Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=паблік рілейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Дударьов, В. В. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    PR у закладах соціального захисту населення: постановка проблеми / В. В. Дударьов // Грані. - 2015. - № 3. - С. 79-83. - Бібліографія : С.83 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.94
Рубрики: Соціальний захист. Соціальна робота
   Социальная защита. Социальная работа

Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность -- PR-діяльність -- PR-технологии -- PR-технології -- public relations -- заклади соціального захисту -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- социальная защита -- социальная работа -- социальная реклама -- социальное обслуживание -- соціальна реклама -- соціальна робота -- соціальне обслуговування -- соціальний захист -- учреждения социальной защиты
Анотація: Метою статті є визначення можливостей реалізації PR-технологій і функціонування служб по зв'язках із громадськістю в закладах соціального захисту населення. Основними напрямами підвищення ефективності PR у закладах соціального захисту і соціального об- слуговування населення є: вдосконалення нормативно-правової бази; врегулювання фінансування PR-діяльності в закладах соціального захисту населення; кадрове забезпечення паблік рілейшнз (підготовка кваліфікованих спеціалістів на рівні вищого навчального закладу); підвищення ефективності соціальної реклами як PR-технології в системі соціального захисту населення. Ефективний PR, зокрема з використанням комунікаційних можливостей соціальної реклами, дозволить популяризувати соціальні програми і послуг и соціальних служб і організацій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\14.pdf

Знайти схожі

2.


    Зубарєва, М. А. (Національний університет "Острозька академія"; Острог).
    Особливості реклами та ПР у туризмі [Текст] / М. А. Зубарєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 7. - С. 15-20. - Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 76
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность -- PR-діяльність -- интернет-технологии -- інтернет-технології -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- реклама в туризме -- реклама у туризмі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- туристические фирмы -- туристические порталы -- туристические продукты -- туристические агентства -- туристичні фірми -- туристичні агентства -- туристичні портали -- туристичні продукти
Анотація: Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у туристичній сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


   
    Діяльність Харківського Регіонального Представництва ІГКР [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 16 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Харків

    Украина

    Харьков

Кл.слова (ненормовані):
дискримінаційна реклама -- паблік рілейшнз -- фокус-групи -- рекламні образи -- сексистська реклама -- респонденти -- скарги на рекламу -- дискриминационная реклама -- паблик рилейшнз -- фокус-группы -- рекламные образы -- сексистская реклама -- респонденты -- жалобы на рекламу -- гендерные комитеты -- гендерні комітети
Анотація: Розповідаєтся про результати учбових фокус-груп, які проводилися з метою вивчення емоційного сприйняття жіночих та чоловічих рекламних образів студентською молоддю двох харківських ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами

Знайти схожі

4.
   06
   Д 36


    Костюченко, Л.
    Ефективність PR-діяльності КП "Київський метрополітен" [Текст] / Л. Костюченко, А. Тиха // Збірник наукових праць. Серія "Економіка і управління" / Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Київ, 2015. - С. 175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Метрополітени
   Метрополитены

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
Паблік Рілейшнз -- Паблик Рилейшнз -- PR-технології -- PR-технологии -- рекламування -- рекламирование -- PR-компанії -- PR-компании -- бюджетування -- бюджетирование -- практика PR


Дод.точки доступу:
Тиха, А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Решетілова, О. М.
    Особливості використання паблік рілейшнз у сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі / О. М. Решетілова, О. І. Кутішенко // Вчені записки кафедри документознавства та інформаційної діяльності (КДІД) : зб. наук. праць / ред. кол.: О. В. Михайлюк (голова ред. кол.). - Дніпро, 2019. - Вип. 1. - С. 73-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Інформаційні технології

   Информационные технологии

Кл.слова (ненормовані):
паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- громадськість -- общественность -- менеджмент -- бізнес -- бизнес


Дод.точки доступу:
Михайлюк, О. В. \ред.\; Кутішенко, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)