Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освіта в Україні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-96 
1.


    Кремень, Василь (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук України; президент Товариства "Знання" України).
    Василь Кремень: "Біла книга національної освіти України - перший крок до започаткування традиції періодичного моніторингу, прогнозування тенденцій і проектування практичних заходів у контексті реформування вітчизняної сфери освіти" / В. Кремень ; матеріал підготувала А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- організація освіти -- интерв'ю -- сучасна якісна освіта -- модернізація освіти -- зміст освіти -- образование в Украине -- организация образования -- интервью -- современное качественное образование -- якість освіти -- качество образования -- модернизация образования -- содержание образования
Анотація: Мета работи-висвітлити найактуальніші освітянські проблеми ("біли плями"), з'ясувати причини, що їх зумовлюють, та запропонувати шляхи і способи усунення або пом'якшення гостроти проблем.


Дод.точки доступу:
Пугач, А.; Біла книга національної освіти України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Беллецца, С. А.
    Освіта в Україні під час нацистської окупації (на матеріалах Дніпропетровської області) / С. А. Беллецца // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. - № 3. - С. 78-91. - Бібліографія : С.89-91 : 91 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія
   История

   Україна
    Украина

    Дніпропетровська область

    Днепропетровская область

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- Вторая мировая война -- Вторая мировая война и Украина -- высшие учебные заведения -- генеральна округа Дніпропетровськ -- генеральный округ Днепропетровск -- дослідницькі університети -- дослідницькі центри -- Друга світова війна -- Друга Світова війна і Україна -- етнічні німці -- исследовательские университеты -- исследовательские центры -- история образования в Украине -- історія освіти в Україні -- Меннониты в Украине -- менноніти в Україні -- немцы в Украине -- немцы на территории Екатеринослава -- німці в Україні -- німці на території Катеринослава -- образование в Украине -- образовательная политика оккупационного режима -- оккупационная политика -- оккупационный режим -- оккупационный режим на Днепропетровщине -- оккупация -- окупаційна політика -- окупаційний режим -- окупаційний режим на Дніпропетровщині -- окупація -- освіта -- освіта в Україні -- освітня політика окупаційного режиму -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав -- Розенберг Альфред -- сельское население -- сельскохозяйственные школы -- сільська школа -- сільське господарство -- сільське населення -- сільськогосподарські школи -- сотрудничество с оккупационным режимом -- социальная политика оккупационного режима -- соціальна політика окупаційного режиму -- співпраця з окупаційним режимом -- фольксдойче -- шкільна програма -- школьная программа -- этнические немцы
Анотація: Проаналізовано ситуацію у сфері освіти в ґенеральній окрузі Дніпропетровськ із точки зору діалектики наказів німецьких керівників та заходів, що їх уживали місцеві допоміжні адміністративні структури. Показано, як в освітній галузі втілювались основні риси національної (расової) та соціальної політики окупантів.


Дод.точки доступу:
Кох, Эрих \о нем\; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара \о нем\

Знайти схожі

3.


    Красняков, Євген (головний консультант секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти).
    Формування державної політики в галузі освіти України на загальнодержавному рівні / Є. Красняков // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 19-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- державна політика в галузі освіти -- государственная политика в отрасли образования -- державне управління -- государственное управление -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- державна політика -- государственная политика -- етапи формування державної освітньої політики -- этапы формирования государственной образовательной политики -- національні програми -- национальные программы
Анотація: Визначення сутності змісту поняття "державна політика в галузі освіти", періодизація процесу формування державної політики в галузі освіти України з 1991 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Чуткий, Андрій (кандидат історичних наук; доцент).
    Зміна традиції у системі вищої освіти України в першій третині ХХ ст. крізь призму біографії однієї особи / Андрій Чуткий // Історичний журнал. - 2010. - № 1-3. - С. 263-275. - Бібліографія : С.274-275 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1920-і рр.; 1930-ті рр.
   История, 1920-і рр.; 1930-ті рр.

Кл.слова (ненормовані):
биографический метод в истории -- біографічний метод в історії -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- идеология -- институты народного образования -- история высшего образования -- история образования в Украине -- ідеологія -- інститути народної освіти -- історія вищої освіти -- історія освіти в Україні -- історія України -- образование в СССР -- образование в Украине -- образовательная политика -- освіта в Україні -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- радянська ідеологія -- реформи в освіті -- реформы в образовании -- система образования -- система освіти -- советская идеология -- традиции в образовании -- традиції в освіті -- украинская система образования
Анотація: На прикладі біографії відомого освітнього діяча О. О. Карпека в статті реконструйовано основні напрями вищої освіти в радянській Україні протягом 20-30-х рр. ХХ ст.: починаючи з дореволюційних часів, коли ним було отримано вищу освіту і розпочато вчит ельську практику, отримання, згодом, найвищих посад в декількох вузах України, і закінчуючи 1930-ми роками - вимушеним переїздом углиб СРСР з метою уникнення репресій, та поверненням на Україну в післявоєнні роки. Автором висвітлені фундаментальні змі ни в традиціях і структурі вищої освіти в Україні в перші десятиліття радянської влади.


