Пошуковий запит: <.>K=новітні технології навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Євтух, Олександр (проректор з науково-навчальної роботи та інноваційних впроваджень Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету людини "Україна"; доктор економічних наук; професор). Наука і освіта за крок до майбутнього / О. Євтух> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 16-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 87.25 Рубрики: Філософія Філософія науки Философия Философия науки Кл.слова (ненормовані): наука -- освіта -- образование -- функції науки -- функции науки -- епоха змін -- эпоха перемен -- наукові дослідження -- научные исследования -- вчені -- ученые -- теорія інформації -- теория информации -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- інформаційна епоха -- информационная эпоха -- наукові проблеми -- научные проблемы -- наукове мислення -- научное мышление -- моделі наукового мислення -- модели научного мышления -- філософія економічного життя -- философия экономической жизни -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- технології навчання -- технологии обучения -- теорія інформаційного обміну -- теория информационного обмена Анотація: Розкрито поняття "епоха змін", зроблено висновок, що сучасне суспільство перебуває на перехідному етапі і, відповідно, нова парадигма передбачає розробку нових теорій, зокрема теорії інформаційного обміну.
Перейти к внешнему ресурсу: Наука й освіта за крок до майбутнього Дод.точки доступу: Белл, Даніель (вчений) \о нем\; Костельс, Мануель (вчений) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): инновационная деятельность -- информационное общество -- информационно-коммуникационные технологии -- інноваційна діяльність -- інформаційне суспільство -- інформаційно-комунікаційні технології -- наука и образование -- наука і освіта -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые образовательные технологии -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- технологии обучения -- технології навчання Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі нові ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кириченко, В. І. Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.00 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- комп'ютерне моделювання -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- моделирование компьютерное -- навчально-методичний комплекс -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- учебно-методический комплекс Анотація: Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Використання технології критичного мислення на уроках української літератури / Н. Скоморовська> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 28-31. - Література : С.31 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Йдеться про необхідність використання технології критичного мислення на уроках української літератури, подано коротку історію її впровадження в школах України.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора з наукової роботи МОІППО). Електронний конструктор уроку літератури (ЕКУЛ) у планувальній діяльності суб'єктів лтературної освіти / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 12-15. - Література : С.15 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр.) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): графоконструкция -- графоконструкція -- едукологія -- електронний конструктор уроку літератури -- информационные технологии в образовании -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- модель урока -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- проектно-конструкторская компетентность -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование -- эдукология -- электронный конструктор урока литературы Анотація: Автором представлено опис електронного продукту, який допоможе побудувати на компетентнісній основі стосунки між суб'єктами літературної освіти. Електронний конструктор уроку літератури забезпечує моделювання авторського уроку, а для учнів - траєкторі ї акмеологічного розвитку під час вивчення літературної теми.
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Література : С.87 : 6 назв
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- електронні засоби навчання -- ефективність використання -- засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронные средства обучения -- эффективность использования Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, й ого інтенсифікації та раціоналізації.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П. Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 004 П 78
Іванов, В. Г. Використання новітніх технологій навчання в Україні / В. Г. Іванов, Н. І. Мазниченко> // Проблеми розвитку інформаційного суспільства : матеріали III міжнародного форуму. 20-23 листопада 2012 р. / Укр. ін-т наук.-техн. і екон. інформ., Асоціація Інформатіо-Консорціум. - К., 2012. - Ч. 1. - С. 51-53
Рубрики: Образование Освіта Дистанционное образование Дистанційна освіта Украина Україна Кл.слова (ненормовані): дистанционное образование -- дистанційна освіта -- электронное обучение -- електронне навчання -- новейшие технологии обучения -- новітні технології навчання -- современное состояние образования -- сучасний стан освіти -- перспективы развития -- перспективи розвитку
Дод.точки доступу: Мазниченко, Н. І. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дзик, А. П. (вчитель світової літератури; Борщів). Біоадекватні технології - школі : враження вчителів та учнів від семінару-практикуму у Борщеві / А. П. Дзик> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 24-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): биоадекватная методология преподавания учебных дисциплин -- біоадекватні технології -- здоровье школьников -- здоровьенаправленная деятельность -- здоровьесберегательная педагогика -- здоровьесберегательные образовательные технологии -- здоровьесберегающие педагогические технологии -- здоровьесберегающие функции школьного образования -- инновационные технологии обучения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- новітні технології навчання -- технологии обучения -- технології навчання Анотація: Семінар-практикум був присвячений новій групі освітніх технологій - це біоадекватні технології, які поєднують всі напрями діяльності школи з формування, збереження та зміцнення здоров'я учнів.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_4\7.pdf Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка). Перспективи використання мобільних технологій як альтернативного засобу вивчення дисципліни "Українська мова" / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 47-50. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): компьютерные технологии в образовании -- компьютерные технологии обучения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мобильное обучение -- мобильные технологии -- мобільні технології -- ІКТ в освіті -- ИКТ в образовании -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- планшети -- смартфоны -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті розглядаються можливості використання мобільних телефонів/планшетів у якості сучасних альтернативних засобів навчання української мови.
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пентилюк, Марія (завідувач кафедри мовознавства; Херсонський державний університет). Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово : науко-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 9. - С. 2-5. - Бібліогр.: с. 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 0130-5263ББК 81.2(4 Укр) Рубрики: Українська мова Украинский язык Україна Украина Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методичні дослідження -- лінгводидактика -- лінгводидактичні стратегії -- технології навчання -- мовленнєва діяльність -- новітні технології навчання -- украинский язык -- методические иследование -- лингводидактика -- лингводидактическая стратегия -- технология обучения -- языковая деятельность Анотація: Аналіз наукових шукань і досліджень лінгводидактиків південно-східного регіону України за останні десятиріччя.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтловва Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО). Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури / Анна-Марія Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 12-20. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): инновационные технологии обучения -- образовательные интернет-технологии -- навчальні інтернет-технології -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- информационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- культура мовлення -- культура речи -- культура речи учителя -- личность учителя -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- новітні технології навчання -- особистість учителя -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- технологическая карта урока -- технологічна карта уроку -- учитель зарубежной литературы -- учитель зарубіжної літератури Анотація: Автор досліджує педагогічний інструментарій учителя зарубжної літератури - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів навчання, якими володіє педагог і які він використовує в процесі навчання.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_6\4.pdf Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скореднова, Ніна (учитель української мови та літератури; учитель-методист). Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури / Н. Скореднова> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 2. - С. 46-50. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): инновационные технологии обучения -- информационно-коммуникативные технологии обучения -- информационно-компьютерные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- комп'ютерні технології навчання -- компьютерные технологии обучения -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- новітні технології навчання -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автор статті досліджує можливості, форми та методи використання комунікаційно-інформаційних технологій на уроках української мови та літератури.
Знайти схожі
|
|