Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальна практика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
   656.2
   С 56


    Музикін, В. А.
    Досвід поглибленого опанування пакету MathCad студентами електротехнічних спеціальностей під час проведення навчальної практики / В. А. Музикін, Т. І. Скабалланович // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тезисы Междунар. науч.-практ. конф. (13.05.2010 - 14.05.2010). - Днепропетровск : ДИИТ, 2010. - С. 85
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ВИЩА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КЕОМ -- высшее образование -- учебная практика -- ВИЩА ОСВІТА -- навчальна практика


Дод.точки доступу:
Скабалланович, Т.І.; Скабалланович, Т. И.; Музікин, В. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Коваленко, Лідія (вчитель української мови і літератури НВК № 56; Херсон).
    Організація навчальної практики з української мови і літератури в 5-6 класах (з досвіду роботи) / Лідія Коваленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 17-18, Людмила (Щербина). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинской литературы -- навчальна практика -- украинская литература -- українська література -- учебная практика
Анотація: Пропонується розробка навчальної практики учнів з української мови та літератури в 5-6 класах.


Знайти схожі

3.


    Піскорська, Л. І. (завідувач навчально-методичної лабораторії Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Технологічний аспект орієнтованого планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів, 5-8, 10 класи / Л. І. Піскорська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 58-62, Л. В. (Гуріна). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- навчальна практика -- учебная практика
Анотація: Автори пропонують програму навчальної практики з української мови і літератури в основній і старшій школі.


Знайти схожі

4.


    Піскорська, Л. І. (завідувач навчально-методичної лабораторії української мови і літератури).
    Технологічний аспект орієнтованого планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів. 5-8, 10 класи / Л. І. Піскорська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 55-59. - Література : С.41 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
календарне планування -- календарное планирование -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- навчальна практика -- украинский язык -- українська мова -- учебная практика
Анотація: Подається орієнтоване планування програми навчальної практики з української мови і літератури для середніх навчальних закладів.


Знайти схожі

5.


   
    Навчальні практики як засіб формування професійних компетенцій студентів Навчально-наукового інституту природничих наук / І. Ігнатенко [та ін.] // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 51-53. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
навчальна практика -- учебная практика -- компетенції студентів -- компетенции студентов -- інститут природничих наук -- институт естественных наук -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- флористичні дослідження -- флористические исследования -- фауністичні дослідження -- фаунистические исследования -- заповідні території -- заповедные территории -- екскурсії-сафарі -- экскурсии-сафари -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Проаналізовано навчально-виховні аспекти навчальних практик як засобу формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у галузі біології та екології. Розглянуто особливості проведення польових практик на заповідних територіях та екологічних стежках. Висвітлено роль навчальних екскурсій як обов'язкової складової навчально-виховного процесу.


Дод.точки доступу:
Ігнатенко, Ірина (старший викладач кафедри біології та хімії Навчально-наукового інституту природничих наук); Спрягайло, Оксана (кандидат біологічних наук; доцент кафедри екології та агробіології Навчально-наукового інституту природничих наук); Спрягайло , Олександр (викладач кафедри екології та агробіології Навчально-наукового інституту природничих наук); Сливка, Лідія (старший викладач кафедри біології та біохімії Навчально-наукового інституту природничих наук); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Кусакіна, Тамара (методист відділу освіти М. Тернівки; Дніпропетровська область).
    Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів (з досвіду проведення навчальної практики з української мови і літератури) / Т. Кусакіна // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 36-39. - Література : С.39 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- навчальна практика -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- украинский язык -- українська мова -- учебная практика -- учебно-познавательная деятельность
Анотація: Висвітлюється педагогічний досвід проведення навчальної практики з української мови і літератури в школах Дніпропетровська.


Знайти схожі

7.


    Бакшанська, Тетяна (голова предметно-циклової комісії бібліотечних дисциплін Мелітопольського училища культури).
    Компетентний фахівець - запорука успішної роботи сучасної бібліотеки / Т. Бакшанська // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2014. - № 2. - С. 22-23
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Образование

   Освіта

   Украина
    Україна

    Запорожская область

    Запорізька область

Кл.слова (ненормовані):
чтение -- читання -- кризис чтения -- криза читання -- библиотечное дело -- бібліотечна справа -- училища культури -- библиотечное образование -- бібліотечна освіта -- подготовка специалистов -- підготовка фахівців -- учебная практика -- навчальна практика -- организация учебной практики -- організація навчальної практики
Анотація: Формування компетенцій бібліотечного працівника у студентів училища культури під час проходження навчальної практики в бібліотеках міста. З досвіду роботи Мелітопольського училища культури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Мелітопольське училище культури \про нього\; Концепція Державної цільової програми підтримки читання на період до 2015 року \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Галиця, Олександр (аналітик у галузі права; кандидат юридичних наук; доцент; Київ).
    Навчальна практика у ВНЗ (коледжах) та її різновиди / О. Галиця // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 119-122. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- юридичні факультети закладів освіти -- юридические факультеты учреждений образования -- навчальна практика -- учебная практика -- практика студентів -- практика студентов -- офіційна практика -- официальная практика -- неофіційна практика -- неофициальная практика -- юридичні клініки -- юридические клиники -- студенти-консультанти -- студенты-консультанты
Анотація: Уточнено зміст поняття "практика студентів у ВНЗ" і досліджено її основні етапи. Автор пропонує класифікувати практику як офіційну і неофіційну та дає характеристику цих різновидів. Досліджується співвідношення понять "практика у підрозділі ВНЗ "юридична клініка" і "практика студентів у ВНЗ загалом".

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

9.


    Яременко, Лілія Анатоліївна (кандидат педагогічних наук; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти [Текст] / Л. Яременко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
майбутні педагогі -- педагогическое образование -- навчальна практика -- учебная практика -- позашкільні заклади освіти -- внешкольные учреждения образования -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- позашкільна освіта -- внешкольное образование -- педагоги-позашкільники -- педагоги- внешкольники -- керівники творчого об'єднання -- руководители творческих объединений
Анотація: Теоретичне навчання студентів у вищих навчальних закладах обов'язково має поєднуватися з їх майбутньою самостійною роботою. Тому вже в стінах ВНЗ студенти повинні навчатися самостійно організувати не тільки навчальний процес, але й позашкільну роботу. У статті узагальнюється досвід Інституту гуманітарно-технічної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, у якому розпочато підготовку фахівців за спеціальністю "Позашкільна освіта".

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)