уваги на потенційні винахідницькі можливості дисциплін, що викладаються.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.4.pdf

Дод.точки доступу:
Якубов, Февзі (ректор Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Абдулгазіс, Умер (декан інженерно-технологічного факультету Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор); Большаков, Антон (доцент кафедри технологічної освіти Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат технічних наук); Марковська , Оксана (старший викладач кафедри експлуатації і ремонту автомобілів Кримського інженерно-педагогічного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Романенко, Михайло Ілліч (доктор філософських наук; ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Зміни парадигмальних засад управління освітою у контексті концепту стійкого розвитку / М. І. Романенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 51-53. - Література : С.53 : 5 назв
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ефективне управління -- образование для устойчивого развития (ОУР) -- ОУР -- освіта для стійкого розвитку -- парадигма образования -- парадигма освіти -- парадигмальні засади -- парадигмальные основания -- постнекласична освіта -- постнеклассическое образование -- сталий розвиток -- управление образованием -- управління освітою -- устойчивое развитие -- философия образования -- філософія освіти -- эффективное управление
Анотація: Проаналізовано проблеми зміни парадигмальних засад управління освітою у контексті концепту стійкого розвитку. Обгрунтовано роль освіти для стійкого розвитку ефективного управління освітніми змінами.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Олійник, Віктор Васильович (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; ректор Державного вищого навчального закладу "Університет менеджменту освіти" НАПН України).
    Феномен формування управлінської еліти у парадигмі неперервної освіти / В. В. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 114-119. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 60.541.1
Рубрики: Элита управленческая
   Еліта управлінська

Кл.слова (ненормовані):
управлінська еліта -- неперервна освіта -- парадигма освіти -- парадигма образования -- професіоналізм -- управленческая элита -- непрерывное образование -- профессионализм
Анотація: На основі аналізу сучасних тенденцій та особливостей управлінської еліти у суспільстві розкрито проблему формування даної категорії еліти як феномен у парадигмі неперервної освіти.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

5.


    Григоров, Георгій Альбертович (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Медіаосвіта як чинник, що формує нову парадигму освіти / Г. А. Григоров // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 96-99. - Література : С.99 : 12 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
консьюмеризация образования -- консьюмеризм -- мас-медіа -- масс-медиа -- медиаобразование -- медіаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- парадигма образования -- парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Актуалізується питання про методологічну корекцію не тільки епістемологічних, але й аксіологічних принципів комп'ютерних систем освіти (медіаосвіти).

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Пашков, В. В. (Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Запоріжжя).
    Реалізація інноваційної концепції післядипломної педагогічної освіти: структурно-функціональна характеристика / В. В. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 6-10. - Література : С. 10 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академия последипломного педагогического образования -- академія післядипломної педагогічної освіти -- инновационная концепция -- инновационная концепция образования -- инновации -- інноваційна концепція -- інноваційна концепція освіти -- інновації -- парадигма образования -- парадигма освіти -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- проективність -- проективность -- структура-аттрактор -- структурно-функциональная характеристика -- структурно-функціональна характеристика
Анотація: Подається структурно-функціональна характеристика роботи інституту післядипломної педагогічної освіти, який в сучасних умовах реалізує інноваційну складову. В статті показано моделювання нових способів роботи із самою освітою в рамках культур но-освітнього середовища регіону й усередині самої освітньої установи. Тому основною ідеєю дослідження й з'являється ідея академії післядипломної педагогічної освіти, яка презентується у змістах "структури-аттрактора". У розвиток моделі академії після дипломної педагогічної освіти автор включає всі сучасні підходи до реформування системи післядипломної освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософська предметність маркетингового управління в освіті / Н. В. Литвиненко // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 42-47. - Бібліографія : С.47 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- людський потенціал -- маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- парадигма образования -- парадигма освіти -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- управление образованием -- управління освітою -- философия маркетинга -- философия образования -- философия управления -- философская предметность -- философско-образовательный анализ -- філософія маркетингу -- філософія освіти -- філософія управління -- філософська предметність -- філософсько-освітній аналіз -- человеческий потенциал -- якість освіти
Анотація: Основним аспектом маркетингового регулювання освітньої царини з боку державних інститутів є підвищення якості освіти як основи росту людського потенціалу. При визначенні напрямів філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління в освіті мають б ути взяті до уваги і загальнометодологічні інтегративні зв'язки філософії, філософії освіти, філософії управління та філософії маркетингу, а також предметні особливості маркетингового управління, визначені соціокультурною специфікою розвитку освітньої сфери. Парадигмальний статус філософії освіти стосовно маркетингового управління в освіті проявляється в програмуванні нею форм соціальної діяльності, через які реалізуються освітні трансформації, і в визначенні парадигмальних основ стратегічного упр авління освітою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)