Дод.точки доступу:
Карпеко, Олександр Олександрович \о нем\; Київський інститут народного господарства ім. Є. Бош \о нем\Киевский институт народного хозяйства им. Е. Бош \о нем\

Знайти схожі

5.


    Пивоваров, Віталій (провідний спеціаліст Державного архіву Житомирської області).
    Становлення та розвиток чоловічої гімназійної освіти у Житомирі в ХІХ ст. / Віталій Пивоваров // Історичний журнал. - 2010. - № 1-3. - С. 236-245. - Бібліографія : С.243-245 : 59 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: Історія, 19 ст.
   История, 19 ст.

   Україна
    Украина

    Волинська область

    Волынская область

    Житомирська область

    Житомирская область

Кл.слова (ненормовані):
архивные источники -- архівні джерела -- гимназии -- гимназическая реформа -- гімназії -- гімназійна реформа -- история образования в Украине -- історія освіти в Україні -- історія України -- мужские гимназии -- образование в Украине -- освіта в Україні -- реформи в освіті -- реформы в образовании -- система образования -- система освіти -- статути гімназій -- статуты гимназий -- украинская система образования -- чоловічі гімназії
Анотація: Стаття присвячена процесу становлення і розвитку чоловічої освітньої гімназії в Житомирі як головному освітньому осередку Волині середини та другої половини ХІХ ст. Робота написана на базі документальних джерел з Державного архіву Житомирської област і.


Дод.точки доступу:
Пирогов, Николай Иванович (1810-1881) \о нем\; Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \о нем\; Перша Житомирська чоловіча гімназія \о ней\; Первая Житомирская мужская гимназия \о ней\

Знайти схожі

6.


    Асаєва, В. В. (пошукач кандидатського ступеня Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Виховання полікультурності - шлях до євроінтеграції / В. В. Асаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 84-86. - Бібліографія : С.86 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание -- евроинтеграция Украины -- євроінтеграція України -- мультилінгвізм -- образование в Канаде -- образование в США -- образование в Украине -- образовательная парадигма -- освіта в Канаді -- освіта в США -- освіта в Україні -- освітня парадигма -- поликультурная среда -- поликультурное образование -- поликультурность -- политика мультилингвизма -- полікультурна освіта -- полікультурна середа -- полікультурність
Анотація: У статті аналізуються основні наукові парадигми полікультурного виховання в Україні, підкреслено проблеми, зроблено порівняння з постановкою цієї проблеми у США та Канаді.


Дод.точки доступу:
Дніпропетровський автор

Знайти схожі

7.


    Філіпчук, Георгій (академік НАПН України).
    Пріоритети освіти в контексті цивілізаційного поступу [Текст] / Г. Філіпчук // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 161-167. - Библиогр.: с. 166. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- загальна освіта -- середня освіта -- професійно-технічна освіта -- вища освіта -- стан освіти -- осівтня політика -- глобалізація -- сталий розвиток -- розвиток суспільства -- зміст осівти -- вплив освіти на розвиток суспільства -- цивілізаційний розвиток -- образование в Украине -- общее образование -- среднее образование -- профессионально-техническое образование -- высшее образование -- состояние образования -- образовательная политика -- глобализация -- устойчивое развитие -- развитие общества -- содержание образования -- влияние образования на развитие общества -- цивилизационное развитие
Анотація: Висвітлено роль освіти у розвитку суспільства в умовах науково-технічної революції, глобалізації та загальносвітової спрямованості на сталий розвиток, проаналізовано стан системи освіти в Україні, напрямки та перспективи її реформування для досягнення вищого рівня розвитку. Зазначено, що пріоритетним напрямком реформування освіти має стати зміна змісту освіти, в якому перевагу слід надати патріотичному вихованню молоді.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Удовицька, Тетяна Анатоліївна (кандидат історичних наук; доцент Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія").
    Проблеми у функціонуванні системи вищої освіти: аналіз можливих ризиків / Т. А.Удовицька // Грані. - 2012. - № 1. - С. 134-137. - Бібліографія : С.137 : 9 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование в Украине -- качество образования -- качество подготовки специалистов -- кваліфіковані фахівці -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- підготовка спеціалістів -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка специалистов в высшей школе -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- соціальні ризики -- социальные риски -- система вищої освіти -- система высшего образования -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи -- якість освіти
Анотація: Проаналізовано можливі соціальні ризики як наслідок модернізації й проблем у функціонуванні системи вищої освіти і якості підготовки фахівців. Виявлення й аналіз цих ризиків дозволить виробити шляхи їх мінімізації, що буде сприяти подальшому розвитку с истеми вищої освіти й реалізації властивих їй соціальних функцій.


