Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=паблік рілейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Дударьов, В. В.
(Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
PR у закладах соціального захисту населення: постановка проблеми / В. В. Дударьов> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 79-83. - Бібліографія : С.83 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
364.07
ББК
60.94
Рубрики:
Соціальний захист. Соціальна робота
Социальная защита. Социальная работа
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность
--
PR-діяльність
--
PR-технологии
--
PR-технології
--
public relations
--
заклади соціального захисту
--
паблик рилейшнз
--
паблік
рілейшнз
--
социальная защита
--
социальная работа
--
социальная реклама
--
социальное обслуживание
--
соціальна реклама
--
соціальна робота
--
соціальне обслуговування
--
соціальний захист
--
учреждения социальной защиты
Анотація:
Метою статті є визначення можливостей реалізації PR-технологій і функціонування служб по зв'язках із громадськістю в закладах соціального захисту населення. Основними напрямами підвищення ефективності PR у закладах соціального захисту і соціального об- слуговування населення є: вдосконалення нормативно-правової бази; врегулювання фінансування PR-діяльності в закладах соціального захисту населення; кадрове забезпечення
паблік
рілейшнз
(підготовка кваліфікованих спеціалістів на рівні вищого навчального закладу); підвищення ефективності соціальної реклами як PR-технології в системі соціального захисту населення. Ефективний PR, зокрема з використанням комунікаційних можливостей соціальної реклами, дозволить популяризувати соціальні програми і послуг и соціальних служб і організацій.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\14.pdf
Знайти схожі
>
2.
Зубарєва, М. А.
(Національний університет "Острозька академія"; Острог).
Особливості реклами та ПР у туризмі [Текст] / М. А. Зубарєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 7
. - С. 15-20. - Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
002
ББК
76
Рубрики:
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность
--
PR-діяльність
--
интернет-технологии
--
інтернет-технології
--
паблик рилейшнз
--
паблік
рілейшнз
--
реклама в туризме
--
реклама у туризмі
--
социальные коммуникации
--
соціальні комунікації
--
туристические фирмы
--
туристические порталы
--
туристические продукты
--
туристические агентства
--
туристичні фірми
--
туристичні агентства
--
туристичні портали
--
туристичні продукти
Анотація:
Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у туристичній сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Діяльність Харківського Регіонального
Представництва ІГКР [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 1/2
. - С. 16 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Україна
Харків
Украина
Харьков
Кл.слова (ненормовані):
дискримінаційна реклама
--
паблік
рілейшнз
--
фокус-групи
--
рекламні образи
--
сексистська реклама
--
респонденти
--
скарги на рекламу
--
дискриминационная реклама
--
паблик рилейшнз
--
фокус-группы
--
рекламные образы
--
сексистская реклама
--
респонденты
--
жалобы на рекламу
--
гендерные комитеты
--
гендерні комітети
Анотація:
Розповідаєтся про результати учбових фокус-груп, які проводилися з метою вивчення емоційного сприйняття жіночих та чоловічих рекламних образів студентською молоддю двох харківських ВНЗ.
Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
Знайти схожі
>
4.
06
Д 36
Костюченко, Л.
Ефективність PR-діяльності КП "Київський метрополітен" [Текст] / Л. Костюченко, А. Тиха> // Збірник наукових праць. Серія "Економіка і управління" / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Київ, 2015. - С. 175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
659.442:656.342
Рубрики:
Метрополітени
Метрополитены
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
Паблік
Рілейшнз
--
Паблик Рилейшнз
--
PR-технології
--
PR-технологии
--
рекламування
--
рекламирование
--
PR-компанії
--
PR-компании
--
бюджетування
--
бюджетирование
--
практика PR
Дод.точки доступу:
Тиха, А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Решетілова, О. М.
Особливості використання
паблік
рілейшнз
у сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі / О. М. Решетілова, О. І. Кутішенко> //
Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / ред. кол.: О. В. Михайлюк (голова ред. кол.). - Дніпро, 2019. -
Вип. 1
. - С. 73-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
659.4:004.9
Рубрики:
Реклама
Інформаційні технології
Информационные технологии
Кл.слова (ненормовані):
паблік
рілейшнз
--
паблик рилейшнз
--
засоби масової інформації
--
средства массовой информации
--
громадськість
--
общественность
--
менеджмент
--
бізнес
--
бизнес
Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Кутішенко, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)