Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=общественная деинституализация<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Роубал, Онджей
(заступник декана факультету суспільних наук Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (соціологія)).
Індивідуалізація, незахищеність і впевненість у контексті соціальних наслідків маркетингових комунікацій / О. Роубал, К. Хавлічек> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 439-449 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
кризис организованной современности
--
криза організованої сучасності
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
общественная
деинституализация
--
суспільна деінституціалізація
--
общественная
дестратификация
--
суспільна дестратифікація
--
общественное доверие
--
суспільна довіра
--
потребительская незащищенность
--
споживацька незахищеність
--
потребительская уверенность
--
споживацька впевненість
--
потребительский гедонизм
--
споживацький гедонізм
--
потребительское общество
--
споживацьке суспільство
--
социальная индивидуализация
--
соціальна індивідуалізація
--
социальные последствия
--
соціальні наслідки
Анотація:
Продемонстровано, як сучасне суспільство характеризується все більшою індивідуалізацією і як цей процес посилюється у зв'язку з кризою організованої сучасності. Криза організованої сучасності виявляється у вигляді деінституалізації і дестратифікації суспільства, які є джерелами нестабільності і зниження довіри в суспільстві. Індивідуалізація, незахищеність і вимога упевненості можуть бути ідентифіковані з точки зору суспільства споживання. Характер суспільства споживання визначається загальною кількістю навмисних і ненавмисних соціальних наслідків маркетингових комунікацій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Хавлічек, Карел (декан економічного факультету Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (маркетинг); МВА)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)