Дод.точки доступу:
Бек, Ульрих (немецкий социолог ; 1944-) \о нем\; Гідденс, Ентоні (англійський соціолог ; 1938-) \о нем\; Гидденс, Э. (английский социолог ; 1938-) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Кузьмін, Віктор Володимирович (аспірант кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Соціологічна характеристика студентів-сиріт, як окремої соціальної групи у ВНЗ / В. В. Кузьмін // Грані. - 2012. - № 2. - С. 113-118. - Бібліографія : С.118 : 3 назви
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- высшее образование в Украине -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социализация сирот -- социализация студента -- социальные группы -- социология высшей школы -- социология образования -- социология студенчества -- соціалізація сиріт -- соціальні групи -- соціологія вищої школи -- соціологія освіти -- соціологія студентства -- студенти-сироти -- студенты-сироты
Анотація: За результатами соціального діагностування зібраний масив даних дає підстави вважати, що студентів-сиріт у ВНЗ можна класифікувати за різними ознаками, в них є багато характерних рис, особливостей соціальної поведінки та оточення. Доведено, що студенти- сироти є окремою соціальною групою у ВНЗ, також подано соціологічну характеристику проблем студентів-сиріт в українських реаліях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Удовицька, Тетяна Анатоліївна (кандидат історичних наук; доцент кафедри соціології; відповідальний секретар приймальної комісії ХГУ).
    Ризики формування студентського контингенту в умовах змін прийому до вищих навчальних закладів / Т. А. Удовицька // Грані. - 2012. - № 2. - С. 91-94. - Бібліографія : С.94 : 11 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
абітурієнти -- вища освіта -- внешнее независимое тестирование -- высшее образование -- зовнішнє незалежне тестування -- качество образования -- образование в Украине -- освіта в Україні -- оценивание качества образования -- система вищої освіти -- система высшего образования -- система образования -- система освіти -- социальные риски -- социология высшей школы -- социология образования -- соціологія вищої школи -- соціологія освіти -- технологии управления -- технологія управління -- якість освіти -- социальные риски -- соціальні ризики
Анотація: Присвячено проблемам формування студентського контингенту в умовах змін прийому до вищих навчальних закладів. Виявлено основні соціальні ризики в цьому процесі, наведено їх класифікацію, позначено особливості їх прояву.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук).
    Інтегративні процеси в системі фундаменталізації змісту освіти старшої школи [Текст] / С. Трубачева // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 7-8. - С. 41-42. - Бібліогр.: с. 42. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- середня освіта -- інтеграція навчальних предметів -- міжпредметні зв`язки -- умови розвитку систем -- філософія освіти -- синергетичний підхід -- роль міжпредметних зв`язків в освіті -- методологічні принципи освіти -- образование в Украине -- среднее образование -- интеграция учебных предметов -- межпредметные связи -- условия развития систем -- философия образования -- синергетический подход -- роль межпредметных связей в образовании -- методологические принципы образования
Анотація: Освіта розглядається як система, яка розвивається за всіма законами розвитку систем і є найбільш стійкою тоді, коли є в міру мінливою і в міру стійкою, інтеграція навчальних предметів забезпечує таку помірну мінливість а токож створює синергетичний ефект.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (25.09.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Литвиненко, Т. А. (викладач Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди).
    Безперервність освіти в приватних освітньо-наукових комплексах: історико-теоретичний аспект / Т. А. Литвиненко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 65-68. - Бібліографія : С. 68 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- беспрерывное образование -- вища освіта України -- вищі навчальні заклади -- вищі навчальні заклади України -- высшее образование в Украине -- высшие учебные заведения -- высшие учебные заведения Украины -- навчальні заклади -- непрерывное образование -- образование в Украине -- образовательно-научные комплексы -- освіта в Україні -- освітньо-наукові комплекси -- приватні навчальні заклади -- приватні освітньо-наукові комплекси -- частные образовательно-научные комплексы -- процес освіти -- процесс обучения -- учебные заведения -- частные высшие учебные заведения -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються теоретико-методичні і практичні аспекти організації процесу безперервної освіти недержавними науково-освітніми комплексами в умовах становлення інформаційного громадянського суспільства незалежної України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Лопушанська, Галина (директор Української гуманітарної гімназії з поглибленим вивченням українознавства і англійської мови; м. Львів).
    Місія освітнього менеджменту й технологія його впровадження [Текст] / Г. Лопушанська // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 164-170 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.204
Рубрики: Школоведення
   Школоведение

