Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оценочные параметры<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кравченко, А. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів та фінансово-економічної безпеки Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі).
    Оцінка та аналіз ефективності менеджменту капіталу підприємства / А. В. Кравченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 122-125 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКРв-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия, 2010-2012 гг.

   Фінанси підприємства, 2010-2012 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитические системы -- аналітичні системи -- капитал предприятий -- капітал підприємств -- менеджмент капіталу підприємств -- менеджмент капитала предприятий -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- рыночное хозяйствование -- ринкове господарювання -- финансовый менеджмент -- фінансовий менеджмент -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність
Анотація: Розглянуто параметри оцінки та систему аналізу, що використовуються для визначення ефективності менеджменту капіталу підприємства в ринкових умовах господарювання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крюковский вагоностроительный завод, АО \о нем\

Знайти схожі

2.


    Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\

Знайти схожі

3.


    Рунгерісават, Сомдеч (PhD (комунікації); доцент; віце-президент з академічних справ Університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем [Текст] : за даними готелів Бангкока / С. Рунгерісават // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 197-201 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- управление качеством -- управління якістю -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные туристы -- міжнародні туристи -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- отельное обслуживания -- готельне обслуговування -- потребительские стимулы -- споживчі стимули -- мотивація споживачів -- мотивация потребителей -- качество сервиса -- якість послуг -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SER VQUAL. Незалежні змінні доліідження - стать, вік, рівень освіти, дохід та частота відвідування країни, залежна ж змінна — оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

4.


    Дорофєєв, Олександр Вікторович (кандидат економічних наук; доцент; професор кафедри менеджменту Полтавської державної аграрної академії; м.Полтава).
    Застосування принципу гармонійності в стратегічному управлінні суб'єктами економічної діяльності і стійкість аграрного ринку [Текст] / О. В. Дорофєєв, Т. М. Лозинська, Г. П. Пасемко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 168-177 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.321(4УКР-4ПОЛ)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий, 2000-2013 гг.

   Економіка сільськогосподарських підприємств, 2000-2013 рр.

   Теорія стратегічного управління

   Украина
    Україна

    Полтавская область

    Полтавська область

    Полтавский район

    Полтавський район

Кл.слова (ненормовані):
аграрный рынок -- аграрний ринок -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- гармонические пропорции -- гармонійні пропорції -- гармоничность в стратегическом управлении -- гармонійність в стратегічному управлінні -- динамическое равновесие -- динамічна рівновага -- концепция организационных изменений -- концепція організаційних змін -- объективизация -- об'єктивізація -- конкурентоспособность АПК -- конкурентоспроможність АПК -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- стратегические изменения -- стратегічні зміни -- финансовая стойкость аграрного рынка -- фінансова стійкість аграрного ринку -- ценовая политика -- цінова політика -- ценовое рыночное структурирование -- цінове ринкове структурування
Анотація: Запропоновано, що кількісним параметром оцінювання стійкості аграрного ринку може служити гармонійна пропорція. Доведено доцільність застосування принципу гармонізації в стратегічному управлінні суб’єктами економічної діяльності. Визначено, що розрахунки фінансової стійкості аграрних підприємств і цінової структури аграрного ринку згідно з принципом гармонійності об’єктивізують аналіз конкурентоспроможності підприємств і дозволяють приймати більш виважені рішення щодо їх цінової політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Лозинська, Тамара Миколаївна (доктор наук з державного управління; професор; завідувач кафедрою менеджменту Полтавської державної аграрної академії; м.Полтава); Пасемко, Галина Павлівна (доктор наук з державного управління; професор; заступник ректора з науки та педагогічної рообти Харківського національного аграрного університету; м.Харків)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)