Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітні кластери<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ковальчук, Галина (доцент кафедри управління фінансово-економічною безпекою навчально-наукового Інституту менеджменту безпеки; кандидат педагогічних наук).
    Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтированого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища [Текст] / Г. Ковальчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 20-37 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- якість навчання -- качество обучения -- моніторинг якості навчання -- мониторинг качества обучения -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітні кластери -- образовательные кластеры -- коворкинг-центри -- навчально-професійні коворкинг-центри -- учебно-профессиональные коворкинг-центры -- економіка знань -- экономика знаний -- управління знаннями -- управление знаниями -- механізми управління знаннями -- механизмы управления знаниями -- соціально-економічна безпека -- социально-экономическая безопасность -- локальне середовище -- локальная среда -- безперевне навчання -- безпрерывное обучение -- стратегія безперервного навчання -- стратегия безпрерывного обучения -- кластерна освіта -- кластерное образование -- локальні центри освітніх ресурсів -- локальные центры образовательных ресурсов
Анотація: Розкривається проблема неузгодженості взаємодії суб'єктів освітнього процесу в межах локального соціально-економічного середовища, що спричиняє невідповідність формальних результатів навчання та актуальних компетентнісних потреб для цілей непреривної освіти. Описується модель управління знаннями в організації неперервного навчання для локального середовища. Обгрунтована економіко-педагогічна модель координації освітніх ресурсів у локальному кластері. Розкриті механізми використання систем управління знаннями у моделюванні інтегрованих освітніх ресурсів локального середовища та інструментарій координації освітніх ресурсів у локальному кластері для реалізації різних форм неперервної освіти та професійно орієнтованої підготовки молоді.


Знайти схожі

2.


    Шитікова, Є. П.
    Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / Є. П. Шитікова // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 20-27. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- интернационализация высшего образования -- интернационализация образования -- інтернаціоналізація вищої освіти -- інтернаціоналізація освіти -- качество образования -- международное сотрудничество в области образования -- международные проекты -- міжнародне співробітництво у сфері освіти -- міжнародні проекти -- реформа вищої освіти -- реформа высшего образования -- реформа образования -- реформа освіти -- якість освіти -- інтернаціоналізація вищої освіти -- європейська освіта -- европейское образование -- спільні проекти -- совместные проекты -- структурні проекти -- структурные проекты -- інструменти Болонського процесу -- инструменты Болонского процесса -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- команди експертів -- команды экспертов -- освітні кластери -- образовательные кластеры -- розвиток системи забезпечення якості -- развитие системы обеспечения качества -- підготовка докторів філософії -- подготовка докторов философии -- рамки кваліфікації та освітні програми -- рамки квалификации и образовательные программы -- інтернаціоналізація та мобільність -- интернационализация и мобильность -- результаты проектов -- результати проектів
Анотація: Схарактеризовано результати проектів міжнародної співпраці ЄС та їх вплив на реформи у сфері вищої освіти. Окреслено ключові напрацювання проектів, спрямованих на реформування вищої освіти та запровадження положень Закону України «Про вищу освіту». Визначено кластери, що об'єднують результати проектів за змістом напрямів реформ, надано рекомендації щодо застосування результатів структурних проектів на національному рівні задля розвитку вищої освіти та її інтернаціоналізації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\3.pdf

Дод.точки доступу:
Лиссабонская стратегия в образовании \о произв.\; Лісабонська стратегія в освіті \о произв.\; Про освіту, закон України \о произв.\; Національна команда експертів з реформування вищої освіти \о ней\; Довіра в системі забезпечення якості - TRUST, проект \о произв.\; Запровадження інструментів і політик для якісної роботи на інституційному рівні, проект Темпус \о произв.\; Система забезпечення якості в Україні: розвиток на основі стандартів та рекомендацій Європейської мережі із забезпечення якості, проект Еразмус+ \о произв.\; Сприяння інтернаціоналізації досліджень через запровадження системи забезпечення якості третього циклу відповідно до європейської політики, проект Еразмус + \о произв.\; Розроблення моделі Докторської школи для запровадження структурованої програми підготовки докторів філософії, проект Темпус \о произв.\; Структурна співпраця в межах докторських досліджень, тренінгів з розвитку універсальних/ загальних компетентностей, підготовки з академічного письма, проект Еразмус+ \о произв.\; Досягнення та перевірка відповідності між освітніми програмами та рамками кваліфікацій, проект Темпус \о произв.\; Інструменти забезпечення якості управління інтернаціоналізацією, проект Темпус \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Клокар, Наталія (доктор педагогічних наук; професор кафедри державної служби та менеджменту освіти).
    Освіта в об'єднаних територіальних громадах: нові підходи до управління в умовах децентралізації / Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько // Рідна школа. - 2017. - № 11/12. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
об'єднані територіальні громади -- объединенные территориальные общества -- методична робота -- методическая работа -- опорні школи -- опорные школы -- децентралізація влади -- децентрализация власти -- система освіти ОТГ -- система образования ОТО -- управління закладами освіти -- управление учреждениями образования -- моделі управління системою освіти -- модели управления системой образования -- освітні кластери -- образовательные кластеры -- склад освітнього кластеру -- состав образовательного кластера -- формальні організації -- формальные организации -- неформальні організації -- неформальные организации
Анотація: Розглянуто окремі питання організації управління освітою в об'єднаних територіальних громадах в умовах децентралізації влади. Проаналізовано можливі варіанти ресурсного і науково-методичного забезпечення закладів освіти в ОТГ. Значну увагу приділено застосуванню в управлінні закладами освіти та організації навчального процесу сучасних інформаційних засобів. Запропоновано рекомендації щодо професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів, інформаційно-методичного та інформаційно-комунікаційного супроводу функціонування системи освіти ОТГ.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/5.pdf

Дод.точки доступу:
Науменко, Григорій (кандидат філософських наук; начальник відділу по роботі із закладами післядипломної педагогічної освіти ); Гунько, Лілія (завідувач сектору взаємодії з об'єднаними територіальними громадами та опорними школами відділу по роботі із закладами післядипломної педагогічної освіти)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)