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освітній менеджмент -- освіта в Україні -- образ навчального закладу -- шкільна освіта -- позитивний імідж школи -- психологічні стилі керівництва -- керівництво -- образ керівника -- позитивний образ керівника -- програма створення позитивного образу керівника школи -- оцінювання управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу -- види управлінської діяльності керівника навчального закладу -- образовательный менеджмент -- образование в Украине -- образ учебного заведения -- школьное образование -- создание позитивного иммиджа школы -- психологические стили управления -- образ руководителя -- создание позитивного образа руководителя -- программа создания позитивного образа руководителя школы -- оценивание управленческой деятельности руководителя общеобразовательного учебного заведения -- виды управленческой деятельности руководителя учебного заведения
Анотація: Розглянуто головні види та функції управлінської діяльності керівника навчального закладу та аналізуються необхідні для такої діяльності особистісні риси.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.12.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

14.


    Кононенко, Петро Петрович (доктор філологічних наук; професор; академік; лауреат Міжнародної премії ім.Гердера; директор ННДІУВІ).
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів "Українознавство. 1-4 класи" [Текст] / П. П. Кононенко; Т. М. Присяжна // Українознавство : науковий громадсько-політичний кеультурно-мисткцький релігійно-науковий педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 146-163 : табл. - Библиогр.: с. 159-163. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.266
Рубрики: Методика викладання суспільних наук
   Методика преподавания общественны наук

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- шкільна освіта -- шкільна освіта в Україні -- українознавство -- методика викладання українознавства -- шкільні програми -- школьное образование -- школьное образование в Украине -- украиноведение -- методика преподавания украиноведения -- школьные программы
Анотація: Програма викладання українознавства у початковій школі

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Присяжна, Тетяна (науковий співробітник відділу цивілізаційного генезису Національного науково-дослідного інституту українозавства та всесвітньої історії; відмінник освіти України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.12.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Smolov, Oleg (research associate of the Crimean branch of the NRIUSWH).
    Nationwide certification project of ukrainian languege and ukrainian studies proficiency level as a result of NRIUSWH research and the prospects of ucrainian education development [Текст] / O. Smolov // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - P96-101. - Библиогр.: с. 100. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
natiowide ukrainian language certification -- B2 proficiency in Ukraine -- electronic teaching system -- ETS -- universal education system "KSL" -- ukrainian education development -- ukrainian education -- teaching of ukrainian language -- ukrainian studies -- external monitoring of quality of education in Ukraine -- integration of Ukraine into world community -- information-based society -- computerised form of tests -- information-based technologies of education -- загальнодержавна сертифікація української мови -- рівень володіння українською мовою В2 -- електронний навчально-методичний комплекс -- ЕНМК -- універсальний освітній програмний комплекс "KSL" -- розвиток освіти в Україні -- освіта в Україні -- викладання української мови -- українознавство -- зовнішнє незалежне оцінювання -- інтеграція України у світову спільноту -- інформаційне суспільство -- комп`ютеризовані форми тестування -- інформаційні технології в освіті -- общегосударственная сертификация украинского языка -- уровень владения украинским языком В2 -- электронний учебно-методический комплекс -- ЭНУК -- универсальный образовательный комплекс "KSL" -- развитие образования в Украине -- образование в Украине -- преподавание украинского языка -- украиноведение -- внешнее независимое тестирование -- интеграция Украины в мировое сообщество -- информационное общество -- компьютерные формы тестирования -- информационные технологии в образовании
Анотація: Висвітлено пропозиції ННДІУВІ щодо запровадження єдиної компьютеризованої системи оцінки рівня володіння українською мовою, яка має удосконалити оцінювання рівня розвитку освіти в україні та спростити входження України у світову спільноту.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.12.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Борисенко, Валентина Кирилівна (доктор історичних наук; професор; завідувач відділу культурологічних досліджень ННДІУВІ).
    Підсумки роботи міжнародної науково-практичної конференції у форматі круглого столу "Проблеми культури в українознавстві. Традиції та сучасні тенденції розвитку" [Текст] / В. К. Борисенко, А. Пономаренко // Українознавство : науковий громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігйно-філософський, педагогічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 145-148. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 63.5(4 укр)
Рубрики: Етнографія України
   Этнография Украины

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українознавство -- етнографія -- наукові конференції -- культура в Україні -- освіта в Україні -- розвиток культури -- сучасна культура -- наукові доповіді -- украиноведение -- научные конференции -- этнография -- культура в Украине -- образование в Украине -- развитие культуры -- современная культура -- научные доклады
Анотація: Репортаж з наукової конференції "Проблеми культури в українознавстві. Традиції та сучасні тенденції розвитку".

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Пономаренко, Ангеліна (кандидат філологічних наук; провідний науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ); Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії Міністерства освіти і науко України \о нем\Проблеми культури в українознавстві. Традиції та сучасні тенденції розвитку, накова конференція \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.


    Присяжна, Тетяна (науковий співробітник відділу цивілізаційного генезису Національного науково-дослідного інституту українозавства та всесвітньої історії; відмінник освіти України; співавтор навчальних програм з українознавства для ЗНЗ).
    Методичні рекомендації щодо викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Т. Присяжна // Українознавство : науковий громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 211-213. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- середня освіта -- українознавство -- викладання українознавства -- методика викладання українознавства -- патріотичне виховання -- образование в Украине -- среднее образование -- украиноведение -- преподавание украиноведения -- методика преподавания украиноведения -- патриотическое воспитание -- преподавание географии -- преподавание истории -- преподавание этнографии -- начальное образование -- викладання географії -- викладання історії -- викладання етнографії -- початкова освіта
Анотація: Загальна методична концепція викладання українознавчих дисциплін у ЗНЗ України.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

18.


    Набок, М. В.
    Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 80-87. - Література : С.86-87 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- качество образования -- менеджмент образования -- модель управління освітою -- образование в Украине -- образование за рубежом -- общее среднее образование -- освіта в Україні -- освіта за кордоном -- оценка качества образования -- оцінка якості освіти -- среднее образование -- управление образованием -- управління освітою -- якість освіти
Анотація: Вивчається важлива проблема якості загальної середньої освіти як засобу оцінювання ефективності управління освітою. Автор використовує світовий досвід оцінювання якості освіти, важливість цього досвіду для України.


Знайти схожі

19.


   
    Рекомендації методологічного семінару // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 60-62
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
образование в Украине -- стандарти освіти -- стандарты образования -- освіта в Україні -- стандартна класифікація освіти -- стандартная классификация образования -- методологические семинары -- методологічні семінари
Анотація: Учасники методологічного семінару НАПН України "Концептуальні основи запровадження в Україні Міжнародної стандартної класифікації освіти (2011 р.)" рекомендують уважати МСКО-2011 ключовим методологічним, концептуальним і методичним документом. НАПН та її підвідомчим установам рекомендовано у дослідницько-інноваційній та освітньо-навчальній діяльності керуватися положеннями МСКО, розробити і внести на розгляд загальних зборів НАПН України проект концепції національної стандартної класифікації освіт и, сумісної з МСКО.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Национальная стандартная классификация образования \о произв.\; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Концептуальні основи запровадження в Україні Міжнародної стандартної класифікації освіти, методологічний семінар \о нем\; Концептуальные основы внедрения в Украине Международной стандартной классификации образования, методологический семинар \о нем\

Знайти схожі

20.


    Лук'яненко, Г. І.
    Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук'яненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 49-53
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
образование в Украине -- образовательные программы -- освіта в Україні -- освітні програми -- професійна освіта -- професійно-технічна освіта -- профессиональное образование -- профессионально-техническое образование -- рівні МСКО -- современное образование -- сучасна освіта -- уровни МСКО -- стандарти професійно-технічної освіти -- стандарты профессионально-технического образования -- стандартна класифікація освіти -- стандартная классификация образования
Анотація: Розглянуто сутність Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО), як інструмента для порівняльного аналізу освітніх програм на різних рівнях. Проаналізовано впроваджені моделі державних стандартів професійно-технічної освіти для підготовки квалі фікованих робітників з конкретних професій та модель стандартів, які розроблятимуть на засадах компетентнісного підходу. Обгрунтовано, що за умови обрання за основний критерій класифікації освітніх програм мети навчання сукупність навчальних модулів Д СПТО має ознаки освітньої програми, що охоплює декілька рівнів МСКО: від 3-го до, в окремих випадках, 5-го.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Государственные стандарты профессионально-технического образования \о произв.\; Державні стандарти професійно-технічної освіти \о произв.\; Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-96 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)